Autor |
Wiadomość |
tajron8
Triceratops
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:59, 22 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
SEAS napisał: | Mam pytanie.
Ktoś wie, czemu jak przyzywam jednostkę kodem, to ona się pojawia, ale wszystkie inne znikają? Kod:
Cytat: | X:arena trex:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("aje_funtitan",%PLAYERID%,%MOUSE%); |
Edit: Już działa. Wystarczyło że przeniosłem kod do tytanów, a nie na koniec. |
A jak przeniosłeś kod do tytanów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:42, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Trochę się niejasno wyraziłem. Na początku kod był na końcu listy. Potem, jak go przeniosłem do tytanów, czyli umieściłem go pod kodem sejsmozaura czy innego tytana, błąd przestał działać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tajron8
Triceratops
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:11, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Aaaaa...
Ej a dałoby się zrobić kody na:
Zabijakę(na 5 poziomie) i Funtytany każdego plemienia(na 5 poziomie).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:10, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Trzeba wykorzystać kod stosowany na przywołanie tytanów.
B:zabijaka:begin TitanSeismosaurus;var ^CFightingObj pxO = cast<CFightingObj>(CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("hu_killer",%PLAYERID%,%MOUSE%));if(pxO!=null)then pxO^.SetLevelClean(4); endif; end TitanSeismosaurus;
na czerwono-to litera wlaczajaca kod
na zolto - opis kodu dla gracza
na niebiesko- nazwa techniczna jednostki, podana jest w tekstach HELP i w TECHTREE.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
tajron8
Triceratops
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:46, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Tomeis napisał: | Trzeba wykorzystać kod stosowany na przywołanie tytanów.
B:zabijaka:begin TitanSeismosaurus;var ^CFightingObj pxO = cast<CFightingObj>(CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("hu_killer",%PLAYERID%,%MOUSE%));if(pxO!=null)then pxO^.SetLevelClean(4); endif; end TitanSeismosaurus;
na czerwono-to litera wlaczajaca kod
na zolto - opis kodu dla gracza
na niebiesko- nazwa techniczna jednostki, podana jest w tekstach HELP i w TECHTREE. |
Po raz kolejny dzięki .
EDIT:
Jaki jest kod na brachia z katapultą?
Sam zrobiłem kod na brachia-
C:Aje_brachiosaurus_catapult:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("aje_brachiosaurus_catapult",%PLAYERID%,%MOUSE%);
ale pojawiała mi się tylko katapulta bez brachia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tajron8 dnia Nie 22:00, 25 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:08, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Spróbowałem, ale też jest tylko katapulta bez brachia. Możliwe, że to wynika z "konstrukcji " tej jednostki i możliwości zmiany typu w trakcie gry, bo np. dodając tego brachia do listy jednostek kupowanych za punkty to się nie pojawia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tajron8
Triceratops
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:16, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Tomeis napisał: | Spróbowałem, ale też jest tylko katapulta bez brachia. Możliwe, że to wynika z "konstrukcji " tej jednostki i możliwości zmiany typu w trakcie gry, bo np. dodając tego brachia do listy jednostek kupowanych za punkty to się nie pojawia. |
A na forum Para-Welt nie próbowali robić tego kodu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tajron8
Triceratops
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:14, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
A dałoby się zrobić kod wyłączający mgłę wojny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szysz
Encyklopedysta
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: POLE BITWY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:25, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Nie da się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 11:43, 11 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Niewiem czy może jeszcze ktoś mnie pamięta ale jestem Działu gdzie pisałam że nie mogę włączyć Paraworld na windows 7 (nie wiem czy dobrze napisałam) no i mam kolejny problem bo: jak wchodze na SpieleEntwicklungsKombinat to mam Paraworld ale nie ma tam pliku o nazwie "bin" jest tylko "Settings" i nic więcej! A pliku o nazwie Sunflowers nie ma (tak wiem,może jest ukryty) .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:29, 12 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Rozumiem, że zedytowałaś już Settings.cfg, a teraz tylko musisz skopiować cheats.txt do bin?
"Bin" i "Sunflowers " to są nazwy folderów. Plikami są tylko cheats.txt i Settings.cfg.
