Autor |
Wiadomość |
barca1234
Stegozaur
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: z Camp Nou Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 7:10, 11 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Np. KilAllTrees
PSsorry jakbym w kodzie cos pomylil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tyranek
Triceratops
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: konstancin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:18, 11 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
O co chodzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:35, 11 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Tyranek
Po prostu przeczytaj jego poprzedniego posta, wtedy bedzie wiedzial, ze chodzi mu o to, jak dziala kod np. KillAllTrees.
barca1234
Nie mam pojecia, czemu KillAllTrees nie dziala ani jak powinno dzialac, wg opisu powinno kasowac drzewa, ale mi tez tego nie robi.
Wszystkie najczęsniej używane kody jednak dzialaja, np. na surowce, niesmiertelnosc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
barca1234
Stegozaur
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: z Camp Nou Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:13, 11 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Wlasnie wiekszosc u mnie dziala. A moze jak sie zetnie i zaznaczy drzewo, a takze kliknie ten kod to drzewo zniknie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
barca1234
Stegozaur
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: z Camp Nou Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:47, 18 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Elo.Mam pytanko. Da sie tak ustawic
wlasnosc jednostki np.wojownika, by po przywolaniu kodem mial np.2lvl?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:46, 19 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Trzeba skorzystać z kodu na przywołanie tytanów, bo tam są na 4 czy 5 poziomie.
http://www.paraworld1.fora.pl/ogolnie,1/kody,8-135.html#6524
Czyli skopiować i zmienić id przywoływanej jednostki na id wojownika.
Prawdopodobnie SetLevelClean(4); odpowiada za poziom przywoływanej jednostki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
barca1234
Stegozaur
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: z Camp Nou Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:34, 19 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Tytany wchodza na 5lvl,a jak zmienialem to SetLevelClean(4) na (2),wchodzilem do gry,klikalem klawisz i nic.Potem
przywrocilem stare dane i dzialalo,ale
nie tak jak chcialem (wojo wchodzil z
1lvl).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:23, 20 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
A przywołałeś właściwego tytana lub zapisałeś zmiany w pliku, bo to sprawdziłem tylko z zmiana na 4 na 1 i dziala
SetLevelClean(4)
Cyfra 4 oznacza 5 poziom czyli
3 -> 4 poziom
2-> 3 poziom
1->2 poziom
Tak miałem i działało
Id tytana trzeba zmienic na hu_warrior i level na 1 by miec 2 poziom jednostki
M:wojownikna2:begin TitanTRex;var ^CFightingObj pxO = cast<CFightingObj>(CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("hu_warrior",%PLAYERID%,%MOUSE%));if(pxO!=null)then pxO^.SetLevelClean(1); endif; end TitanTRex;
Mozesz to skopiowac do pliku i zmienic literke na jaka ci odpowiada(najlepiej przypisac do nieuzywanego kodu)
A tytana tez moglem przywolac na 2 poziomie i pokazał się, ale z 1 hp i bez pancerza czy ataku, bo nie ma w techtree takiego tytana, dlatego przywolanie takich jednostki wymaga ich awansowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tyranek
Triceratops
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: konstancin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:09, 30 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Ja wszystko zrobiłem, a jak naciskam F6 to się nic nie dzieje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adijoseX
Megaloceros
Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
|
Wysłany: Nie 18:30, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Hej mam pytanie przeszedłem 2 misje tak jak w tym poradniku grałem pare razy w potyczkę i nadal nie mam tej linijki możecie tutaj wkleić jak ma to wyglądać ten kawałek i wgl dane aplikacji na moim kompie znajduje się w folderze TEMP a nie tak jak w tym poradniku nie wiem już co mam robić!
