www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

misja 13
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Single player
Autor Wiadomość
CysiUuUu
Gość





PostWysłany: Śro 15:21, 22 Paź 2008    Temat postu: misja 13

pomuzcie mi z misja 13 bo nie moge przejsc
Powrót do góry
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:24, 22 Paź 2008    Temat postu:

Przed natarciem postaraj się dojść już do 5 epoki, bo przy generalnym natarciu już prawie przegrałem, lecz los wojny zmienij wyprodukowany w ostatniej chwily sejsmozaur. Zastaw wszystkie wejścia do ciebie zasiekami, wieżami i puapkami. Stwóż tak: p z kolcami, wnyki, p z kolcami, wnyki i tak kilka rzędów np. po 5. Przy każdym wejściu postaw dużo wojowników, np. 20 łuczników na 1 i 2 poziomi pod dowództwem Beli na 4. Dobre jednostki na tą misję to: saltazaury, sumo, eusmilusy i łucznicy oraz bohaterzy. Nie zapomnij o 1 lub 2 Rampach Rakietowych na wzgórzu z Velociraptorami. I gniazda Dilofozaura, z 10-15, czyli więcej niż w misji, czyli 8. Chroń je przed Czarnymi Wdowami. Jak odeprzesz atak to odbuduj swoje państwo, 4 sejsmozaury na wroga i jazda !!!

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SEAS dnia Śro 17:28, 22 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Śro 17:55, 22 Paź 2008    Temat postu:

udalo sie ! Jak atakowali to mialem 3 sejsmo i wogule nie produkowalem w dojo ludu tera tylko zniszczyc baze
Powrót do góry
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:11, 22 Paź 2008    Temat postu:

Gratulacje !!!
Powodzenia w dalszych misjach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agatta
Saltazaur


Dołączył: 17 Gru 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/1
Skąd: Gdansk

PostWysłany: Sob 12:40, 14 Sty 2012    Temat postu:

A ja mam taki sam problem i czytałem to co napisałeś SEAS, próbowałem to uczynić ale 4 sejsmo to za mało bo u mnie to SEAS daje około 15 wdów i atakują
mi wrota, docierają PJ walą w główną baze wroga i koniec pieśni.
Jak miałem z misją 8 problem to mi Tomeis dał zapis z 15 T-reksami z edytora. Czy mógłby ktoś zrobić podobnie tylko że z jakimiś 20 sejsmo???
Bardzo będe wdzięczny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barca1234
Stegozaur


Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: z Camp Nou
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:44, 14 Sty 2012    Temat postu:

Opisz dokładniej jaką miałeś sytuację(jaka armia,ile wież itp.)Możesz sobie ułatwić(chyba że tak zrobiłeś)niszcząc boczne bazy SEAS Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez barca1234 dnia Sob 13:44, 14 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:13, 14 Sty 2012    Temat postu:

Mapy nie pamietam. Skad wrog mial 15 wdow?? Mapa tak była oskryptowana, ze wrog robil zmasowany atak? Grasz z jakims modem? Produkuj jednostki co maja peneteracje pancerza-skorpiona z Klanu smoka i skill Taslowa na 3 poziomie i wojska co walcza wrecz, bo wdowy jak kazda jednostka obleznicza jest wrazliwa na ataki z bliska. Lucznicy na dinozaurze jak podejda blisko to tez powinni dac rade. Jak masz sejwa przed atakiem to mozesz sie przygotowac na to przygotowac.
Jak chcesz sejwaz z armia tytanow to najpierw sprobuj normalnie rozegrac bez kodow.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Sob 14:15, 14 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sejsmozaur1997
Triceratops


Dołączył: 28 Maj 2010
Posty: 679
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: z Zagrody Dinozaurów KS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:04, 14 Sty 2012    Temat postu:

Przecież ta misja wcale nie jest taka trudna. Nie mówię, że jest łatwa, ale przy 14 to pikuś. Najlepiej zniszczyć boczne bazy SEAS. Wtedy na pomoc przybędą ci sojusznicy. Nie jest ich wielu, ale na chwilę odciągną wroga. Zbuduj zasieki, dużo gniazd, wieże, kup sejsmozaury, saltazaury i daj na nie moździerze. Saltazaur i 3 moździerze to naprawdę dobro połączenie. Jak ostatnio grałem w tą misję(a było to dość dawno) to o wiele trudniej było mi podbić główną bazę SEAS, niż obronić miasto.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agatta
Saltazaur


Dołączył: 17 Gru 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/1
Skąd: Gdansk

PostWysłany: Sob 16:03, 14 Sty 2012    Temat postu:

Tomeis a jak mi dałeś mi mapę z 15 T-reksami to z kąd ją wziąłeś???
Jak sam ją zrobiłeś to zrób i tę(jeśli się da).
Gram normalnie(bez dodatków).
Edytor to miał mi słurzyć do zmieniania misji w kampanii.
Barca, opiszę ci sytuacje:
Tak jak za pewne u was grę zaczynam mając:Stinę,Belle,Coula,3 włuczników,3 samuraii,4 łuczników i 5 robotników. Zaczynam grę i jest grupka PJ co pomagają mi w odparciu pierwszego ataku, jak już zniszczymy tych ludzi SEAS to idą do tej
bazy w kturej jest kupiec i niszczą do puki nie zginą od ataku CBT-T1000.
Potem ja zajmuję się dotarciem do V epoki i odpieraniem ataków wroga.
Po drodze do ostatniej epoki niszczę te dilofozaurury na wzgurzu(tak w II epoce).
Jak jurz jestem w V epoce to zostaje mi od 20 do 15 minut do końca czasu.
robie 20 gniazd dilofozaurów,4 tytany,Rampe Rakietową,4 świątynie,12 moździerzy,4 saltazaury i 4 mnichów. Potem wróg atakuje dochodzą PJ mają chwilkę żeby dojść ale w drodze tylko 3 włucznicy się zatrzymują żeby pomuc mi w obronie ŚM reszta idzie na atak baz przeciwnika niszczą brame i koniec pieśni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barca1234
Stegozaur


Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: z Camp Nou
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:49, 15 Sty 2012    Temat postu:

Zrób tak:
zniszcz bazę SEAS na wschodzie i powiększ limit surowców(buduj kamieniołomy,tartaki i domki myśliwskie,ale nie zbieraj max zaopatrzenia).Stwórz armię typu 4 tytany,2 Saltazaury z łucznikami,6 samurajów,bohaterów na 3lvl itp.Następnie pomóż kupcowi.Gdy pokonasz jednostki SEAS,kupiec ,,wyląduje'' i zaopatrzy Cię w surowce niezbędne do obrony.Dalej rozwijaj się,tworząc wieże(później sordesy).Na wzgórzu z velociraptorami zbuduj 4-6 ramp rakietowych i ustaw im obszar ataku.Gdy grałem,miałem 20 sordes i 4 rampy.Zostało mi 5 sordesów i 3 rampy.Dla lepszej ochrony zbuduj pułapki i wieże zadymiające.Na wzgórzu z dilofozaurami możesz wybudować 2-4 sordesów i po 1 rampie i wieży zadymiającej.Możesz jeszcze spróbować zniszczyć ich boczne bazy(na północy).Będziesz miał Nordów do pomocy.Jeśli uda Ci się odeprzeć atak,będzie już z górki.Musisz tylko odbudować bazę i armię,a potem przeprowadzić kontratak.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez barca1234 dnia Nie 15:50, 15 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agatta
Saltazaur


Dołączył: 17 Gru 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/1
Skąd: Gdansk

PostWysłany: Nie 17:33, 15 Sty 2012    Temat postu:

Aaa...
Co to ten sordes???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szysz
Encyklopedysta


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: POLE BITWY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:38, 15 Sty 2012    Temat postu:

agatta napisał:
Aaa...
Co to ten sordes???

FAIL


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barca1234
Stegozaur


Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: z Camp Nou
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:37, 15 Sty 2012    Temat postu:

Gdy w 5 epoce klikniesz na wieże obronną,będziesz miał możliwość ulepszenia jej do poziomu sordesy.Sprawi to,że wieża będzie miała więcej obrażeń,szybsze ataki i(chyba) więcej punktów życia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agatta
Saltazaur


Dołączył: 17 Gru 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/1
Skąd: Gdansk

PostWysłany: Sob 19:41, 18 Lut 2012    Temat postu:

nie odpowiadałem przez dłuższy czas bo mi komp wysiadł Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranek
Triceratops


Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: konstancin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:05, 18 Lut 2012    Temat postu:

Szkoda, że się naprawił...

NIE, ja NIC nie sugeruję!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Single player Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin