|
|
Autor |
Wiadomość |
Pawel211298
Wojownik
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
|
Wysłany: Pon 14:23, 02 Maj 2011 Temat postu: Nowy dodatek |
|
|
już wiele osób na forum o tym myśli ale nikt nie chce zrobić nowego dodatku
Każdy gdyba ,wymyśla nowe jednostki, plemiona i inne rzeczy i zgadać się z kimś z para-welt i stworzyć nowy dodatek np "Dodatek Plemiona" w którym
była by nowa kampania
Serdanie atakują ziemie a mitowie i inne plemiona bronią jej
A oto moja propozycja. Narazie bez statystyk i bonusów od starych bohaterów, ale jak sie spodoba to je dodam:
Rasa: Serdanie
Serdanie to rasa obca, nie pochodzą oni z tego świata. Kiedyś żyli oni na o wiele wyższym poziomie. Ponoć to oni stworzyli świat, w którym życie trwa wiecznie oraz Ziemię. Cel tego przedsięwzięcia nie był znany bowiem gdy ludzie w większości zostali odesłani na Ziemię cywilizacja Serdan upadła i musieli się wycofać do swego wymiaru. Powrót do ich Edenu (tak nazywają świat gry) został wymuszony brakiem zasobów, dzięki którym mogliby odbudować swoją cywilizację. Najbardziej cenionym materiałem są kryształy, których pełno jest w całym Edenie. Nacja ta składa się z trzech gatunków: Eldasarów- najbardziej podobni do ludzi, choć o dłuższych uszach, jaszczurzych ogonach, szponów jak u raptorów i skórze pokrytej paskami. Są sprytni i szybcy. W armii pełnia rolę strzelców, lekkiej piechoty i komandosów oraz mają bardzo dobre podejście do zwierząt. Scytograci- z wyglądu przypominają wyprostowane, łuskate raptory. Są jednak groźniejsi, bystrzejsi i silniejsi od swych dalekich przodków. Pełnia rolę robotników, ciężkiej piechoty i jeźdźców ogromnych bestii. Sidłanie to rasa dracońska- czyli pochodząca od smoków. Od smoków różni ich wzrost oraz posiadanie włosia na głowie. Stanowią mózg rasy- pełnią rolę medyków i czarodziei.
Budynki:
Są one zbudowane głównie ze stali, lecz do obudowania z zewnątrz i zamaskowania używają drewna i kamieni. Każdy wybudowany budynek zawiera miejsce mieszkalne dla osadników.
I poziom:
Centrum epoki, Skład zasobów, Posterunek łowcy, Koszary, Zagroda małych dinozaurów, Port, Tawerna, Mur, Brama.
II poziom:
Sanktuarium, Magazyn (ulepszenie Składu), Lotnisko, Wieża obronna, Zagroda dużych dinozaurów, Kuźnia
III poziom:
Bazar (ulepszenie Magazynu), Arsenał (ulepszenie Kuźni), Lustro bitewne, Działo laserowe,
Plantacja (daje drewno zatrudnia 3 robotników), Stawy rybne (daje mięso, zatrudnia 2 robotników)
IV poziom:
Kapitol (ulepszenie centrum epoki), Zagroda bestii, Sanktuarium (ulepszenie Świątyni)
V poziom: Smoczy Tabor (wędrowna placówka bojowa), Teleport
Awanse na epoki: wymaga drewna, kamieni, mięsa i kryształów.
Jednostki:
I poziomu:
Robotnik, Zwiadowca (jeździec na driozaurze, posiada mikroraptora jako „sokoła”), Szermierz I, Kuter rybacki, Transportowiec, Łódź zwiadowcza
II poziom:
Osadnik (ulepszenie robotnika), Smilodon bojowy, Pachyrinozaur- taran, Ceratozaur, Szermierz II, Tarczownik, Strzelec, Lansjer, Pteranodon- zwiadowca, Wiwerna, Galera (ul. Łodzi zwiadowczej), Statek- pułapka, Polakant z katapultą, Snajper, Liopleurodon,
III poziom:
Wóz kupiecki (Muttaburozaur ze skrzyniami i wozem kupieckim, powozi go Eldasar), Komandos (uzbrojony Eldasar, który potrafi stać się niewidzialny i sabotować wrogie osady, wywołując wybuchy, zabijając robotników, bohaterów, czy niszcząc surowce), Medyk, Styrakozaur, Amargazaur transportowy, Pretorianin, Animag (bojowe ulepszenie medyka), Bombowiec (wiwerna z bombami), Mozazaur, Szermierz III
IV poziom
Spinozaur- kolos, Ultrazaur oblężniczy,
V poziom:
Smok.