Cytat: | Root {
Global {
LastUsedBinDir = 'C:/Program Files/Sunflowers/ParaWorld/Bin'
HostID = '2C3B-8BDB-DCFF-FD11-4BCB-0042-D149-5DD1'
Language = 'pl'
AutoKillCache = '1'
CDKey = '22YA3-YTDQ9-DCZR4-UTH35-RTE4P-RZZRR-WJLDL-65E7A'
CDKeyHash = 'C0BCCDE12A68A7D9FB2D9E11FD7AB1F5'
KeepDefaults = '1'
DedicatedIPs {
0 = '0.0.0.0:1177'
}
MultiCoreSafeTimer = '1'
}
KLog {
Settings {
ClearDbgView = '1'
DefaultLevel = 'Error'
StoreDefaultLevels = '0'
PrependExeName = '0'
}
}
Game {
GraphicOptions {
ShowSequenceSubTitles = '0'
AlternativeColoringPFHP = 'false'
AlternativeColoringACHP = 'true'
ShowBuildUpProgressInAC = '1'
LevelIcons = 'false'
LevelIconsOnSelection = 'false'
LevelIconsForForeignUnits = 'false'
}
ControllerOptions {
SnapBack = 'false'
AllowTurn = 'true'
AllowZoom = 'true'
RotateMiniMap = 'true'
}
GUIOptions {
MainMenuEnableMP = '1'
MainMenuEnableSP = '1'
MainMenuEnableSK = '1'
lang=%LANGUAGE%&version=%VERS'
CDMessage {
DE = 'Bitte legen Sie die ParaWorld-Original-CD ein'
FR = 'Veuillez insérer le CD original de ParaWorld'
UK = 'Please insert original CD of ParaWorld'
US = 'Please insert original CD of ParaWorld'
ES = 'Por favor, introduce el CD original de ParaWorld'
IT = 'Inserisci il CD originale di ParaWorld'
}
CDKeyMessage {
OK = 'OK'
Cancel = 'Anuluj'
Prompt = 'Prosze wprowadzic klucz produktu:'
}
}
}
Pest {
Config {
ScapeSeaRenderer {
WaterScapeReflect = '1'
WaterObjReflect = '1'
WaterLOD = '2'
NewWater = '1'
Draw = '1'
UseWaterTexture = '1'
UseWaterVolumeTexture = '0'
WaveOffset = '0.200000'
WaterEnvMapName = 'sky/testdome.dds'
MinAlpha = '127'
MaxAlpha = '255'
DistFactor = '2.500000'
DistOffset = '0.000000'
WaveParticles = '0'
WaveClipDist = '6.000000'
Debug = '0'
MaxSurfaceAlpha = '127'
TimeFactor = '1.200000'
JitterFactor = '2.100000'
WaterTextureScale = '1.000000'
WaterEnvMapScale = '0.125000'
AdvancedPertubation = '1'
WaterStrength = '1.000000'
WaterEnvMapStrength = '0.498039'
NewWater_Settings {
default {
MoveX = '0.160000'
MoveY = '0.160000'
NormalMapScale0 = '64.000000'
NormalMapScale1 = '16.000000'
Brighten = '0.600000'
Intensity0 = '0.650000'
ReflectDistortionNear = '0.060000'
ReflectDistortionFar = '0.001000'
RefractDistortion = '0.031250'
DepthScale = '0.500000'
FresnelScale = '0.850000'
FresnelBias = '0.150000'
DrawShoreWaves = '1'
ShoreWaveBrightness = '0.300000'
NewShoreStringDepthMeter = '8.000000'
NewMinShoreStringWidthMeter = '16.000000'
NewShoreStringCount = '4'
NewShoreStringDensityPercent = '35'
NewShoreDepthMeter = '16.000000'
NewShoreWaveSpeedMS = '1.000000'
}
Icewaste {
MoveX = '0.160000'
MoveY = '0.160000'
NormalMapScale0 = '64.000000'
NormalMapScale1 = '16.000000'
Brighten = '0.600000'
Intensity0 = '0.750000'
ReflectDistortionNear = '0.030000'
ReflectDistortionFar = '0.001000'
RefractDistortion = '0.012500'
DepthScale = '0.100000'
FresnelScale = '0.850000'
FresnelBias = '0.150000'
DrawShoreWaves = '1'
ShoreWaveBrightness = '0.300000'
NewShoreStringDepthMeter = '8.000000'
NewMinShoreStringWidthMeter = '16.000000'
NewShoreStringCount = '4'
NewShoreStringDensityPercent = '35'
NewShoreDepthMeter = '16.000000'
NewShoreWaveSpeedMS = '1.000000'
}
Jungle {
MoveX = '0.160000'
MoveY = '0.160000'
NormalMapScale0 = '64.000000'
NormalMapScale1 = '16.000000'
Brighten = '0.800000'
Intensity0 = '0.650000'
ReflectDistortionNear = '0.030000'
ReflectDistortionFar = '0.001000'
RefractDistortion = '0.012500'
DepthScale = '0.100000'
FresnelScale = '0.850000'
FresnelBias = '0.150000'
DrawShoreWaves = '1'
ShoreWaveBrightness = '0.300000'
NewShoreStringDepthMeter = '8.000000'
NewMinShoreStringWidthMeter = '16.000000'
NewShoreStringCount = '4'
NewShoreStringDensityPercent = '35'
NewShoreDepthMeter = '16.000000'
NewShoreWaveSpeedMS = '1.000000'
}
Savanna {
MoveX = '0.120000'
MoveY = '0.120000'
NormalMapScale0 = '64.000000'
NormalMapScale1 = '16.000000'
Brighten = '0.700000'
Intensity0 = '0.650000'
ReflectDistortionNear = '0.030000'
ReflectDistortionFar = '0.010000'
RefractDistortion = '0.012500'
DepthScale = '0.100000'
FresnelScale = '0.850000'
FresnelBias = '0.150000'
DrawShoreWaves = '1'
ShoreWaveBrightness = '0.300000'
NewShoreStringDepthMeter = '8.000000'
NewMinShoreStringWidthMeter = '16.000000'
NewShoreStringCount = '4'
NewShoreStringDensityPercent = '35'
NewShoreDepthMeter = '16.000000'
NewShoreWaveSpeedMS = '1.000000'
}
Northland {
MoveX = '0.160000'
MoveY = '0.160000'
NormalMapScale0 = '64.000000'
NormalMapScale1 = '16.000000'
Brighten = '0.600000'
Intensity0 = '0.750000'
ReflectDistortionNear = '0.030000'
ReflectDistortionFar = '0.001000'
RefractDistortion = '0.012500'
DepthScale = '0.100000'
FresnelScale = '0.850000'
FresnelBias = '0.150000'
DrawShoreWaves = '1'
ShoreWaveBrightness = '0.300000'
NewShoreStringDepthMeter = '8.000000'
NewMinShoreStringWidthMeter = '16.000000'
NewShoreStringCount = '4'
NewShoreStringDensityPercent = '35'
NewShoreDepthMeter = '16.000000'
NewShoreWaveSpeedMS = '1.000000'
}
Ashvalley {
MoveX = '0.120000'
MoveY = '0.120000'
NormalMapScale0 = '64.000000'
NormalMapScale1 = '16.000000'
Brighten = '0.600000'
Intensity0 = '0.750000'
ReflectDistortionNear = '0.030000'
ReflectDistortionFar = '0.001000'
RefractDistortion = '0.012500'
DepthScale = '0.100000'
FresnelScale = '0.850000'
FresnelBias = '0.150000'
DrawShoreWaves = '1'
ShoreWaveBrightness = '0.300000'
NewShoreStringDepthMeter = '8.000000'
NewMinShoreStringWidthMeter = '16.000000'
NewShoreStringCount = '4'
NewShoreStringDensityPercent = '35'
NewShoreDepthMeter = '16.000000'
NewShoreWaveSpeedMS = '1.000000'
}
Cave1 {
MoveX = '0.120000'
MoveY = '0.120000'
NormalMapScale0 = '64.000000'
NormalMapScale1 = '16.000000'
Brighten = '0.700000'
Intensity0 = '0.650000'
ReflectDistortionNear = '0.030000'
ReflectDistortionFar = '0.010000'
RefractDistortion = '0.012500'
DepthScale = '0.100000'
FresnelScale = '0.850000'
FresnelBias = '0.150000'
DrawShoreWaves = '1'
ShoreWaveBrightness = '0.300000'
NewShoreStringDepthMeter = '8.000000'
NewMinShoreStringWidthMeter = '16.000000'
NewShoreStringCount = '4'
NewShoreStringDensityPercent = '35'
NewShoreDepthMeter = '16.000000'
NewShoreWaveSpeedMS = '1.000000'
}
}
}
Global {
GeometryDetail = '2.0'
ViewDepth = '160.000000'
LODOff = '150.000000'
RenderOrderVersion = '1'
RenderOrder {
01 = 'DbgHelp'
02 = 'Debris0'
03 = 'ClientBeforeFX'
04 = 'FXPost0'
05 = 'ScapeSea'
06 = 'Grass'
07 = 'RenderJb'
08 = 'Particles'
09 = 'FXPost1'
10 = 'FOW2'
11 = 'FXPost2'
12 = 'Mirage'
13 = 'Bloom'
}
CharacterScale = '1.000000'
BuildingScale = '1.000000'
}
GrassRenderer {
Draw = '1'
UmbraDistance = '40.000000'
PenUmbraDistance = '90.000000'
UmbraHeight = '20.000000'
PenUmbraHeight = '40.000000'
