www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Nowe Plemię
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Ogólnie
Autor Wiadomość
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:21, 29 Gru 2009    Temat postu:

Ciekawe, grę mam 2 lata i nawet nie wiedziałem o tym xD Przeinstaluję grę, bo mam pełno bugów, i się pobawię we wzrostomierza xD
Tylko, jak Tricek ma maksymalną wielkość 15, to nie dotyczy Skorpiona? On jest kilka razy większy... może go to nie dotyczy?
I jak wielkość jest zapisana? "Size:"?


}
hu_triceratops {
description = '_hu_triceratops'
gfx = 'titan_triceratops'
aggressive = '1'
hitpoints = '1.000000'
FOW = '50.000000'
growup_duration = '0.000000'
defaultspeed = '2'
maxspeed = '2'
captainlevel = '4'
captaincaste = 'tec'
UpdateLimits {
max_units = '0'
max_food = '0'
max_wood = '0'
max_stone = '0'
max_iron = '0'
}
ResInvCaps {
food = '0'
wood = '0'
stone = '0'
iron = '0'
}
agility = '0.000000'
wall = '0'
gate = '0'
coastal = '0'
nightactive = '0'
unit_size = '10'

U mnie ma rozmiar 10. CHyba że nie o tą linijkę Ci chodzi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SEAS dnia Wto 11:37, 29 Gru 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foltest_I
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:34, 29 Gru 2009    Temat postu:

SEAS napisał:
Ciekawe, grę mam 2 lata i nawet nie wiedziałem o tym xD Przeinstaluję grę, bo mam pełno bugów, i się pobawię we wzrostomierza xD

Życzę pomyślności w działaniu Wink Zrób z włócznika mrówkę a z wojownika olbrzyma xD
P.S. Zdjęcie :
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:38, 29 Gru 2009    Temat postu:

Dziękuję xD A skąd wiesz że 15 to wymiar maskymalny?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foltest_I
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:50, 29 Gru 2009    Temat postu:

SEAS napisał:
Dziękuję xD A skąd wiesz że 15 to wymiar maskymalny?

Bo potem Triceratops nie rósł Wink
EDIT: W razie problemów pisz, postaram się odpowiedzieć.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Foltest_I dnia Wto 11:53, 29 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:59, 29 Gru 2009    Temat postu:

Obecnie instaluję grę. A jak go powiększyłeś z 10 do 15 to był dużo większy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foltest_I
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:04, 29 Gru 2009    Temat postu:

SEAS napisał:
Obecnie instaluję grę. A jak go powiększyłeś z 10 do 15 to był dużo większy?

Z tego co pamiętam, o połowę. Ale to było dawno... Poczekaj, zobaczę.
EDIT : Ustawiłem na 35, i nic


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Foltest_I dnia Wto 12:07, 29 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:09, 29 Gru 2009    Temat postu:

Cytat:
Ustawiłem na 35, i nic

Sam mówiłeś że 15 to maks xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foltest_I
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:16, 29 Gru 2009    Temat postu:

SEAS napisał:
Cytat:
Ustawiłem na 35, i nic

Sam mówiłeś że 15 to maks xD

Chciałem zobaczyć, czy wejdzie 15 czy więcej, ale nic nie zauważyłem.
Teoretycznie niezniszczalny Triceratops :
Kod:
hu_triceratops_weapon_e {
                  level = '5'
                  slot = '0'
                  secondary = '0'
                  defense = '100'
                  damage = '770'
                  minattackrange = '0.000000'
                  range = '0.500000'
                  frequency = '20'
                  enddamage = '0'
                  hitrange = '0.000000'
                  unit_size = '35'
                  bulletspeed = '0.000000'
                  bulletfalloff = '0.000000'
                  shootdelay = '0.000000'
                  jitter = '0.000000'
                  penetration = '0'
                  poison_damage = '0.000000'
                  poison_tick_count = '0'
                  Animations {
                     0 = 'attack_front' {
                        delay = '0.700000'
                        combo = '0'
                        shootdelay = '0.000000'
                        projectile_on = '0.000000'
                        projectile_off = '0.000000'
                     }
                     1 = 'attack_1' {
                        delay = '0.700000'
                        combo = '0'
                        shootdelay = '0.000000'
                        projectile_on = '0.000000'
                        projectile_off = '0.000000'
                     }
                     2 = 'attack_2' {
                        delay = '0.700000'
                        combo = '0'
                        shootdelay = '0.000000'
                        projectile_on = '0.000000'
                        projectile_off = '0.000000'
                     }
                     3 = 'attack_3' {
                        delay = '0.700000'
                        combo = '0'
                        shootdelay = '0.000000'
                        projectile_on = '0.000000'
                        projectile_off = '0.000000'
                     }
                  }
                  rangeddefense = '25'
                  armorpiercing = '99'
                  Users {
                     0 = 'hu_triceratops'
                  }
                  fx_class = 'Claw'
                  penetration_angle = '0.000000'


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Para Men X
Megaloceros


Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:17, 13 Sty 2010    Temat postu:

Senbatanie
Centrum Robotnik maszyna pobierająca surowce
Fabtyka Wojownik metalu,włucznik metalu,Łucznik metalu
Zagroda małych dinozaurów tresr robo raptorów zwiadowca
Zagroda Średnich dinozaurów Mecha korytozaur Mech korytozaur z działem plazmowym
Zagroda dużych dinozaurów Mecha T-rex Mecha triceratops Mecha sejsmozaur
Kamieniołom
Magazyn pociąg towarowy
Surowco pochłaniacz
Wieża mała wieża duża (obie obronne)
Brama z tytanu
Palisada z tytanu
Gospoda wszyscy bohaterowie
Świątynia leczy i produkuje lekarzy
Fabtyka pojazdów czołg Samochód
port Łódż z plazmom Ło dz transportowa poławiacze
Miejski Dom zwiększa liczbe jednostek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Phoenix
Wojownik


Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: z przed kompa!
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:04, 16 Sty 2010    Temat postu:

Ja bym zrobił coś w stylu Elfów (z wyglądu). Mieli by 2x lepszych łuczników. I byliby również koczownikami. Tworzyliby budynki, które (gdy wybierze się odpowiednią opcję) zmieniają się w budynki (lub też zmniejszona wersja budynku ciągnięta przez dinozaura), które mogą się poruszać/przemieszczać. Normalni robotnicy mający zamiast tych swoich dziwacznych kamieni (czy czego tam) miele by łuki, ale zadające tyle samo obrażeń (dystans 20).
[Po lewej stronie będzie nazwa jednostki a po prawej jego "Elficki" odpowiednik opisany wygląd]
Wojownik - Elf z dwoma mieczami. Specjalna akcja: podwójne cięcie - atak zabijający wskazaną jednostkę piechoty.

Łucznik - Elf z łukiem pokaźnie większym niż normalnie

Włócznik - Elf z włócznią (po obu stronach ostrza) Specjalna akcja: przebicie - przebijanie przeciwnika na wylot +dodatkowe obrażenia

Szaman - Elf z wielką laską, bardzo silne leczenie jednostek dookoła!

Będę kontynuował pisanie mojego pomysłu. Nie mam teraz czasu. Sorry! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szysz
Encyklopedysta


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: POLE BITWY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:16, 14 Maj 2010    Temat postu:

Ja bym zrobił plemię (a jak już to imperium) Groksów.
Plac: Robotnik p1.
Dom: Do powiększania limitu jednostek.
Wieżyczka rakietowa: Zwykła wieża.
Wieżyczka plazmowa: Ulepszona wieża.
Groxoplex: Wynajmuje bohaterów.
Warsztat (zastępuje koszary, wszak Groksowie to cyborgi): Dronoks p1, Insektroks p2, Predator (Groks z ostrzami) p2, Strzelec (dwie wersje: z miotaczem pocisków rakietowych i z pulsatorem plazmowym) p2, Wojownik p3 (miecz świetlny), Szakal p3, Szakal latający p3, Samolot p3, Statek kosmiczny p4.
Trzej nowi bohaterowie: Konkuryks (z mieczem świetlnym(, Mkbewe (ten kto ogląda kapitana bombe zna jego broń - ch***we działko), Groks (z dzidą laserową).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szysz
Encyklopedysta


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: POLE BITWY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:20, 20 Maj 2010    Temat postu:

Albo taki mod, jak na tych wczesnych filmikach, że każdy bohater ma swojego wierzchowca:

Cole: Mamut
Stina: Eusmilus
Bela: Nosorożec
Rządca: T-rex
Warden: Allozaur
Tarna: Karcharadontozaur
Miyagi: Baryonyx
Kupiec: Brachiozaur
Babbit: Jego ekoszkielet
Leighton: CBT T-1000?
Kleeman: Dzika świnia? xD
Taslow: Gallimim
Ada: Karnotaur

Resztę "hirołsów" zapomniałem xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foltest_I
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:35, 23 Maj 2010    Temat postu:

Szysz, ta gra ma na ciebie zbyt SPORE oddziaływanie
Co do wierzchowców, to ok, ale Rządca na tyrku, a Stina na Eusmilusie? To troche zbytni rebalans. Tyrek jest przecież większy i groźniejszy
Co do twojej cywilizacji - zbyt nowoczesna. Przcież nawet SEAS nie miało takich możliwości...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DustRaider
Megaloceros


Dołączył: 28 Maj 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Made in Big Tent:D
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:31, 28 Maj 2010    Temat postu:

A może rasa Obcych?

Robotnik Dronep1
gniazdo
gniazdo alfaP4
KrolowaP4
PraetorianP3
DinoalienP4
RunnerP2

Gniazdo alfa produkuje królowe (tytanów) i opracowuję ulepszenia (ewolucja) zbierają tylko mięso i kamienie do budowy barykad i gniazd w koncu są inteligentne!.Są POTĘŻNE w zwarciu bo nie mają dystansowców(no może praetorian i królowa mogli by miec umiejetnosc rzucenia glazem.
Sorki za błędy pisze to 2 raz bo mi się skasowałoSad. I nie moge wszystkiego znowu napisać a było to piękne!.
Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Mięso może zbierać drone i runner.A praetorian to taka jednostka oblęznicza. Drone i Runner mogą pływać.

Naprawdę miałem dużo fajnych pomysłów ale nie mam siły całego od nowa pisać musicie sami troche coś pododawać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DustRaider
Megaloceros


Dołączył: 28 Maj 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Made in Big Tent:D
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:34, 29 Maj 2010    Temat postu:

Można dać ,że wszyscy obcy mają umiejętność wgryzania się w wroga jak mają poniżej 50% życia(długo by sie musiało ładować bo to mocna rzecz jest).
Dodać jednostek też można no wysilcie się bo mam kryzys jakiśSmile.
A może 1!!!! Jednostke dystansową? Że kwasem pluje..
No i obcy ranili by jeśli dostają obrażenia w zwarciu(kwas we krwi).
Królowa miałaby obrażenia obszarowe.
Mam nadzieje że pomysł dobry.
Dopracujcie prosze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DustRaider dnia Sob 14:37, 29 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin