www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Kody
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Ogólnie
Autor Wiadomość
tajron8
Triceratops


Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:59, 22 Lip 2010    Temat postu:

SEAS napisał:
Mam pytanie.
Ktoś wie, czemu jak przyzywam jednostkę kodem, to ona się pojawia, ale wszystkie inne znikają? Kod:
Cytat:
X:arena trex:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("aje_funtitan",%PLAYERID%,%MOUSE%);

Edit: Już działa. Wystarczyło że przeniosłem kod do tytanów, a nie na koniec.

A jak przeniosłeś kod do tytanów?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:42, 23 Lip 2010    Temat postu:

Trochę się niejasno wyraziłem. Na początku kod był na końcu listy. Potem, jak go przeniosłem do tytanów, czyli umieściłem go pod kodem sejsmozaura czy innego tytana, błąd przestał działać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tajron8
Triceratops


Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:11, 24 Lip 2010    Temat postu:

Aaaaa...
Ej a dałoby się zrobić kody na:
Zabijakę(na 5 poziomie) i Funtytany każdego plemienia(na 5 poziomie).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:10, 25 Lip 2010    Temat postu:

Trzeba wykorzystać kod stosowany na przywołanie tytanów.

B:zabijaka:begin TitanSeismosaurus;var ^CFightingObj pxO = cast<CFightingObj>(CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("hu_killer",%PLAYERID%,%MOUSE%));if(pxO!=null)then pxO^.SetLevelClean(4); endif; end TitanSeismosaurus;

na czerwono-to litera wlaczajaca kod
na zolto - opis kodu dla gracza
na niebiesko- nazwa techniczna jednostki, podana jest w tekstach HELP i w TECHTREE.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tajron8
Triceratops


Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:46, 25 Lip 2010    Temat postu:

Tomeis napisał:
Trzeba wykorzystać kod stosowany na przywołanie tytanów.

B:zabijaka:begin TitanSeismosaurus;var ^CFightingObj pxO = cast<CFightingObj>(CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("hu_killer",%PLAYERID%,%MOUSE%));if(pxO!=null)then pxO^.SetLevelClean(4); endif; end TitanSeismosaurus;

na czerwono-to litera wlaczajaca kod
na zolto - opis kodu dla gracza
na niebiesko- nazwa techniczna jednostki, podana jest w tekstach HELP i w TECHTREE.

Po raz kolejny dzięki Mr. Green .
EDIT:
Jaki jest kod na brachia z katapultą?
Sam zrobiłem kod na brachia-
C:Aje_brachiosaurus_catapult:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("aje_brachiosaurus_catapult",%PLAYERID%,%MOUSE%);
ale pojawiała mi się tylko katapulta bez brachia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tajron8 dnia Nie 22:00, 25 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:08, 27 Lip 2010    Temat postu:

Spróbowałem, ale też jest tylko katapulta bez brachia. Możliwe, że to wynika z "konstrukcji " tej jednostki i możliwości zmiany typu w trakcie gry, bo np. dodając tego brachia do listy jednostek kupowanych za punkty to się nie pojawia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tajron8
Triceratops


Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:16, 28 Lip 2010    Temat postu:

Tomeis napisał:
Spróbowałem, ale też jest tylko katapulta bez brachia. Możliwe, że to wynika z "konstrukcji " tej jednostki i możliwości zmiany typu w trakcie gry, bo np. dodając tego brachia do listy jednostek kupowanych za punkty to się nie pojawia.

A na forum Para-Welt nie próbowali robić tego kodu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tajron8
Triceratops


Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:14, 03 Sie 2010    Temat postu:

A dałoby się zrobić kod wyłączający mgłę wojny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szysz
Encyklopedysta


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: POLE BITWY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:25, 04 Sie 2010    Temat postu:

Nie da się.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Śro 11:43, 11 Sie 2010    Temat postu:

Niewiem czy może jeszcze ktoś mnie pamięta ale jestem Działu gdzie pisałam że nie mogę włączyć Paraworld na windows 7 (nie wiem czy dobrze napisałam) no i mam kolejny problem bo: jak wchodze na SpieleEntwicklungsKombinat to mam Paraworld ale nie ma tam pliku o nazwie "bin" jest tylko "Settings" i nic więcej! Sad A pliku o nazwie Sunflowers nie ma (tak wiem,może jest ukryty) . Rolling Eyes
Powrót do góry
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:29, 12 Sie 2010    Temat postu:

Rozumiem, że zedytowałaś już Settings.cfg, a teraz tylko musisz skopiować cheats.txt do bin?
"Bin" i "Sunflowers " to są nazwy folderów. Plikami są tylko cheats.txt i Settings.cfg.

Folder bin (\Paraworld\bin) jest tam gdzie zainstalowałaś grę. Czyli szukałaś w złym miejscu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tajron8
Triceratops


Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:18, 26 Sie 2010    Temat postu:

Tomeis napisał:
Przykładowy kod na wieżę to
Q:wieza:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("aje_tesla_tower",%PLAYERID%,%MOUSE%);

Kod działa,ale wieżyczka już nie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tajron8 dnia Pią 10:12, 27 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:56, 27 Sie 2010    Temat postu:

Faktycznie, u mnie też nie działa. Możliwe, że trzeba coś dopisać, ale nie wiem co, bo nie ma kodów na budynki. Sprawdzałem na Rzeźni i ona działa, więc może to czy będzie budynek działał zależy od typu budynku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid01
Gość





PostWysłany: Pon 14:30, 30 Sie 2010    Temat postu: Kody nie działają

Robię wszystko jak w instrukcji paraworld/bin cheats.txt wklejam do tego folderu dane gram chwile potem wpisuje enablecheats bez pomocy tego programu wchodze do gry wciskam f6 i nic dodam ze mam gre z cyber mychy Sad
Powrót do góry
tajron8
Triceratops


Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:53, 30 Sie 2010    Temat postu:

Tomeis napisał:
Kody zostaly odkryte przez Copernicus i Cursy.

By miec kody w grze nalezy:
(Dobrze jest zrobic kopie plikow przed ich edycja)
1. W folderze \Paraworld\bin utworzyc plik tekstowy cheats.txt
2. Plik cheats.txt musi zawierac ( mozna tez go sciagnac z [link widoczny dla zalogowanych] )
Inny link [link widoczny dla zalogowanych] (kliknac na tym linku zapisz jako )
Dla XP
W folderze \Documents and Settings\Nazwa_profilu\Dane aplikacji\SpieleEntwicklungsKombinat\Paraworld

Dla Visty
Nie ma folderu "Documents and Settings" zamiast tego jest AppData (folder ukryty)
C:\Użytkowincy\Nazwa_PC\AppData(folder ukryty)\Roaming\SpieleEntwicklungsKombinat\Paraworld

jest Settings.cfg, ktory nalezy otworzyc Notatnikiem i poszukac

HarassingCountDown = '1'

a ponizej wpisac

EnableCheats = '1'

Zapisac zmiany w pliku.

Zdjęcie gdzie ma być wypisany EnableCheats = '1'
[link widoczny dla zalogowanych]

Program openpwsettings.exe "otwórz Settings.cfg"
[link widoczny dla zalogowanych] program ktory sam znaduje Settings.cfg i go otwiera, wiec nie trzeba go szukac samemu. ( nie wiem czy dobrze dziala na Viscie)

3. W czasie grania nalezy wcisnac F6 i pojawi sie lista kodow .
Kody wybieramy wciskajac odpowiedni klawisz na klawiaturze(litere albo cyfre)

4. Majac wlaczone kody nie mozna grac w multiplayera.
Tomeis napisał:
Zapomnialem napisac, ze szukany folder Documents and Settings jest domyslnie ukryty, wiec trzeba ustawic "pokazywanie ukrytych folderow".
Sam mialem z tym problem:)

edit
U mnie folder "Dane aplikacji" jest tez zaznaczony jako ukryty.
Tomeis napisał:
(Najlepiej ustawic "pokaz wszystkie ukryte foldery i pliki" to ulatwi sprawe)

Sejwy gry znajduja sie w
Moje dokumenty\SpieleEntwicklungsKombinat\Paraworld\SaveGames\
Sejwy w tym folderze sa podzielone wg nazw profili uzywanych w grze.

Jesli ten unlocker zostal zrobiony przez TNT i jest to plik profile_tnt.cfg
trzeba go umiescic w ( w tym samym folderze gdzie jest Settings.cfg, do odblokowania kodow)
C:\Documents and Settings\Nazwa_profilu_w_systemie\Dane aplikacji\SpieleEntwicklungsKombinat\Paraworld

W tym folderze sa pliki profile_nazwa_profilu_w_grze.cfg, ktore mozna edytowac notatnikiem i zamienic enabled = '0' na enabled = '1'
Wtedy sami odblokowujemy misje bez uzycia unlockera.

Plik cheats wrzucilem do sciagniecia, bo przy kopiowaniu komend z forum moglo cos umknac.
[link widoczny dla zalogowanych]
Do umieszczenia w Paraworld\bin
Zas trzeba tez zedytowac Settings.cfg, jego polozenia jest podane powyzej.

Lista kodow po wcisnieciu F6 wyswietla sie po lewej stronie ekranu, naklada sie na liste posiadanych jednostek.

Dla mnie najwiekszym problemem bylo znalezienie pliku Settings.cfg, bo siedzial w ukrytym folderze Dane aplikacji.

Tomeis napisał:
By widziec ukryte pliki i foldery trzeba kliknac w gornym pasku Eksploratora Windows (chodzi mi o Moj komputer itd. ) na
Tools (Narzędzia) >> Folder options (Opcje folderów) >> View (Widok)
I zaznaczyc opcję Show hidden files and folders (Pokaż ukryte pliki i foldery)

Cała instrukcja o kodach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następny
Strona 10 z 14

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin