www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Kody
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Ogólnie
Autor Wiadomość
tajron8
Triceratops


Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:33, 13 Wrz 2010    Temat postu:

Czy da się zrobić kod na 20 nieumarłych wojowników od razu na 5 poziomie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:15, 16 Wrz 2010    Temat postu:

To jest prawdopodobnie kod na nieumarlego wojownika na 5 poziomie( nie sprawdzałem go w grze).

B:Nieumarły:begin TitanSeismosaurus;var ^CFightingObj pxO = cast<CFightingObj>(CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("hu_undead_warrior",%PLAYERID%,%MOUSE%));if(pxO!=null)then pxO^.SetLevelClean(4); endif; end TitanSeismosaurus;

Gdy jakoś go połączyć z tym kodem
F:Hu_Army:var int i;for(i=0)cond(i<20)iter(i++)do CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("hu_warrior",%PLAYERID%,%MOUSE%);endfor;

to może by się udało za pomocą kodu przywołać 20 nieumarłych, a tak to musisz 20 razy klikać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tajron8
Triceratops


Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:42, 16 Wrz 2010    Temat postu:

Tomeis,a kto tak wogóle odkrył kody.Czy ktoś je zrobił czy to Sek je dało

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:40, 20 Wrz 2010    Temat postu:

W pierwszym poście masz info "Kody zostaly odkryte przez Copernicus i Cursy."
Ale kim oni są to nie mam pojęcia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anthony Cole
Megaloceros


Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:11, 18 Paź 2010    Temat postu:

halo u mnie jest tak że niema HarassingCountDown = '1' tam gdzie powinnien byc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:17, 18 Paź 2010    Temat postu:

A jak sprawdzasz? Wpisujesz w edycja/znajdź nazwę czy przeglądasz "ręcznie" cały plik? Jeśli ta pierwsza opcja, to wpisz poprostu, zamiast "HarassingCountDown = '1'" po prostu np. "Harassing", lub "HarassingCount".
U mnie to pomaga.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manaphy
Megaloceros


Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

PostWysłany: Nie 20:48, 12 Gru 2010    Temat postu:

A jak je uruchomić (włączyć?)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:11, 12 Gru 2010    Temat postu:

Przeczytaj pierwszy post od końca to będziesz wiedział.
3. W czasie grania nalezy wcisnac F6 i pojawi sie lista kodow .
Kody wybieramy wciskajac odpowiedni klawisz na klawiaturze(litere albo cyfre)

Twój zdublowany temat został skasowany i nie pisz kilku postów o jednym problemie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranek
Triceratops


Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: konstancin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:25, 28 Cze 2011    Temat postu:

Problem:
Robie wszystko tak jak jest napisane: ten plik cheats.txt jest, zmieniłem linijki, zaczynam grę, głęboki oddech,F6 i... nic.Co robić Question Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
StegozaurX
Gość





PostWysłany: Pią 14:47, 15 Lip 2011    Temat postu:

A są kody, żeby wszyscy bohaterowie ( 14 bohaterów) byli na 5 poziomie .
Powrót do góry
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:25, 15 Lip 2011    Temat postu:

Trzeba przerobic ten kod
B:Nieumarły:begin TitanSeismosaurus;var ^CFightingObj pxO = cast<CFightingObj>(CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("hu_undead_warrior",%PLAYERID%,%MOUSE%));if(pxO!=null)then pxO^.SetLevelClean(4); endif; end TitanSeismosaurus;

Trzeba zmieniec Z hu_undead_warrior na nazwy bohaterow z techtree. Problemem może byc tworzenie 14 obiektow(bohaterow)( o róznych nazwach, jesli to ma dzialac pod jednym przyciskiem.
obecnie nie mam zainstalowanej gry, zeby to testowac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
InfernalWolf
Gość





PostWysłany: Nie 13:59, 21 Sie 2011    Temat postu: Nieśmiertelność

A jest kod na nieśmiertelność bohaterów?
Powrót do góry
Szysz
Encyklopedysta


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: POLE BITWY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:45, 21 Sie 2011    Temat postu:

Zwykły kod godmode działa na bohaterów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barca1234
Stegozaur


Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: z Camp Nou
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:30, 10 Wrz 2011    Temat postu:

A moze ktos podac co te kody robia bo probowalem niektore ale rzadnej
roznicy nie zauwarzylem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:37, 10 Wrz 2011    Temat postu:

Jakie kody?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14  Następny
Strona 11 z 14

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin