www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Pechowe dinozaury
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Techniczny
Autor Wiadomość
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:37, 22 Cze 2008    Temat postu: Pechowe dinozaury

Cześć !!!
Mam mały problem; gdy tworzę w edytorze np; gniazdo tyranozaura żeby było po mojej stronie wykluwają się osiodłane tyranozaury ale jak na nie kliknę to mi się komp wyłancza. To samo dotyczy dinozaurów stawianych w edytorze po mojej stronie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrekiowiec
Gość





PostWysłany: Pon 17:23, 23 Cze 2008    Temat postu:

a ile dałes tych gniazd też mam taki problem bo jak daje 10 to mi sie komp resetuje

dlaczego jak daje gniazdo tyranozaura rex to mi sie wykluwa allozaur


Ostatnio zmieniony przez piotrekiowiec dnia Pon 17:24, 23 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:43, 23 Cze 2008    Temat postu:

Niezależnie od ilości mi się wyłancza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:04, 24 Cze 2008    Temat postu:

Mi tez czasami wywala, a czasami nie.
Ale zauwazylem, ze jesli zaznacze dinozaury razem z jednostka z zwyklej armii, chocby zwyklego robotnika, to jeszcze nigdy mi nie wywalilo gry. Trzeba uwazac, zeby ta jednostka byla "przywodca grupy" czyli jej statystyki(zycie, sila itd) musza byc wyswietlane w tym malym okienku ponizej piramidy armii.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrekiowiec
Gość





PostWysłany: Wto 8:14, 24 Cze 2008    Temat postu:

dlaczego jak daje gniazdo tyranozaura rex to mi sie wykluwa allozaur

prosze mi to wytłumaczyc
Powrót do góry
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:30, 24 Cze 2008    Temat postu:

W grze nie ma gniazd o nazwie "gniazdo tyranozaura rex", jest gniazdo duzych drapieznikow, gdzie sie ustawia jakie drapiezne dinozaury maja byc.
Musisz ustawic w wlasciwosciach gniazda by rodzilo tyranozaura rexa.
Musisz zaznaczyc gniazdo i kliknac na pasku u gory "Obiekty/wlasciwosci"
Pojawi sie nowe okienko, w ktorym jest zakladka "Nest", a w rubryce "Type"
dajesz na Atroxosaurus(to nazwa T. Rexa dla edytora) .
Wtedy powinnien byc Tyranozaur rex.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Diabeł
Gość





PostWysłany: Nie 12:08, 27 Mar 2011    Temat postu:

Co mam zrobić ,żeby ustawić gniazdo mięsożercy lub roślinożercy np. tyranozaur czy saltazaur i czy można ustawić ilość tych dinozaurów np. 14 oraz zmienić ilość wykluwanych dinozaurów na nieskończoność ??? Crying or Very sad Crying or Very sad Shocked
Powrót do góry
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:20, 27 Mar 2011    Temat postu:

To już było nie raz wałkowane, ale jako że mogło zaginąć w natłoku postów, to napiszę.
Wchodzisz [mając zaznaczone gniazdo] w Obiekty/Właściwości/Nest.
Cytat:
czy można ustawić ilość tych dinozaurów np. 14

Linijka "Amount" i wpisujesz liczbę.
Cytat:
oraz zmienić ilość wykluwanych dinozaurów na nieskończoność ???

Linijkę "Eggs" ustaw na "-1".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
StegozaurX
Gość





PostWysłany: Pią 15:32, 03 Cze 2011    Temat postu:

A właściwie ...czy da się samemu ustawić terytorium dinozaura ...np. Saltazaur
czy trzeba to robić za ...pomocą triggerów lub kodów.. Shocked

Hu ,hu jestem sową Shocked
Powrót do góry
drakan24
Megaloceros


Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: mam wiedzieć ?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:56, 15 Cze 2011    Temat postu:

apropo gniazd kiedy tworze gniazdo i gram dinozaury normalnie się pojawiają ale kiedy je zabijam nie wykluwają się nowe ? próbowałem zmieniać cos w ustawieniach gniazda ale nie udało mi się nic z tym zrobić ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
StegozaurX
Gość





PostWysłany: Pon 19:48, 08 Sie 2011    Temat postu:

By rodziło dinozaury( w nieskończonośc) musisz iść na linijkę Eggs i ustawić na -1 Drakanie 24 Cool ..
Powrót do góry
Szysz
Encyklopedysta


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: POLE BITWY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:54, 09 Sie 2011    Temat postu:

Ale na daty postów to ty patrz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zenek
Gość





PostWysłany: Śro 14:34, 10 Sie 2011    Temat postu:

A czy jest możliwość mieć zagrodę smilodonów/barionyksów korzystając z kodów zamieniając dilofozaury z... s/b.

Za odpowiedź serdecznie dziękuję.
Powrót do góry
Szysz
Encyklopedysta


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: POLE BITWY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:28, 10 Sie 2011    Temat postu:

Możliwe, trzeba by było tylko znaleźć parę linijek w techtree Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zenek
Gość





PostWysłany: Pią 13:57, 12 Sie 2011    Temat postu:

Wtedy byłoby dobrze , gdyby zamienić dilofozaury na kilka t.rexów
.. A można zmienić ataki,pancerz i życie dzikich zwierząt
,np. Tyranozaur Rex
atak 290. Cool
pancerz 10 , 40
życie 5500. Cool
Za odpowiedź daję pochwałę. Razz
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Techniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin