Autor |
Wiadomość |
Binek11
Wojownik
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:14, 11 Kwi 2009 Temat postu: SEAS |
|
|
Mam pytanie czy w plemieniu SEAS jest tylko 9 budowli?
I czemu nie mam tego wielkiego skorpiona a zrobiłem wszystko jak należy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:52, 11 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
1. Bo tyle twórcy gry zrobili
2. Wymaga triggerów, wczytuje się ci 16 misja w edytorze ? A poza tym dyskusja o skorpionie była poruszana prawie rok temu i trwała kilka miesięcy. I jak to "zrobiłeś wszystko jak należy" ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:53, 12 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Plemię SEAS nie zostało dokończone przez autorów, by było jako 4 plemię do grania. Dlatego są różne braki.
Sprecyzuj o co chodzi z skorpionem.
Skorpiona z 16 misji nie ma sensu budować bo nie będzie się ruszał. Nie jest dostępny normalnie w produkcji.
Jeśli ci chodzi o mod dodający przerobionego skorpiona z KS, to może nie zrobiłeś skrótu lub nie uruchomiłeś gry z nowego skrótu?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Nie 21:56, 12 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:35, 12 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Binek11 napisał że chodzi o "wielkiego skorpiona", więc aczej chodzi o tego z 16 misji. Ale wiesz, jak zrobisz fest armię, a np. jedyne wejście do twej bazy zastawisz Skorpionem, to wróg ma kłopot
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragonisa
Kentrozaur
Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pon 20:57, 13 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Nie zastawi, skoro się nie rusza Logiczne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:38, 13 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Logiczne, jeśli go w wejściu do bazy wybudujesz, chyba że go się w innym budynku tworzy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SEAS dnia Pon 21:41, 13 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragonisa
Kentrozaur
Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Wto 13:03, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Go się chyba ani nie buduje, ani nie tworzy w żadnym budynku... Po prostu w 16 misji jest. Z resztą jak już wspominano, SEAS jest niedokończone. Więc zapewne opcji budowy tego skorpiona też nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:14, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Mi chodziło, że gdyby go dało się wybudowac/stworzyc, to by można było zastawic nim wejście do plemienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Phoenix
Wojownik
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: z przed kompa! Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:59, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
SEAS napisał: | Binek11 napisał że chodzi o "wielkiego skorpiona", więc aczej chodzi o tego z 16 misji. Ale wiesz, jak zrobisz fest armię, a np. jedyne wejście do twej bazy zastawisz Skorpionem, to wróg ma kłopot |
I ty też masz kłopot żeby wyjść. W końcu się nie rusza!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:49, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Na logikę. Od boku zostawiasz małą dziurę na bramę i las wież xD Skorpion ma 150 zasięgu, więc rampa rakietowa, ani tym bardziej artyleria mu nie podskoczy. Tylko Wielkie działo, które ma 450 zasięgu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SEAS dnia Wto 22:51, 05 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Phoenix
Wojownik
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: z przed kompa! Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:06, 13 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ja raz zebrałem "kupę" kamienia itd. i wybudowałem na przejściu 10 wież. Była to misja z Koczownikami i musiałem się przenieść w inne miejsce. Zostawiłem tylko wieże. Do końca gry (a grałem jeszcze jakiś czas) ani jeden wojownik się nie prześlizgnął. Jednej (może dwóm wieżom [nie pamiętam]) zostało 1/4 HP. Gdy kończyłem tylko jedna się rozwaliła.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Phoenix dnia Śro 14:08, 13 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Colle
Megaloceros
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:51, 08 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
nie da się zbudować wielkiego działa w seas a jak da się to napisz jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:22, 08 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Edytując techtree, można wybudować wielkie działo.
Ale wielkie działo wymaga "triggerów" do działania, co powoduje, że ich brak czyni działo bezużytecznym, a ja nieczytałem by ktoś wiedział jakie zrobić wielkie działo aktywnym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
Gość
|
Wysłany: Śro 20:17, 14 Kwi 2010 Temat postu: eJ |
|
|
Nie mam konta,ale nie mogłam się powstrzymać!Jestem ciekawa co to te PLEMIĘ SEAS?!Nie mam bladego pojęcia!Dajcie odpowiedz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:53, 15 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
SEAS to skrót od Stowarzyszenia na Rzecz Eksploracji Alternatywnych Systemów.
W fabule kampanii główna "akcja" to walka przeciwko tej organizacji.
Oryginalnie nie można sterować tym plemieniem tak jak Nordami, Klanem Smoka czy Pustynnymi Jeźdzcami, ale są różne metody na włączenie możliwości grania SEAS.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|