www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Misja 15 (było q1we)
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Single player
Autor Wiadomość
runda 15
Gość





PostWysłany: Pią 12:59, 12 Wrz 2008    Temat postu: Misja 15 (było q1we)

pomóżcie mi z rundą 15
Powrót do góry
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:13, 12 Wrz 2008    Temat postu:

Ale w czym dokładnie masz problem ? Po prostu rozwijasz wiochę do 5 poziomu, i naparzasz tytanami-polecam nordów do tej misji bo mają duży pancerz, i po prostu atakujesz 4 tytanami 6 mamutami i 2 działami drzewnymi, a 15 kentrozaurami bronisz bazy, i oczywiście bohaterami
Przydatne są strzał w łeb i zniszczenie pojazdu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:12, 12 Wrz 2008    Temat postu:

Zmienilem nazwe tematu z q1we na Misja 15.

Ja gralem Klanem Smoka. Na waskich przejsciach tuz przed gniazdami drapieznych dinozaurow z obydwu stron zbudowalem mur i bramy, blokuje to wrogiej armii wjazd do bazy. A 2 male przejscia, gdzie armia SEAS moglaby dostac sie z morza tez zablokowalem murem. Lucznicy i pare wlocznikow zalatwia wroga na poczatku. Wez na starcie misji Taslowa do niszczenia robotow, bo oprocz umiejetnosci zniszczenia pojazdu, ma od poczatku penetracje pancerza, wiec pancerz robotow na nic im sie niezda.
Brama w murach musi byc bo SEAS moze przyslac Czarne Wdowy, tych maszyn oblezniczych nie zalatwisz zza muru. W pewnym momencie trzeba jednak wybudowac port, najlepiej na wschodzie, tam gdzie do kamienia mozna dojsc pieszo oraz gdzie baza SEAS jest najblizsza.
Atak na SEAS zaczalem od zniszczenia ich floty niedaleko bazy SEAS statkami rakietowymi i podwodnymi gadami . Statkami rakietowymi da sie czesciowo zniszczyc baze. Smile
Majac pare tytanow, 2-3 smoczych czolgow, lucznikow i bohaterow na 3-4 poziomie ruszylem transportowcem na wybrzeze i rozwalalem bazy SEAS. Przydatni moga byc Arcydruid (na min. 2 poziomie z aura leczenia jednostek) i Taslow do zbudowania swiatyni do leczenia w trakcie wedrowki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xsalinuks
Megaloceros


Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:00, 21 Maj 2009    Temat postu:

Ja taż mam problem. Exclamation
Próbuję rozbudować do p5 i się bronię ale brakuje mi kamienia.
CO ROBIĆ Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SYLWAN
Wojownik


Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Z namiotu Pustynnych Jeźdźców
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:39, 21 Maj 2009    Temat postu:

sprubój stworzyć armie która nie wymaga kamienia i przejąć wyspe na której SEAS ma jedną ze swoich baz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:04, 22 Maj 2009    Temat postu:

Też miałem taki problem, ale po stworzeniu kilku tytanów xD
W tej misji jest bardzo dużo kamienia, sporo w bazie, i na prawo i lewo od niej, tylko trzeba załatwic stygimolochy i karnotaury, tam gdzie są karnotaury można dojśc pieszo, tam gdzie stygimolochy chyba też, ale nie wiem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SYLWAN
Wojownik


Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Z namiotu Pustynnych Jeźdźców
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:24, 23 Maj 2009    Temat postu:

albo kupywać za czaszki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
James Warden
Encyklopedysta


Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Bardo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:28, 04 Lis 2009    Temat postu:

[/quote]Ja gralem Klanem Smoka. Na waskich przejsciach tuz przed gniazdami drapieznych dinozaurow z obydwu stron zbudowalem mur i bramy, blokuje to wrogiej armii wjazd do bazy. A 2 male przejscia, gdzie armia SEAS moglaby dostac sie z morza tez zablokowalem murem. Lucznicy i pare wlocznikow zalatwia wroga na poczatku. Wez na starcie misji Taslowa do niszczenia robotow, bo oprocz umiejetnosci zniszczenia pojazdu, ma od poczatku penetracje pancerza, wiec pancerz robotow na nic im sie niezda.
Brama w murach musi byc bo SEAS moze przyslac Czarne Wdowy, tych maszyn oblezniczych nie zalatwisz zza muru. W pewnym momencie trzeba jednak wybudowac port, najlepiej na wschodzie, tam gdzie do kamienia mozna dojsc pieszo oraz gdzie baza SEAS jest najblizsza.
Atak na SEAS zaczalem od zniszczenia ich floty niedaleko bazy SEAS statkami rakietowymi i podwodnymi gadami . Statkami rakietowymi da sie czesciowo zniszczyc baze. Smile
Majac pare tytanow, 2-3 smoczych czolgow, lucznikow i bohaterow na 3-4 poziomie ruszylem transportowcem na wybrzeze i rozwalalem bazy SEAS. Przydatni moga byc Arcydruid (na min. 2 poziomie z aura leczenia jednostek) i Taslow do zbudowania swiatyni do leczen

jak wziołeś Klan Smoka kiedy u mnie można tylko nordow


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:01, 04 Lis 2009    Temat postu:

Bo pod koniec gry, chyba od 14 misji, można sobie wybrać jakim plemieniem chcesz przejść misję.
"Okienko wyboru" jest na tym samym ekranie gdzie się wybiera misję z kampanii.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
James Warden
Encyklopedysta


Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Bardo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:08, 05 Lis 2009    Temat postu:

Ja tylko w 14 misji mogę wybrać plemię a w 15 nie...
Tu jest screen:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:05, 05 Lis 2009    Temat postu:

A edytowałeś tą mapę w edytorze map, np. zmieniając ją że można grać na niej SEAS? Jeśli tak, to wszystko tłumaczy, też tak miałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
James Warden
Encyklopedysta


Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Bardo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:10, 08 Lis 2009    Temat postu:

nie zmieniałem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Nie 14:09, 14 Lut 2010    Temat postu:

A skąd wziąłeś misję 4.1 Adwokat Diabła
Powrót do góry
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:47, 14 Lut 2010    Temat postu:

Zły temat. Z BoosterPacka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Geosaurus
Treser raptora


Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Gdzie czas łączy się z przestrzenią

PostWysłany: Czw 18:56, 10 Mar 2011    Temat postu:

Problem tez jest chyba z czasem. To utrudnia sprawę, zwłaszcza gdy się zaczęło od zachodu, a grasz Pustynnymi Jeźdzcami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Single player Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin