Autor |
Wiadomość |
runda 15
Gość
|
Wysłany: Pią 12:59, 12 Wrz 2008 Temat postu: Misja 15 (było q1we) |
|
|
pomóżcie mi z rundą 15
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:13, 12 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Ale w czym dokładnie masz problem ? Po prostu rozwijasz wiochę do 5 poziomu, i naparzasz tytanami-polecam nordów do tej misji bo mają duży pancerz, i po prostu atakujesz 4 tytanami 6 mamutami i 2 działami drzewnymi, a 15 kentrozaurami bronisz bazy, i oczywiście bohaterami
Przydatne są strzał w łeb i zniszczenie pojazdu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:12, 12 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Zmienilem nazwe tematu z q1we na Misja 15.
Ja gralem Klanem Smoka. Na waskich przejsciach tuz przed gniazdami drapieznych dinozaurow z obydwu stron zbudowalem mur i bramy, blokuje to wrogiej armii wjazd do bazy. A 2 male przejscia, gdzie armia SEAS moglaby dostac sie z morza tez zablokowalem murem. Lucznicy i pare wlocznikow zalatwia wroga na poczatku. Wez na starcie misji Taslowa do niszczenia robotow, bo oprocz umiejetnosci zniszczenia pojazdu, ma od poczatku penetracje pancerza, wiec pancerz robotow na nic im sie niezda.
Brama w murach musi byc bo SEAS moze przyslac Czarne Wdowy, tych maszyn oblezniczych nie zalatwisz zza muru. W pewnym momencie trzeba jednak wybudowac port, najlepiej na wschodzie, tam gdzie do kamienia mozna dojsc pieszo oraz gdzie baza SEAS jest najblizsza.
Atak na SEAS zaczalem od zniszczenia ich floty niedaleko bazy SEAS statkami rakietowymi i podwodnymi gadami . Statkami rakietowymi da sie czesciowo zniszczyc baze.
Majac pare tytanow, 2-3 smoczych czolgow, lucznikow i bohaterow na 3-4 poziomie ruszylem transportowcem na wybrzeze i rozwalalem bazy SEAS. Przydatni moga byc Arcydruid (na min. 2 poziomie z aura leczenia jednostek) i Taslow do zbudowania swiatyni do leczenia w trakcie wedrowki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xsalinuks
Megaloceros
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:00, 21 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja taż mam problem.
Próbuję rozbudować do p5 i się bronię ale brakuje mi kamienia.
CO ROBIĆ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SYLWAN
Wojownik
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Z namiotu Pustynnych Jeźdźców Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:39, 21 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
sprubój stworzyć armie która nie wymaga kamienia i przejąć wyspe na której SEAS ma jedną ze swoich baz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:04, 22 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Też miałem taki problem, ale po stworzeniu kilku tytanów xD
W tej misji jest bardzo dużo kamienia, sporo w bazie, i na prawo i lewo od niej, tylko trzeba załatwic stygimolochy i karnotaury, tam gdzie są karnotaury można dojśc pieszo, tam gdzie stygimolochy chyba też, ale nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SYLWAN
Wojownik
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Z namiotu Pustynnych Jeźdźców Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:24, 23 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
albo kupywać za czaszki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
James Warden
Encyklopedysta
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Bardo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:28, 04 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
[/quote]Ja gralem Klanem Smoka. Na waskich przejsciach tuz przed gniazdami drapieznych dinozaurow z obydwu stron zbudowalem mur i bramy, blokuje to wrogiej armii wjazd do bazy. A 2 male przejscia, gdzie armia SEAS moglaby dostac sie z morza tez zablokowalem murem. Lucznicy i pare wlocznikow zalatwia wroga na poczatku. Wez na starcie misji Taslowa do niszczenia robotow, bo oprocz umiejetnosci zniszczenia pojazdu, ma od poczatku penetracje pancerza, wiec pancerz robotow na nic im sie niezda.
Brama w murach musi byc bo SEAS moze przyslac Czarne Wdowy, tych maszyn oblezniczych nie zalatwisz zza muru. W pewnym momencie trzeba jednak wybudowac port, najlepiej na wschodzie, tam gdzie do kamienia mozna dojsc pieszo oraz gdzie baza SEAS jest najblizsza.
Atak na SEAS zaczalem od zniszczenia ich floty niedaleko bazy SEAS statkami rakietowymi i podwodnymi gadami . Statkami rakietowymi da sie czesciowo zniszczyc baze. Smile
Majac pare tytanow, 2-3 smoczych czolgow, lucznikow i bohaterow na 3-4 poziomie ruszylem transportowcem na wybrzeze i rozwalalem bazy SEAS. Przydatni moga byc Arcydruid (na min. 2 poziomie z aura leczenia jednostek) i Taslow do zbudowania swiatyni do leczen
jak wziołeś Klan Smoka kiedy u mnie można tylko nordow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:01, 04 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Bo pod koniec gry, chyba od 14 misji, można sobie wybrać jakim plemieniem chcesz przejść misję.
"Okienko wyboru" jest na tym samym ekranie gdzie się wybiera misję z kampanii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
James Warden
Encyklopedysta
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Bardo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:08, 05 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ja tylko w 14 misji mogę wybrać plemię a w 15 nie...
Tu jest screen:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:05, 05 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
A edytowałeś tą mapę w edytorze map, np. zmieniając ją że można grać na niej SEAS? Jeśli tak, to wszystko tłumaczy, też tak miałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
James Warden
Encyklopedysta
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Bardo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:10, 08 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
nie zmieniałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 14:09, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
A skąd wziąłeś misję 4.1 Adwokat Diabła
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:47, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Zły temat. Z BoosterPacka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Geosaurus
Treser raptora
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Gdzie czas łączy się z przestrzenią
|
Wysłany: Czw 18:56, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Problem tez jest chyba z czasem. To utrudnia sprawę, zwłaszcza gdy się zaczęło od zachodu, a grasz Pustynnymi Jeźdzcami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|