Autor |
Wiadomość |
tajron8
Triceratops
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:33, 13 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Czy da się zrobić kod na 20 nieumarłych wojowników od razu na 5 poziomie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:15, 16 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
To jest prawdopodobnie kod na nieumarlego wojownika na 5 poziomie( nie sprawdzałem go w grze).
B:Nieumarły:begin TitanSeismosaurus;var ^CFightingObj pxO = cast<CFightingObj>(CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("hu_undead_warrior",%PLAYERID%,%MOUSE%));if(pxO!=null)then pxO^.SetLevelClean(4); endif; end TitanSeismosaurus;
Gdy jakoś go połączyć z tym kodem
F:Hu_Army:var int i;for(i=0)cond(i<20)iter(i++)do CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("hu_warrior",%PLAYERID%,%MOUSE%);endfor;
to może by się udało za pomocą kodu przywołać 20 nieumarłych, a tak to musisz 20 razy klikać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tajron8
Triceratops
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:42, 16 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Tomeis,a kto tak wogóle odkrył kody.Czy ktoś je zrobił czy to Sek je dało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:40, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
W pierwszym poście masz info "Kody zostaly odkryte przez Copernicus i Cursy."
Ale kim oni są to nie mam pojęcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anthony Cole
Megaloceros
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:11, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
halo u mnie jest tak że niema HarassingCountDown = '1' tam gdzie powinnien byc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:17, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
A jak sprawdzasz? Wpisujesz w edycja/znajdź nazwę czy przeglądasz "ręcznie" cały plik? Jeśli ta pierwsza opcja, to wpisz poprostu, zamiast "HarassingCountDown = '1'" po prostu np. "Harassing", lub "HarassingCount".
U mnie to pomaga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Manaphy
Megaloceros
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
|
Wysłany: Nie 20:48, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
A jak je uruchomić (włączyć?)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:11, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Przeczytaj pierwszy post od końca to będziesz wiedział.
3. W czasie grania nalezy wcisnac F6 i pojawi sie lista kodow .
Kody wybieramy wciskajac odpowiedni klawisz na klawiaturze(litere albo cyfre)
Twój zdublowany temat został skasowany i nie pisz kilku postów o jednym problemie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tyranek
Triceratops
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: konstancin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:25, 28 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Problem:
Robie wszystko tak jak jest napisane: ten plik cheats.txt jest, zmieniłem linijki, zaczynam grę, głęboki oddech,F6 i... nic.Co robić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
StegozaurX
Gość
|
Wysłany: Pią 14:47, 15 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
A są kody, żeby wszyscy bohaterowie ( 14 bohaterów) byli na 5 poziomie .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:25, 15 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Trzeba przerobic ten kod
B:Nieumarły:begin TitanSeismosaurus;var ^CFightingObj pxO = cast<CFightingObj>(CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("hu_undead_warrior",%PLAYERID%,%MOUSE%));if(pxO!=null)then pxO^.SetLevelClean(4); endif; end TitanSeismosaurus;
Trzeba zmieniec Z hu_undead_warrior na nazwy bohaterow z techtree. Problemem może byc tworzenie 14 obiektow(bohaterow)( o róznych nazwach, jesli to ma dzialac pod jednym przyciskiem.
obecnie nie mam zainstalowanej gry, zeby to testowac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
InfernalWolf
Gość
|
Wysłany: Nie 13:59, 21 Sie 2011 Temat postu: Nieśmiertelność |
|
|
A jest kod na nieśmiertelność bohaterów?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szysz
Encyklopedysta
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: POLE BITWY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:45, 21 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Zwykły kod godmode działa na bohaterów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
barca1234
Stegozaur
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: z Camp Nou Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:30, 10 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
A moze ktos podac co te kody robia bo probowalem niektore ale rzadnej
roznicy nie zauwarzylem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:37, 10 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Jakie kody?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|