GrassVScale = '2.000000'
GrassHScale = '4.000000'
DirtScale = '2.000000'
FlowerScale = '8.000000'
BladeSkip = '2'
}
SkyManager {
EnableSimpleClouds = '1'
AlternativeSkyGradient = '0'
CloudSim {
Enable = '0'
}
}
ScapeRenderer {
CloudShadows = '1'
StaticVBs = '1'
LavaGlow = '0'
ScapeMipMapLODBias = '0.000000'
NoScapeCulling = '0'
}
DisplayStateMgr {
bHardwareSkinningVS20 = '1'
}
RenderMgr {
NormalMapping = '1'
NumStreams = '30'
NumVertsPerStream = '7000'
}
DustTrailManager {
Enabled = '0'
}
ShadowRenderer {
ShadowLOD = '4'
Enable = '1'
Complexity = '1'
MaxDistance = '180.000000'
FadeDistance = '180.000000'
AllObjShadows = '0'
BigObjShadows = '1'
ObjHighDetail = '0'
ObjShadowed = '1'
ScapeShadow = '1'
bDifferentObjectAndScapeShadowColor = '1'
DepthBias = '-0.500000'
AABBGrow = '0.000000'
ShadowTextureSize = '2048'
Debug = '0'
ShadowType = '0'
bSlopeBiasShader = '1'
fSlopeBiasClamp = '2.500000'
fSlopeBias = '0.250000'
fShadowFadeStart = '70.000000'
fShadowFadeEnd = '140.000000'
fShadowIntensity = '0.700000'
}
GfxOptions {
GfxComponentLod_Water_Limit = '-1'
GfxComponentLod_Shadow_Limit = '-1'
GfxComponentLod_ShadowMapSize_Limit = '-1'
GfxLod_CustomConfig = '0'
GfxLod = '7'
DefaultGfxComponentLod_Geometry = '4'
DefaultGfxComponentLod_Texture = '4'
DefaultGfxComponentLod_Effect = '2'
DefaultGfxComponentLod_Shadow = '4'
DefaultGfxComponentLod_ShadowMapSize = '2'
DefaultGfxComponentLod_Grass = '2'
DefaultGfxComponentLod_Water = '2'
DefaultGfxComponentLod_Weather = '1'
DefaultGfxComponentLod_Clouds = '1'
DefaultGfxComponentLod_ViewingDistance = '1'
DefaultGfxComponentLod_ArmyControllerProgressButtons = '1'
GfxComponentLod_Geometry = '4'
GfxComponentLod_Geometry_Limit = '-1'
GfxComponentLod_Texture = '4'
GfxComponentLod_Texture_Limit = '-1'
GfxComponentLod_Effect = '2'
GfxComponentLod_Effect_Limit = '-1'
GfxComponentLod_Shadow = '4'
GfxComponentLod_ShadowMapSize = '2'
GfxComponentLod_Grass = '2'
GfxComponentLod_Grass_Limit = '-1'
GfxComponentLod_Water = '2'
GfxComponentLod_Weather = '1'
GfxComponentLod_Weather_Limit = '-1'
GfxComponentLod_Clouds = '1'
GfxComponentLod_Clouds_Limit = '-1'
GfxComponentLod_ViewingDistance = '1'
GfxComponentLod_ViewingDistance_Limit = '-1'
GfxComponentLod_ArmyControllerProgressButtons = '1'
GfxComponentLod_ArmyControllerProgressButtons_Limit = '-1'
}
WeatherManager {
Draw = '1'
Enable = '0'
}
OcclusionRenderer {
ClipDist = '150.000000'
UseOcclusionBuffer = '1'
}
ObjectRenderer {
ObjectMipMapLODBias = '0.000000'
}
ParticleManager {
WorldSpace_ObjVel = '0.010000'
WorldSpace_ObjVel_Drag = '5.900000'
}
ClothSim {
WindAmp = '0.350000'
WindFreq = '0.100000'
Gravity = '3.000000'
Damping = '22.000000'
Stiffness1 = '0.300000'
Stiffness2 = '0.500000'
WaterCollision = '1'
WaterCollisionOffset = '0.200000'
ScapeCollision = '1'
ScapeCollisionOffset = '0.100000'
}
BillClouds {
BillCloudSimplificationDist = '70.000000'
}
ForestRenderer {
Enable = '1'
FadeBillboards = '1'
TreeLOD0 = '0.000000'
TreeLOD1 = '25.000000'
TreeLOD2 = '50.000000'
TreeLOD3 = '75.000000'
TreeLOD4 = '100.000000'
}
WeatherRenderer {
WeatherBlocksPerFrameLimit = '256'
NumWeatherFlakes = '8000'
}
ParticleRenderer {
ParticleSourcesPerFrameLimit = '512'
}
SkyRenderer {
EnableLensflares = '0'
}
}
Rendering {
WaterSkyReflect = '1'
LOD = '1.0'
FOW {
Visible = '1'
}
AdapterIndex = '0'