Bohaterowie:
Sarin Hendergard
Naukowiec Serdan, jako jeden z buntowników sprzeciwiał się najazdowi na Eden. Jest wszechstronny, nie boi się pracy i walki.
I poziom:
Zwiadowcy widzą więcej
II poziom:
Jednostki zwierzęce poruszają się szybciej
III poziom:
Oswojenie- neutralne zwierzęta stoją po stronie gracza, gdy przebywa z nim Sarin
IV:
-Nordowie otrzymują trapera:
Jednostka szukająca gniazd dzikich zwierząt i sprowadza je do bazy gracza. Atakuje drapieżnikami, których gniazdo zaznaczył
-Pustynni Jeźdźcy otrzymują Matkę dinozaurów- jednostka, która jest okryta pachnidłami dzięki którym jednostki zwierzęce i bestie uznają za swoją matkę i bronią ją walcząc nawet z własnymi sojusznikami.
-Klan smoka otrzymuje Pachnidło- przynęta na roślinożerców, zaś ustawiona przy bramach wroga przyciąga ku nim drapieżniki.
-SEAS- otrzymuje hipnotyzer- machina która wybudowana koło gniazda sprawia, że wszystkie drapieżne zwierzęta znajdujące się w jej pobliżu nie atakują już naszych jednostek i pełnią rolę strażników.
-Serganie otrzymują zagrodę- budynek, w którym po zagonieniu do niego pary zwierząt jednego gatunku zaczyna jego hodowlę. Zwierzęta tam urodzone są oswojone, lecz nie zajmują miejsca w panelu.
V poziom:
Jednostki zwierzęce leczą się po zadaniu ran wrogom
Gen. Dergar Satorial
Scytograta, największy wojownik w całym świecie Serdan. Dowódca inwazji mającej na celu uratowanie cywilizacji. Uważa że ludzie są zbyt prymitywni, by z nimi prowadzić handel, czy w ogóle rozmawiać. Najchętniej wszystkich by zniewolił do pracy w kopalniach.
I poziom:
Robotnicy i szermierze mają więcej punktów obrony
II poziom:
Premia PŻ dla jednostek latających i piechoty
III poziom: Styl dwóch ostrzy
-Rzuca się w środek oddziałów wroga i zadaje im ogromne obrażenia
IV poziom:
Nordowie otrzymują:
-Gojizaura- jaszczur-tytan, który zadaje obszarowe obrażenia, skuteczny na lądzie i w wodzie ( IV poziom)
Pustynni Jeźdźcy otrzymują:
-Argentynozaur- miażdżyciel- zauropod, który zadaje obszarowe obrażenia, jego tupnięcia niszczy budowle w posadach, a piechota traci równowagę. Na grzbiecie może utrzymać do dziesięciu strzelców.
Klan Smoka otrzymuje:
-Szantunguzaur oblężniczy- ogromny hadrozaur mający na sobie balistę i armatę. Z boków przywieszone są bomby, którymi rzucają Obrońcy w przeciwnika w bezpośrednim starciu. Zwierze potrafi również ogłuszyć jednostki zwierzęce wroga. Balista może pełnić funkcję ochrony przeciwlotniczej
SEAS otrzymuje:
-Mecha-smok, jednostka latająca, może przetransportować do dwudziestu jednostek. Przy lądowaniu atakuje z powietrza, potem tylko z ziemi, posiada osłonę przeciwlotniczą.
Serdanie otrzymują:
-Smoczego golema- bestia z kryształów, bazaltu i magmy. Najpotężniejsza jednostka. Wysoka obrona, atak i punkty życia. (V poziom)
V poziom:
Wszystkie jednostki mają premię w obronie i w PŻ.
Mędrzec:
Jedyny Sidian, który nie opuścił Edenu. Zna odpowiedzi na wiele pytań, jego mądrośc przewyższa druidzką, czy Wielką Bibliotekę Świętego Miasta.
I poziom:
-Robotnicy szybciej pozyskują kryształów i kamieni.
II poziom:
-Blokuje efekty artefaktów u wroga
III poziom:
-Antymagia- niweluje wszystkie wskrzeszenia i efekt leczenia jednostek wroga przez kilka chwil
IV poziom:
-Wszystkie plemiona otrzymują Kamień filozoficzny (ogromny zielony głaz o idealnie gładkiej powierzchni, który generuje zasoby kamienia i kryształów).
V poziom:
-Premia życia dla jednostek świątynnych, niweluje modyfikatory wroga na polu walki.
Wejście fabularne:
Pojawili się w chwili, gdy Taslow miał za sobą wyłączyć machinę. Gen. Dergar zabił go i ustawił machinę tak, ze w całym świecie otworzyły się portale do Ziemi. Serdanie wprowadzili chaos w obu światach, by rozpocząć bez przeszkód inwazję i potem zniszczyć planetę naszych bohaterów. Wielkie armie zajęły się wpierw niedobitkami Seas, a potem zawładnęły kolejnymi wyspami, począwszy od wulkanicznych i tropikalne, po pustynne i nordyckie. Generał pragnie zetrzeć całą cywilizację ludzką z pow. ziemi.
autorstwa Geosaurus
i jeszcze ...
Rasa: Mitowie
Epoka I:
Budynki :
-olimpijski pałac(centrum)-OP
-greckie koszary-GK
-zagroda mitów -ZM
-Ateńska gospoda - AG
-Niebiańska palisada - NP
-Niebiańska brama - NB
-Olimpijski dom-OD
-Niebiańska Chmura -NC(Budynek latający może stać na nim 4 inne budynki )(produkuje jednostki wodne)(może transportować 26 jednostek)
(jest źródłem surowców )(Nie Może walczyć)
Jednostki :
-robotnik-OP
-wojownik-GK
-Zwiadowca na argosie -ZM
-Łódź rybacka
Epoka II:
Budynki:
-Zielnisko - Z
-Mała wieża - MW
-Kuźnia Hefajstosa -KH
-Jadłodajnia-J
-Zagroda zwierzt latających -ZZL
Jednostki:
-Byk kreteński -ZM
-Gorgona-ZM
-Harpie-ZZL
-łucznik-GK
-Włucznik-GK
-Ligeja-NC
-Zielarka -Z
Epoka III
Budynki:
-Bazar-B
-Duża wieża-DW
-Warsztat-W
Jednostki:
-Ichocentaury-NC
-Centaury-ZM
-Pegazy-ZZL
-dinozaur kupiecki
-Lew Nemejski-ZM
-Tryton-NC
Epoka IV
Budynki:
-Zagroda Cyklopów -ZC
Jednostki:
-Cyklop bojowy-ZC
-Cyklop transportowy-ZC
-Cyklop roboczy-ZC
-Cyklop z katapultą-ZC
-Katapulta-W
-Taran-W
Epoka V:
Jednostki:
Cerber(tytan)
Bohaterowie:
Zeus:
I poziom:
-rzuca piorunami
II poziom
-Jednostki w pobliżu dostają premie do ataku
III poziom
-Akcja specialna : burza z piorunami (zabija pojedyńczą jednostkę)
IV poziom
-Wszystkie pięć plemion otrzymuje piorunową wieżyczke
V poziom
-Atak dystansowy każdej jednostki wzrasta o 20
Atena
I poziom
-wiele PŻ
II poziom
-premia do pancerza piechoty
III poziom
-specialna akcja -telepatia -przejmujesz 1 jednostke wroga
IV poziom
-Nordowie otrzymują byka kreteńskiego
-Pustynni jeźcy otrzymują pegaza
-Smoczy klan otrzymuje lwa niemejskiego
-SEAS otrzymuje Gygesa zdrajcę
-Mitowie otrzymują Minotaura
V poziom
więcej PŻ dla Zwierząt
Posejdon :
I poziom
porusza się po lądzie i wodzie
II poziom
większy pancerz dla statków
III poziom
akcja specjalna - burza morska - jednostki wodne w zasięgu akcji umierają)
IV poziom
-Nordowie otrzymują ichocentaury
-Pustynni Jeźcy otrzymują Ligeję
-Smoczy Klan otrzymuje Trytona
-SEAS otrzymuje Mormę
-Mitowie otrzymują Czarną Mgłę ( pochłania statki wroga i powoli niszczy)
V poziom
-Więcej ataku dla statków
Wątek fabulary
Gdy na olimpie trwa wojna Kronos i Zeus toczą pojedynek
W pewnym momencie obaj postanawiają użyć najśilnejszego ataku
i gdy ich moc się zetkneła przeniosło wrzystkich mieszkańców olimpu
do świata Paraworld
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawel211298 dnia Pon 14:24, 02 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Pawel211298
Wojownik
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
|
Wysłany: Wto 6:28, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś włączył ten temat
piszcie komentarze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
Pawel211298
Wojownik
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
|
Wysłany: Wto 10:38, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
prosze piszcie komentarze
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawel211298 dnia Wto 10:39, 03 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
Szysz
Encyklopedysta
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: POLE BITWY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:48, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
1. NIE DA SIĘ STWORZYĆ NOWEGO PLEMIENIA
2. Nie flooduj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:53, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wiem za bardzo, po co ten temat założyłeś. Stworzenie dodatku to nie takie hop siup. Zobacz ile był tworzony SEASMOD, a to mod, nie dodatek.
Poza tym mieszanie mitologii greckiej i ParaWorld to według mnie głupi pomysł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
Pawel211298
Wojownik
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
|
Wysłany: Wto 12:47, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
no może troche głupi ten pomysł z mitologią
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
Gość
|
Wysłany: Wto 14:32, 03 Maj 2011 Temat postu: Diabeł |
|
|
Poza tym ma być zwiazane z gra a nie z mitologi
np.
Aztexowie
Jednostki
1
Zwiadowca -eusmilus - + + +
robotnik z pancerzem ++ + - - 90 na 90
tranporter z pociskami ( stała niewidzialność dopoki nie atakuje) -- -- ++ ++
2
Polakantus z ..
balistą + + + -
bojowy + + + + dodatkowe. wrog orzymuje obrazeenia przy ataku 40
pancerz 20 na 75
panoplozaur + -- ++ ++
smilodon bitewny + + + + , smilodon z bębenem bitewnym
muraenozaur penetracyjny + - - --
3
Karnotaur z ostrzami ++ ++ + --
Karnotaur z miniganem atak 60 + + ++ +
Karcharodontozaur transportowy + + + --
4
Spinozaur premiowy (generuje surowce po zniszczeniu wroga) ++ ++ - ++
Sejsmozaur z katapultą atak 600 + -- -- ++
Bohater Hitler
1 pancerz wrogow redukuje do 0 przy ataku
2 wlasne i sojusznicze jednostki zadaja obrazenia 2x wiecj
3 Klonowanie
4 Wszystkie plemiona orzymuja Pteranodona bombowca ++ ++ -- +
5 Przy jego poblizu mozna wyprodukowac budynek wroga
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
Gość
|
Wysłany: Wto 14:33, 03 Maj 2011 Temat postu: Diabeł |
|
|
Poza tym ma być zwiazane z gra a nie z mitologi
np.
Aztexowie
Jednostki
1
Zwiadowca -eusmilus - + + +
robotnik z pancerzem ++ + - - 90 na 90
tranporter z pociskami ( stała niewidzialność dopoki nie atakuje) -- -- ++ ++
2
Polakantus z ..
balistą + + + -
bojowy + + + + dodatkowe. wrog orzymuje obrazeenia przy ataku 40
pancerz 20 na 75
panoplozaur + -- ++ ++
smilodon bitewny + + + + , smilodon z bębenem bitewnym
muraenozaur penetracyjny + - - --
3
Karnotaur z ostrzami ++ ++ + --
Karnotaur z miniganem atak 60 + + ++ +
Karcharodontozaur transportowy + + + --
4
Spinozaur premiowy (generuje surowce po zniszczeniu wroga) ++ ++ - ++
Sejsmozaur z katapultą atak 600 + -- -- ++
Bohater Hitler
1 pancerz wrogow redukuje do 0 przy ataku
2 wlasne i sojusznicze jednostki zadaja obrazenia 2x wiecj
3 Klonowanie
4 Wszystkie plemiona orzymuja Pteranodona bombowca ++ ++ -- +
5 Przy jego poblizu mozna wyprodukowac budynek wroga
dIABEŁ
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
Geosaurus
Treser raptora
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Gdzie czas łączy się z przestrzenią
|
Wysłany: Śro 16:13, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Stworzenie dodatku w sensie nowych plemion jest nimożliwe nie posiadając kodów unierwsalnych do gry. Ubi, które kupiło grę raczej nie da fanom nawet za dużą opłatą. Nie ma co marzyć o takim rozwoju gry, ale można rozwijć Booterpack, czy Seasmod- dodając nowe misje, stworzenia, bohaterów czy jednostki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
Pawel211298
Wojownik
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
|
Wysłany: Pią 18:50, 22 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
to super że można rozwijać boosterpack i SEASmod
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/logo_small.gif) Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
|
|
|