Autor |
Wiadomość |
James Warden
Encyklopedysta
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Bardo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:45, 31 Sie 2010 Temat postu: Poduszkowiec-Baza |
|
|
Grałem sobie misje ,,W pośpiechu'' w potyczce wybrałem HQ 2 i tu mam- Niezniszczalny poduszkowiec który robi mi jednostki co jakiś czas. Czy da się taki zrobić?
EDIT:
Przepraszam ale pomyliły mi się misje. Misja nazywa się Bitwy Morskie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez James Warden dnia Wto 13:55, 31 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tajron8
Triceratops
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:03, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ja nie mogę!Nie wiedziałem że taki istnieje.Nie wydaje mi się żeby można było go wyprodukoać(ale to moje zdanie,lepiej zapytać Tomeisa).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:16, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Opisz dokładniej o co chodzi z tym poduszkowcem.
Cytat: | Grałem sobie misje ,,W pośpiechu'' w potyczce wybrałem HQ 2 |
Po tym wnioskuję, że przerobiłeś tą misję na mapę potyczki (w mappacku jest kilka takich mam, min. misja 15), bo w misji nie można sobie ustawiać HQ. Mam rację?
Co do poduszkowca - jakie jednostki produkuje? Da się go zaznaczyć i jeździć nim?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
James Warden
Encyklopedysta
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Bardo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:41, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Miałem ją w mappacku i tak mogłem nim kierować tworzył np: Szturmowca, wojowników, ekoszkielety, czasami likwidatory i czarne wdowy,strzelca itd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:35, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
I co, jak pojechałeś do bazy wroga to nie zadawali mu obrażeń?
O on Ci sam losowo tworzył jednostki, czy mogłeś sobie wybrać jaką ma stworzyć?
Mi się wydaje że twórcy tej mapy po prostu przypisali poduszkowcu (?) opcję że może jednostki tworzyć, podobnie jak w niektórych mapach są miejsca gdzie się jednostki pojawiają. Czemu jest nieśmiertelny, to nie wiem. Nie sądzę by dało się go wyprodukować.
Jak się ta mapa nazywa i na ilu graczy jest? Bo ja jej nie mam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
James Warden
Encyklopedysta
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Bardo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:40, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Tak nie zadawali mu obrażeń a jednostki tworzył losowo... Mapa nazywa się ,,Bitwy Morskie'' ile graczy nie pamiętam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:12, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Nazwa mapy w menu potyczki "Misja 12: Bitwy morskie". Wg gry maksymalnie 7 "graczy". Nazwa pliku to zapewne (nie otwierałem w edytorze) to single_12_multi.ula w folderze \Multiplayer
Jak ktoś nie wiedział to gracze z para-welt.com przerobili mapy z singla na multi( tego które się otworzyły) i te mapy trafiły do zestawu map, w tym i ta.
To, że ten Poduszkowiec wytwarza jednostki to sprawa zapewne Triggerów, bowiem w trybie pojedynczego gracza zawsze mamy HQ 1, ponieważ wybrano HQ 2, czyli siły SEAS, które w tej misji miały zniszczyć wieżę i dlatego jednostki SEAS tworzą się co jakiś czas. Bo jak się grało w trybie kampani to gracz ( HQ1)bronił wieży, a siły wroga(HQ 2) nachodziły falami.
Jak ktoś chciałby takiego poduszkowca w innych mapach to musiałby w edytorze załadować tą mapę i obejrzeć Triggery albo i inne rzeczy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Śro 17:13, 01 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:33, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ja zajrzałem z ciekawości, do triggerów 12 misji. Niestety nie mogłem znaleźć żadnego "hovercraft" (poduszkowiec dla tehtree i edytora) bo w "Bug" go nie ma, a "Refresh" to plik tak długi, że bym go do osiemnastki przeglądał. Nie wiem czy się przyda, wątpię, ale podaję zawartość pliku "Bug", gdyby komuś mapa nie chodziła.
Kod: | Conditions {
cond#2 {
obj_class = 'NA'
}
}
Actions {
act#1 {
obj_class = 'NA'
}
}
}
tri#212 Root/G: Gameplay/Gf: Sneak Attack/ = 'Gf08a attack SEAS at tower <-[Gf08]' {
Actions {
act#2 = 'all dustriders in region attack seas' {
obj_class = 'NA'
}
}
}
}
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SEAS dnia Czw 19:34, 02 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:16, 05 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Triggery to najlepiej oglądać w "wyzwalacz/wyzwalacz".
Trigger tworzący jedną z grup jednostek SEAS atakujących wieżę jest pod gameplay.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|