Folder bin (\Paraworld\bin) jest tam gdzie zainstalowałaś grę. Czyli szukałaś w złym miejscu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tajron8
Triceratops
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:18, 26 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Tomeis napisał: | Przykładowy kod na wieżę to
Q:wieza:CSrvWrap.GetObjMgr()^.CreateObj("aje_tesla_tower",%PLAYERID%,%MOUSE%); |
Kod działa,ale wieżyczka już nie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tajron8 dnia Pią 10:12, 27 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:56, 27 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Faktycznie, u mnie też nie działa. Możliwe, że trzeba coś dopisać, ale nie wiem co, bo nie ma kodów na budynki. Sprawdzałem na Rzeźni i ona działa, więc może to czy będzie budynek działał zależy od typu budynku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid01
Gość
|
Wysłany: Pon 14:30, 30 Sie 2010 Temat postu: Kody nie działają |
|
|
Robię wszystko jak w instrukcji paraworld/bin cheats.txt wklejam do tego folderu dane gram chwile potem wpisuje enablecheats bez pomocy tego programu wchodze do gry wciskam f6 i nic dodam ze mam gre z cyber mychy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tajron8
Triceratops
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:53, 30 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Tomeis napisał: | Kody zostaly odkryte przez Copernicus i Cursy.
By miec kody w grze nalezy:
(Dobrze jest zrobic kopie plikow przed ich edycja)
1. W folderze \Paraworld\bin utworzyc plik tekstowy cheats.txt
2. Plik cheats.txt musi zawierac ( mozna tez go sciagnac z [link widoczny dla zalogowanych] )
Inny link [link widoczny dla zalogowanych] (kliknac na tym linku zapisz jako )
Dla XP
W folderze \Documents and Settings\Nazwa_profilu\Dane aplikacji\SpieleEntwicklungsKombinat\Paraworld
Dla Visty
Nie ma folderu "Documents and Settings" zamiast tego jest AppData (folder ukryty)
C:\Użytkowincy\Nazwa_PC\AppData(folder ukryty)\Roaming\SpieleEntwicklungsKombinat\Paraworld
jest Settings.cfg, ktory nalezy otworzyc Notatnikiem i poszukac
HarassingCountDown = '1'
a ponizej wpisac
EnableCheats = '1'
Zapisac zmiany w pliku.
Zdjęcie gdzie ma być wypisany EnableCheats = '1'
[link widoczny dla zalogowanych]
Program openpwsettings.exe "otwórz Settings.cfg"
[link widoczny dla zalogowanych] program ktory sam znaduje Settings.cfg i go otwiera, wiec nie trzeba go szukac samemu. ( nie wiem czy dobrze dziala na Viscie)
3. W czasie grania nalezy wcisnac F6 i pojawi sie lista kodow .
Kody wybieramy wciskajac odpowiedni klawisz na klawiaturze(litere albo cyfre)
4. Majac wlaczone kody nie mozna grac w multiplayera. |
Tomeis napisał: | Zapomnialem napisac, ze szukany folder Documents and Settings jest domyslnie ukryty, wiec trzeba ustawic "pokazywanie ukrytych folderow".
Sam mialem z tym problem:)
edit
U mnie folder "Dane aplikacji" jest tez zaznaczony jako ukryty. |
Tomeis napisał: | (Najlepiej ustawic "pokaz wszystkie ukryte foldery i pliki" to ulatwi sprawe)
Sejwy gry znajduja sie w
Moje dokumenty\SpieleEntwicklungsKombinat\Paraworld\SaveGames\
Sejwy w tym folderze sa podzielone wg nazw profili uzywanych w grze.
Jesli ten unlocker zostal zrobiony przez TNT i jest to plik profile_tnt.cfg
trzeba go umiescic w ( w tym samym folderze gdzie jest Settings.cfg, do odblokowania kodow)
C:\Documents and Settings\Nazwa_profilu_w_systemie\Dane aplikacji\SpieleEntwicklungsKombinat\Paraworld
W tym folderze sa pliki profile_nazwa_profilu_w_grze.cfg, ktore mozna edytowac notatnikiem i zamienic enabled = '0' na enabled = '1'
Wtedy sami odblokowujemy misje bez uzycia unlockera.
Plik cheats wrzucilem do sciagniecia, bo przy kopiowaniu komend z forum moglo cos umknac.
[link widoczny dla zalogowanych]
Do umieszczenia w Paraworld\bin
Zas trzeba tez zedytowac Settings.cfg, jego polozenia jest podane powyzej.
Lista kodow po wcisnieciu F6 wyswietla sie po lewej stronie ekranu, naklada sie na liste posiadanych jednostek.
Dla mnie najwiekszym problemem bylo znalezienie pliku Settings.cfg, bo siedzial w ukrytym folderze Dane aplikacji. |
Tomeis napisał: | By widziec ukryte pliki i foldery trzeba kliknac w gornym pasku Eksploratora Windows (chodzi mi o Moj komputer itd. ) na
Tools (Narzędzia) >> Folder options (Opcje folderów) >> View (Widok)
I zaznaczyc opcję Show hidden files and folders (Pokaż ukryte pliki i foldery) |
Cała instrukcja o kodach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|