Autor |
Wiadomość |
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:51, 15 Wrz 2008 Temat postu: Zmiany w TechTree |
|
|
Jak pogrzebać w TechTree żeby zmieniać atak jednostek, energię itp. ? Dałem robotnikowi kilka tysięcy ataku, zapisałem i nic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:56, 16 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Nie zmienialem jeszcze wspolczynnikow jednostek, ale blad moze wynikac z tego np, ze: edytujesz Techtree do zwyklej gry ( bez BP) a uruchamisz gre z BP. A gra to rozroznia.
Techtree zwyklej gry jest w
Paraworld\Data\Base\Scripts\Server\settings\Techtree
Techtree gry z BP
Paraworld\Data\BoosterPack1\Scripts\Server\settings\techtree
Jakim program edytujesz Techree? Bo uzywam notatnika do przegladania plikow z gry. Moze przy zapisywaniu pliku nastapila zmiana nazwy pliku? Musi byc
_TechTree.ttree
EDIT
Sprawdzilem to
Po 1. Przed edycja plikow wylacz " tylko do odczytu"
Po 2. Nie umieszczaj kopii zapasowej pliku _TechTree.ttree w tym samym folderze "techtree", tylko daj chocby folder wyzej, bo jak w dasz folderze "techtree" to nie bedzie ladowac zmian. Przynajmniej ja tak mialem.
3. Nie wiem gdzie co zmieniales, ale np. zmiana punktow zycia robotnika Nordow w techtree, trzeba zmienic co to pogrubilem by zmienic zycie. 5000.000000 znaczy, ze ma 5000 zycia w grze.
Cytat: |
hu_worker {
description = '_hu_worker'
gfx = 'hu_worker_s1'
aggressive = '1'
hitpoints = '5000.000000'
FOW = '35.000000'
growup_duration = '0.000000'
defaultspeed = '3'
maxspeed = '3'
captainlevel = '1'
UpdateLimits {
max_units = '0'
max_food = '0'
max_wood = '0'
max_stone = '0'
max_iron = '0'
|
4.By zmienic obrazenia(damage) i pancerz(defense) robotnikowi, trzeba zmienic wspolczyniki broni jakiej on uzywa czyli hu_club_a, mozna to poznac po liscie uzytkownikow broni "USERS".
Cytat: |
hu_club_a {
caste = 'res'
level = '1'
slot = '0'
defense = '52'
damage = '1080'
hitrange = '0.000000'
enddamage = '0'
frequency = '46'
range = '0.500000'
Users {
0 = 'hu_worker'
} |
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Wto 23:30, 16 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:46, 22 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Dobra działa ale w niektórych ''opisach,, nie ma damage, a w innych hitpoints
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:43, 22 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
A mozesz podac nazwe "opisu" gdzie brakuje damage lub hitpoints? Moze ta wartosc nie jest potrzebna w tym "opisie"? Rozumiem, ze bron nie bedzie miala hitpoints, ale w przypadku jednostek to bedzie zastanawiajace.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:18, 22 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Nie mogłem znaleźc hitpoints u T-Rexa u Pustynnych Jezdzców
Sorki za pisownie ale klawiatura mi sie czasem przestawia, a jak pisze c z kreska to mi jakies okienko wyskakuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tajron8
Triceratops
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:31, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
A dałoby się zrobić tak,że brachio z katapultą atakuje z każdej odległości czyli zasięg- 1-300000?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:10, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Tak. Ale 1:300000 raczej nie polecam ustawiać, bo Ci się gra zepsuje i reinstalka nawet nie pomoże. Poza tym największe mapy mają 2048 (metrów), choć domyślam się że to trzysta tysięcy było dla przykładu.
A co do tego, jak zmienić; zasięg to rubryka "range".
Cytat: | ninigi_seismosaurus_weapon_d {
level = '4'
slot = '0'
secondary = '0'
defense = '15'
rangeddefense = '15'
armorpiercing = '99'
damage = '150'
minattackrange = '20.000000'
range = '55.000000'
frequency = '15'
enddamage = '150'
hitrange = '5.000000'
unit_size = '10'
bulletspeed = '40.000000'
bulletfalloff = '10.000000'
jitter = '0.000000'
penetration = '0'
poison_damage = '0.000000'
poison_tick_count = '0'
Users { |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SEAS dnia Nie 10:18, 25 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tajron8
Triceratops
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:26, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
SEAS napisał: | Tak. Ale 1:300000 raczej nie polecam ustawiać, bo Ci się gra zepsuje i reinstalka nawet nie pomoże. Poza tym największe mapy mają 2048 (metrów), choć domyślam się że to trzysta tysięcy było dla przykładu.
A co do tego, jak zmienić; zasięg to rubryka "range".
Cytat: | ninigi_seismosaurus_weapon_d {
level = '4'
slot = '0'
secondary = '0'
defense = '15'
rangeddefense = '15'
armorpiercing = '99'
damage = '150'
minattackrange = '20.000000'
range = '55.000000'
frequency = '15'
enddamage = '150'
hitrange = '5.000000'
unit_size = '10'
bulletspeed = '40.000000'
bulletfalloff = '10.000000'
jitter = '0.000000'
penetration = '0'
poison_damage = '0.000000'
poison_tick_count = '0'
Users { |
|
Tak dla przykładu.Wiem,że to była przesada.
Dzięki .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tyranek
Triceratops
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: konstancin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:00, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
A można zrobić tak z seasmod'em żeby zmienić np. małpę ninja?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:02, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
W sensie, czy z SEASMODEM można zmieniać parametry/statystyki jednostki? Można.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tyranek
Triceratops
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: konstancin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:19, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ale jak? Chodzi mi o to żeby w SEASMOD, też zmieniały się jednostki dodane przez, no tego seasmoda!
EDIT: Mógłby ktoś napisać jaką rolę pełni każda z tych linijek w takie kolejności jakiej tam pisze, plis
Nie mogę znależć tego pliku (techtree)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tyranek dnia Wto 7:34, 12 Lip 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:09, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
TechTree SEASMOD: ParaWorld\Data\SEASMOD\Scripts\Server\settings\techtree. Tam masz też jednostki z SEASMODA.
ninigi_seismosaurus_weapon_d { - nazwa jednostki (+ ewentualnie poziom w kontrolerze armii np. a, b,c, d, e, 1, 2, 3, 4, 5).
level - poziom w kontrolerze armii.
slot - ?
secondary - ?
defense - pancerz w zwarciu.
rangeddefense - pancerz na odległość.
armorpiercing - ?
damage - 'siła obrażeń.
minattackrange - zasięg minimalny.
range - zasięg maksymalny.
frequency - ?
enddamage - ?
hitrange - ?
unit_size - wielkość (?).
bulletspeed - '?
bulletfalloff - '?
jitter - ?
penetration - penetracja pancerza.
poison_damage - obrażenia od trucizny.
poison_tick_count - "uderzenia" trucizny - ilość.
By SEAS.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez SEAS dnia Wto 21:10, 12 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tyranek
Triceratops
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: konstancin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:38, 13 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki, ale nie mogę znaleźć pliku /Data
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:44, 13 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
To są nazwy folderów, tam gdzie zainstalowałeś grę czyli np. C:\program files\sunflowers\ParaWorld\Data\SEASMOD\Scripts\Server\settings\techtree
A sam plik techtree w folderze techtree otwierac notatnikem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tyranek
Triceratops
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: konstancin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:11, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Znalazłem plik, otworzyłem notatnikiem i nie ma tych linijek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|