Autor |
Wiadomość |
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:21, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Ciekawe, grę mam 2 lata i nawet nie wiedziałem o tym xD Przeinstaluję grę, bo mam pełno bugów, i się pobawię we wzrostomierza xD
Tylko, jak Tricek ma maksymalną wielkość 15, to nie dotyczy Skorpiona? On jest kilka razy większy... może go to nie dotyczy?
I jak wielkość jest zapisana? "Size:"?
}
hu_triceratops {
description = '_hu_triceratops'
gfx = 'titan_triceratops'
aggressive = '1'
hitpoints = '1.000000'
FOW = '50.000000'
growup_duration = '0.000000'
defaultspeed = '2'
maxspeed = '2'
captainlevel = '4'
captaincaste = 'tec'
UpdateLimits {
max_units = '0'
max_food = '0'
max_wood = '0'
max_stone = '0'
max_iron = '0'
}
ResInvCaps {
food = '0'
wood = '0'
stone = '0'
iron = '0'
}
agility = '0.000000'
wall = '0'
gate = '0'
coastal = '0'
nightactive = '0'
unit_size = '10'
U mnie ma rozmiar 10. CHyba że nie o tą linijkę Ci chodzi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SEAS dnia Wto 11:37, 29 Gru 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Foltest_I
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:34, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
SEAS napisał: | Ciekawe, grę mam 2 lata i nawet nie wiedziałem o tym xD Przeinstaluję grę, bo mam pełno bugów, i się pobawię we wzrostomierza xD |
Życzę pomyślności w działaniu Zrób z włócznika mrówkę a z wojownika olbrzyma xD
P.S. Zdjęcie :
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:38, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Dziękuję xD A skąd wiesz że 15 to wymiar maskymalny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foltest_I
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:50, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
SEAS napisał: | Dziękuję xD A skąd wiesz że 15 to wymiar maskymalny? |
Bo potem Triceratops nie rósł
EDIT: W razie problemów pisz, postaram się odpowiedzieć.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Foltest_I dnia Wto 11:53, 29 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:59, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Obecnie instaluję grę. A jak go powiększyłeś z 10 do 15 to był dużo większy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foltest_I
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:04, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
SEAS napisał: | Obecnie instaluję grę. A jak go powiększyłeś z 10 do 15 to był dużo większy? |
Z tego co pamiętam, o połowę. Ale to było dawno... Poczekaj, zobaczę.
EDIT : Ustawiłem na 35, i nic
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Foltest_I dnia Wto 12:07, 29 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:09, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Ustawiłem na 35, i nic |
Sam mówiłeś że 15 to maks xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foltest_I
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:16, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
SEAS napisał: | Cytat: | Ustawiłem na 35, i nic |
Sam mówiłeś że 15 to maks xD |
Chciałem zobaczyć, czy wejdzie 15 czy więcej, ale nic nie zauważyłem.
Teoretycznie niezniszczalny Triceratops :
Kod: | hu_triceratops_weapon_e {
level = '5'
slot = '0'
secondary = '0'
defense = '100'
damage = '770'
minattackrange = '0.000000'
range = '0.500000'
frequency = '20'
enddamage = '0'
hitrange = '0.000000'
unit_size = '35'
bulletspeed = '0.000000'
bulletfalloff = '0.000000'
shootdelay = '0.000000'
jitter = '0.000000'
penetration = '0'
poison_damage = '0.000000'
poison_tick_count = '0'
Animations {
0 = 'attack_front' {
delay = '0.700000'
combo = '0'
shootdelay = '0.000000'
projectile_on = '0.000000'
projectile_off = '0.000000'
}
1 = 'attack_1' {
delay = '0.700000'
combo = '0'
shootdelay = '0.000000'
projectile_on = '0.000000'
projectile_off = '0.000000'
}
2 = 'attack_2' {
delay = '0.700000'
combo = '0'
shootdelay = '0.000000'
projectile_on = '0.000000'
projectile_off = '0.000000'
}
3 = 'attack_3' {
delay = '0.700000'
combo = '0'
shootdelay = '0.000000'
projectile_on = '0.000000'
projectile_off = '0.000000'
}
}
rangeddefense = '25'
armorpiercing = '99'
Users {
0 = 'hu_triceratops'
}
fx_class = 'Claw'
penetration_angle = '0.000000' |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Para Men X
Megaloceros
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:17, 13 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Senbatanie
Centrum Robotnik maszyna pobierająca surowce
Fabtyka Wojownik metalu,włucznik metalu,Łucznik metalu
Zagroda małych dinozaurów tresr robo raptorów zwiadowca
Zagroda Średnich dinozaurów Mecha korytozaur Mech korytozaur z działem plazmowym
Zagroda dużych dinozaurów Mecha T-rex Mecha triceratops Mecha sejsmozaur
Kamieniołom
Magazyn pociąg towarowy
Surowco pochłaniacz
Wieża mała wieża duża (obie obronne)
Brama z tytanu
Palisada z tytanu
Gospoda wszyscy bohaterowie
Świątynia leczy i produkuje lekarzy
Fabtyka pojazdów czołg Samochód
port Łódż z plazmom Ło dz transportowa poławiacze
Miejski Dom zwiększa liczbe jednostek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Phoenix
Wojownik
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: z przed kompa! Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:04, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ja bym zrobił coś w stylu Elfów (z wyglądu). Mieli by 2x lepszych łuczników. I byliby również koczownikami. Tworzyliby budynki, które (gdy wybierze się odpowiednią opcję) zmieniają się w budynki (lub też zmniejszona wersja budynku ciągnięta przez dinozaura), które mogą się poruszać/przemieszczać. Normalni robotnicy mający zamiast tych swoich dziwacznych kamieni (czy czego tam) miele by łuki, ale zadające tyle samo obrażeń (dystans 20).
[Po lewej stronie będzie nazwa jednostki a po prawej jego "Elficki" odpowiednik opisany wygląd]
Wojownik - Elf z dwoma mieczami. Specjalna akcja: podwójne cięcie - atak zabijający wskazaną jednostkę piechoty.
Łucznik - Elf z łukiem pokaźnie większym niż normalnie
Włócznik - Elf z włócznią (po obu stronach ostrza) Specjalna akcja: przebicie - przebijanie przeciwnika na wylot +dodatkowe obrażenia
Szaman - Elf z wielką laską, bardzo silne leczenie jednostek dookoła!
Będę kontynuował pisanie mojego pomysłu. Nie mam teraz czasu. Sorry!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szysz
Encyklopedysta
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: POLE BITWY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:16, 14 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ja bym zrobił plemię (a jak już to imperium) Groksów.
Plac: Robotnik p1.
Dom: Do powiększania limitu jednostek.
Wieżyczka rakietowa: Zwykła wieża.
Wieżyczka plazmowa: Ulepszona wieża.
Groxoplex: Wynajmuje bohaterów.
Warsztat (zastępuje koszary, wszak Groksowie to cyborgi): Dronoks p1, Insektroks p2, Predator (Groks z ostrzami) p2, Strzelec (dwie wersje: z miotaczem pocisków rakietowych i z pulsatorem plazmowym) p2, Wojownik p3 (miecz świetlny), Szakal p3, Szakal latający p3, Samolot p3, Statek kosmiczny p4.
Trzej nowi bohaterowie: Konkuryks (z mieczem świetlnym(, Mkbewe (ten kto ogląda kapitana bombe zna jego broń - ch***we działko), Groks (z dzidą laserową).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szysz
Encyklopedysta
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: POLE BITWY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:20, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Albo taki mod, jak na tych wczesnych filmikach, że każdy bohater ma swojego wierzchowca:
Cole: Mamut
Stina: Eusmilus
Bela: Nosorożec
Rządca: T-rex
Warden: Allozaur
Tarna: Karcharadontozaur
Miyagi: Baryonyx
Kupiec: Brachiozaur
Babbit: Jego ekoszkielet
Leighton: CBT T-1000?
Kleeman: Dzika świnia? xD
Taslow: Gallimim
Ada: Karnotaur
Resztę "hirołsów" zapomniałem xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foltest_I
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:35, 23 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Szysz, ta gra ma na ciebie zbyt SPORE oddziaływanie
Co do wierzchowców, to ok, ale Rządca na tyrku, a Stina na Eusmilusie? To troche zbytni rebalans. Tyrek jest przecież większy i groźniejszy
Co do twojej cywilizacji - zbyt nowoczesna. Przcież nawet SEAS nie miało takich możliwości...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DustRaider
Megaloceros
Dołączył: 28 Maj 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Made in Big Tent:D Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:31, 28 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
A może rasa Obcych?
Robotnik Dronep1
gniazdo
gniazdo alfaP4
KrolowaP4
PraetorianP3
DinoalienP4
RunnerP2
Gniazdo alfa produkuje królowe (tytanów) i opracowuję ulepszenia (ewolucja) zbierają tylko mięso i kamienie do budowy barykad i gniazd w koncu są inteligentne!.Są POTĘŻNE w zwarciu bo nie mają dystansowców(no może praetorian i królowa mogli by miec umiejetnosc rzucenia glazem.
Sorki za błędy pisze to 2 raz bo mi się skasowało. I nie moge wszystkiego znowu napisać a było to piękne!.
Mięso może zbierać drone i runner.A praetorian to taka jednostka oblęznicza. Drone i Runner mogą pływać.
Naprawdę miałem dużo fajnych pomysłów ale nie mam siły całego od nowa pisać musicie sami troche coś pododawać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DustRaider
Megaloceros
Dołączył: 28 Maj 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Made in Big Tent:D Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:34, 29 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Można dać ,że wszyscy obcy mają umiejętność wgryzania się w wroga jak mają poniżej 50% życia(długo by sie musiało ładować bo to mocna rzecz jest).
Dodać jednostek też można no wysilcie się bo mam kryzys jakiś.
A może 1!!!! Jednostke dystansową? Że kwasem pluje..
No i obcy ranili by jeśli dostają obrażenia w zwarciu(kwas we krwi).
Królowa miałaby obrażenia obszarowe.
Mam nadzieje że pomysł dobry.
Dopracujcie prosze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DustRaider dnia Sob 14:37, 29 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|