Autor |
Wiadomość |
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:37, 22 Cze 2008 Temat postu: Pechowe dinozaury |
|
|
Cześć !!!
Mam mały problem; gdy tworzę w edytorze np; gniazdo tyranozaura żeby było po mojej stronie wykluwają się osiodłane tyranozaury ale jak na nie kliknę to mi się komp wyłancza. To samo dotyczy dinozaurów stawianych w edytorze po mojej stronie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
piotrekiowiec
Gość
|
Wysłany: Pon 17:23, 23 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
a ile dałes tych gniazd też mam taki problem bo jak daje 10 to mi sie komp resetuje
dlaczego jak daje gniazdo tyranozaura rex to mi sie wykluwa allozaur
Ostatnio zmieniony przez piotrekiowiec dnia Pon 17:24, 23 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:43, 23 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Niezależnie od ilości mi się wyłancza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:04, 24 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Mi tez czasami wywala, a czasami nie.
Ale zauwazylem, ze jesli zaznacze dinozaury razem z jednostka z zwyklej armii, chocby zwyklego robotnika, to jeszcze nigdy mi nie wywalilo gry. Trzeba uwazac, zeby ta jednostka byla "przywodca grupy" czyli jej statystyki(zycie, sila itd) musza byc wyswietlane w tym malym okienku ponizej piramidy armii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrekiowiec
Gość
|
Wysłany: Wto 8:14, 24 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
dlaczego jak daje gniazdo tyranozaura rex to mi sie wykluwa allozaur
prosze mi to wytłumaczyc
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:30, 24 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
W grze nie ma gniazd o nazwie "gniazdo tyranozaura rex", jest gniazdo duzych drapieznikow, gdzie sie ustawia jakie drapiezne dinozaury maja byc.
Musisz ustawic w wlasciwosciach gniazda by rodzilo tyranozaura rexa.
Musisz zaznaczyc gniazdo i kliknac na pasku u gory "Obiekty/wlasciwosci"
Pojawi sie nowe okienko, w ktorym jest zakladka "Nest", a w rubryce "Type"
dajesz na Atroxosaurus(to nazwa T. Rexa dla edytora) .
Wtedy powinnien byc Tyranozaur rex.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Diabeł
Gość
|
Wysłany: Nie 12:08, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Co mam zrobić ,żeby ustawić gniazdo mięsożercy lub roślinożercy np. tyranozaur czy saltazaur i czy można ustawić ilość tych dinozaurów np. 14 oraz zmienić ilość wykluwanych dinozaurów na nieskończoność ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:20, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
To już było nie raz wałkowane, ale jako że mogło zaginąć w natłoku postów, to napiszę.
Wchodzisz [mając zaznaczone gniazdo] w Obiekty/Właściwości/Nest.
Cytat: | czy można ustawić ilość tych dinozaurów np. 14 |
Linijka "Amount" i wpisujesz liczbę.
Cytat: | oraz zmienić ilość wykluwanych dinozaurów na nieskończoność ??? |
Linijkę "Eggs" ustaw na "-1".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
StegozaurX
Gość
|
Wysłany: Pią 15:32, 03 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
A właściwie ...czy da się samemu ustawić terytorium dinozaura ...np. Saltazaur
czy trzeba to robić za ...pomocą triggerów lub kodów..
Hu ,hu jestem sową
|
|
Powrót do góry |
|
|
drakan24
Megaloceros
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: mam wiedzieć ? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:56, 15 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
apropo gniazd kiedy tworze gniazdo i gram dinozaury normalnie się pojawiają ale kiedy je zabijam nie wykluwają się nowe ? próbowałem zmieniać cos w ustawieniach gniazda ale nie udało mi się nic z tym zrobić ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
StegozaurX
Gość
|
Wysłany: Pon 19:48, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
By rodziło dinozaury( w nieskończonośc) musisz iść na linijkę Eggs i ustawić na -1 Drakanie 24 ..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szysz
Encyklopedysta
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: POLE BITWY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:54, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Ale na daty postów to ty patrz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zenek
Gość
|
Wysłany: Śro 14:34, 10 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
A czy jest możliwość mieć zagrodę smilodonów/barionyksów korzystając z kodów zamieniając dilofozaury z... s/b.
Za odpowiedź serdecznie dziękuję.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szysz
Encyklopedysta
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: POLE BITWY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:28, 10 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Możliwe, trzeba by było tylko znaleźć parę linijek w techtree
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zenek
Gość
|
Wysłany: Pią 13:57, 12 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Wtedy byłoby dobrze , gdyby zamienić dilofozaury na kilka t.rexów
.. A można zmienić ataki,pancerz i życie dzikich zwierząt
,np. Tyranozaur Rex
atak 290.
pancerz 10 , 40
życie 5500.
Za odpowiedź daję pochwałę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|