VSBillboards = '1'
TextureDetailsLevel = '1.00'
}
FOW {
Enable = '-1'
}
Sound {
Volume {
Music = '50'
Main = '100'
Speech = '100'
Atmo = '86'
3DSound = '84'
Global = '86'
Cutscene = '86'
}
}
Network {
GameSpy {
Enable = '1'
}
MaxBandwidth = '512'
VisPathReduction = '0'
MaxBandwidthOverride = '-1'
}
Global {
RecordReplay = '1'
AutoStoreReplays = '1'
MaxNumAutoStoredReplays = '10'
MinSecsAutoStoredReplays = '10'
LogPathReplacements = '0'
UrsRelPath = '..'
LogLaunches = '0'
}
FileAccessLog {
Launcher = '0'
}
Clock {
TimeFactor = '1.000000'
}
}
Launcher {
WatchDogTimeout = '20000'
}
Server {
AllowSpectator = '0'
}
AI {
Personalities = '15'
AssistEnableEco = '0'
AssistEnableDefense = '0'
}
AutoConfig {
Enable = '0'
SetGfxDetail = '1'
SetFixes = '1'
SetCaches = '1'
SetScreenMode = '1'
Rating {
RAMAmount = '1.000000'
RAMSpeed = '1.126761'
CPUSpeed = '1.000000'
GFXCaps = '0.975000'
GPUFillRate = '2891.293945'
}
}
PlayerName = 'adi'
} | to jest mój settings.cfg
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adijoseX dnia Pon 7:37, 05 Gru 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:40, 05 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Jaki system?
A jak wykryłeś plik w TEMP? Za pomocą opcji szukaj w windowsie? Jeśli tak to wcześniej gdzie indziej musisz odchaczyć "nie pokazuj ukrytych plików" bo one nie bedą w wynikach szukania. A prawidłowy folder w jest w ukryty folderze przez system
W 1 poście jest screen. Nie wystarcza Ci? Oraz jest link do [link widoczny dla zalogowanych] programu który sam otworzy plik.
Lub sam znajdz ten plik, ale pamietaj, ze musisz widziec ukryte foldery!
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
adijoseX
Megaloceros
Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
|
Wysłany: Pon 12:45, 05 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Heh dobra już se poradziłem wszystko działa ale nie wiem do czego służą niektóre opcje np killalltres albo dumpdfdata (jakoś tak) aha i drugie pytanie
jak jest hu_army 1 to przywołuje nordyckich wojowników a dało by się żeby przywoływał łuczników lub włóczników trójkołowiec itd z góry dzięki za pomoc!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adijoseX dnia Nie 12:45, 11 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mimi216
Megaloceros
Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Sukmanie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:12, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Mógłby ktoś zaktualizować linki ? Bo nie działają. Dziękuję i pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:38, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
mimi216
nowy link [link widoczny dla zalogowanych]
takze w 1 poscie, ale ten plik mozna zrobic samemu, bo tekst w ramce w 1 poscie, to wlasnie zawartosc cheats.txt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mimi216
Megaloceros
Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Sukmanie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:29, 18 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie. No wiem że da się samemu zrobić ale to nie było dla mnie. A osobie która chciała kody nie udało się zrobić tego. A ja nie mógłbym jemu tego wysłać bo mam zasyfiony komputer, i jakiegoś wira mógłby dostać. Dzięki wielkie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|