www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

pomoc do rundy nr 14

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Single player
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Wto 13:33, 12 Sie 2008    Temat postu: pomoc do rundy nr 14

podpowiedzcie jak ją przejść
Powrót do góry
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:16, 12 Sie 2008    Temat postu:

Ja od razu podpowiadam do tej misji Nordów. Gdy się idzie na taką polankę do rozbudowania sobie plemienia, ja od razu wybudowałem port i przetransportowałem tam swoją armię, podbiłem wyspę, ale trzymałem się z dala od wież, dopóki nie stworzyłem Dział Drzewnych. No i wybudować kilka dużych wież na wysepce, jednostkami 3,4 i 5 poziomu atakowałem, czyli; 2 działa drzewne, 6 mamutów i 4 triceratopsy, a jednostkami 1 i 2 poziomu się broniłem. Obowiązkowo Taslow, bo ma Zniszczenie pojazdu, i takiego Likwidatora rozwala przy dotknięciu. Wieże niszczyłem tak; działa drzewne podłaziły, by zniszczyć wieże, jeśli wróg wylazł to broniłem działa drzewne mamutami i triceratopsami, które były tuż za działami drzewnymi. Ogółem 14 i 15 misja są dla mnie najtrudniejsze Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SEAS dnia Wto 14:18, 12 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stx123
Wojownik


Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 22:25, 22 Lis 2010    Temat postu:

ja to zastosowałem i nic łatwiej powiedzieć niz zrobić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:43, 23 Lis 2010    Temat postu:

Jeżeli oczekujesz pomocy, rozwiń swoją wypowiedź. Po dwóch latach stwierdzam, że w tej (i w 15) misji najlepiej się sprawdzą Pustynni jeźdźcy. Na polance zbierz jak najwięcej surowców, przejdź do drugiej epoki, wybuduj port i jak najwięcej (minimum 5-6) ankylozaurów, tzn. stwórz armię, która wg. ciebie zdoła podbić wysepkę. Gdy uzbierasz armię, rozbierasz swoje budynki i uciekasz na wysepkę. Podbijasz ją. A potem to już z górki. Przy dobrym operowaniu armią ta misja wcale nie jest trudna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stx123
Wojownik


Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 17:10, 24 Lis 2010    Temat postu:

już ją przeszłem i wczoraj zaczołem 15 a dziś ją kończę i 16 i koniec gry. Piwo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Single player Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin