Autor |
Wiadomość |
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:31, 12 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Klikac na link prawym przyciskiem myszki i zapisz jako, bo inaczej plik otworzy sie w przegladarce.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
janadja
Ankylozaur
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: z domu Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:01, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
a ja nie mogę znaleźć tego pliku leveled
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:42, 04 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Musisz zainstalować Edytor map. Jest to modyfikacja edytora map, a nie samej gry.
[link widoczny dla zalogowanych]
Instalacja utworzy ten folder.
By inne jednostki rodziły się w gniazdach to musisz sam w mapach zmienić w ustawieniach gniazda by rodziły sie wybrane przez ciebie zwierzeta np. Leniwiec lub Malpa ninja.
Wazne
Plik jest zmodyfikowanym plikiem z Boosterpacka, więc jak nie masz BP to musisz go zainstalować, bo Leniwiec i Malpy ninja nie zobaczysz tak jak innych nowych dinozaurów z BP.
Instalacja wszystkiego musi być przeprowadzona tak:
podstawowa gra, potem edytor map, potem boosterpack, potem zmodyfikowany plik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
StegozaurX
Gość
|
Wysłany: Nie 22:50, 10 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Przecież leniwiec naziemny jest 3x razy większy i miałby parametry
2000życia 70 ataku pancerz 40 na 90 i czaszki 87 ,a twój na obrazku bardziej przypomina tego co chodzi po drzewac h i jest plochliwy.
Zresztą leniwiec nikogo w zyciu nie zaatakowałby
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
Szysz
Encyklopedysta
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: POLE BITWY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:36, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Takie upomnienia kieruj do twórców gry a nie do Toma, bo to nie on stworzył te zwierzaki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
StegozaurX
Gość
|
Wysłany: Czw 17:57, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ale włąściwie jak zwierzaki się tworzy w edytorze ,np. Małpa Ninja''. Czy trzeba do tego kodów/trzeba ściągać z internetu?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:01, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Nie da się stworzyć jednostki w edytorze. Małpa Ninja jest tworem twórców gry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
Zenek
Gość
|
Wysłany: Śro 19:42, 17 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
A właściwie w jakim pliku są wybory krajobrazów np. Pyłowa Dolina, czy można byłoby stworzyć teren o 2 krajobrazach jak w wczytywaniu misji 9 gdzie było widać koniec ,,Lodowej Pustyni i ,,początek
Dżungli,,.Czy możliwe jest zmienić zwierze by pasowałoby do innego krajobrazu w liniach TechTre
np.Karnotaur = Pyłowa Dolina
na
Karnotaur = Dżungla.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:10, 17 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
W jakim sensie by pasowało?
Można postawić karnotaura na Lodowej pustyni, Dżungli itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:27, 20 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
To jaki dinozaur jest w gnieździe jest ustalone na stałe w danej mapie.
Obecnie możesz zedytować mapę i ustawić w odpowiednim gnieździe dinozaura z innej "strefy klimatycznej".
Obecnie znaczy się po edycji pliku związanego z edytora map, jeżeli instalowałeś BP z automatycznej instalacji zwanej 2.0 to masz to już gotowe.
Bowiem w wersji bez modyfikacji nie można było ustawić dinozara w gnieździe w innej strefie klimatycznej, ale podstawienie jako obiekt zawsze było możliwe.
Z poziomu gry nie można zmienić ustalonego dinozaura w gnieździe.
Nie wiem czy możliwe są mapy o mieszanych "strefach klimatycznych".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
|