www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami
FAQ
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Szukaj
Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna
->
Techniczny
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Paraworld
----------------
Ogólnie
Boosterpack PL
Single player
Multiplayer
Encyklopedia
Mapy
Techniczny
Klan Smoka
Nordowie
Modowanie
Pustynni Jeźdźcy
Edytor Map
SEAS
Dzikie zwierzęta
Duże drapieżniki
Offtopic
Mali drapieżnicy
Jaszczury
Zauropody
Jaszczury rogate
Hadrozaury
Ssaki prehistoryczne
Potyczka X vx Y
O dinozaurach
Ryby i żółwie
Latające jaszczury
O forum
Bohaterowie
Shoutbox
----------------
Shoutbox
box
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Szysz
Wysłany: Pią 14:56, 25 Paź 2013
Temat postu:
Ten obiekt to zwyczajne ruiny typu zburzone budynki itp w świętym mieście, pełno tego jest na mapie i akurat po przekroczeniu tego bohater się freezuje. Niestety sprawdzałem, to jedyna droga, zaraz przed schodami prowadzącymi do kupca.
Tomeis
Wysłany: Pon 18:09, 21 Paź 2013
Temat postu:
Nie pamietam jak gdzie jest na mapie ani jak wyglada "hałda spalonych rzeczy" ale to jakis "specjalnie osobny obiekt" w grz czy zwykly obiekt, ktory pojawia sie na innych mapach?
Probowales isc inna "droga", jesli sie da ?
Ewentualnia owa misje przejsc na innym modzie:/
Pierwse slysze o takim problemie:/
Efekt biezni wystepowal jak gra sie wysypala, ale obejmowalo wszystkie jednostki.
Szysz
Wysłany: Pią 20:31, 18 Paź 2013
Temat postu: Bug w misji 5
Przechodziłem sobie ostatnio kampanię, tak dla odświeżenia wspomnień. Gdy doszedłem do misji 5 (to ta, w której piraci napadają na święte miasto) zastał mnie niemiły bug - po przekroczeniu małej hałdy spalonych rzeczy (elementów konstrukcji czy coś, whatever) jeden z bohaterów freezuje się i tracę nad nim kontrolę, przez co misja jest prawie niewykonalna. Najczęściej jest to Cole/Arcydruid. Najpierw dostaję komunikat o zaatakowaniu jednostki (w pobliżu nie ma żadnych wrogów), i wtedy jednostka zaczyna chodzić w miejscu a nad nią latają znaczki uśpienia (zzz). Gdy cutscenka przenosi nas w inne miejsce bohater wciąż chodzi na bieżni tyle że w innym miejscu. Próbowałem już zaczynać misję od początku, bez efektu. Gram z zainstalowanym mirage, średni poziom trudności jeśli ma to jakieś znaczenie.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by
Ulf Frisk
and
Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin