www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Zmiana skutecznosc jednostki wobec innych jednostek

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Modowanie
Autor Wiadomość
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 2:18, 09 Sty 2009    Temat postu: Zmiana skutecznosc jednostki wobec innych jednostek

RADA zachowaj kopie pliku, który bedziesz edytowac, najlepiej w osobnym folderze poza gra.

Kazda jednostka ma pokazane graficznie( jako + i -) wobec jakich jednostek walczy lepiej czy gorzej.
Odpowiada za to
Paraworld\Data\Base\Scripts\Server\settings\Techtree\_AI_ObjectData.txt

Wylaczajac wczesniej tryb tylko do odczytu, mozna zmienic te wartosci, wiec jednostka, ktora wczesniej nie byla dobra w walce z budynkami, bedzie lepiej je niszczyc.
Kazda jednostka ma wpisy
Boni_CHTR = dotyczy jednostek ludzkich, piechoty, lucznikow itd.
Boni_ANML = zwierzat
Boni_VHCL = maszyn
Boni_BLDG = budynkow

Wartosc do wpisu w nawiasy ' ' to od -2 do 2

UWAGA zmiana nie wplynie na zmiane wyswietlanych + czy - w grze

Zmienianie graficznego wyswietlania + i - jest w
Paraworld\Data\locale\pl\Texts\Help w plikach o koncowce Produkte.seml
kazda jednostka ma linijke np.
%/class:chtr/vschtr:++/vsanml:+/vsvhcl:+/vsbldg:--%
By dodać plusa czy - wystarczy w odpowiednie miejsce dac dany znak i zapisac.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Nie 16:24, 01 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:56, 09 Sty 2009    Temat postu:

Czyli to co innego niż te plusiki co nic nie dają tylko to zmiana graficzna ? A jak te plusiki ustawię na ++ i to co podałeś na 2 to będą 2 plusy i to nie zmiana graficzna ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:21, 09 Sty 2009    Temat postu:

SEAS napisał:
Czyli to co innego niż te plusiki co nic nie dają tylko to zmiana graficzna ?

Nie rozumiem nic z tego zdania. Napisz je jasniej lub inaczej.

SEAS napisał:

A jak te plusiki ustawię na ++ i to co podałeś na 2 to będą 2 plusy i to nie zmiana graficzna ?


Jesli dasz 2 w _AI_ObjectData.txt i ++ w opisie jednostki w helpie to zmiana bedzie faktyczna, "fizycznie" jednostka bedzie lepsza i graficznie dopasujesz zmiane wartosci.

Wszelkie zmiany _AI_ObjectData.txt faktycznie wplywaja na gre (a raczej powinny, bo nie testowalem tego zabardzo ), zas zmiany + czy - w tekstach w "help" to zmiany graficzne.
By "zmiana" faktycznie dzialala trzeba tylko zmienic cyfry w _AI_ObjectData.txt, nie trzeba poprawiac tekstow z helpa, by to dzialalo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Pią 18:23, 09 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:05, 09 Sty 2009    Temat postu:

Co do plusików,
ParaWorld\Data\locale\pl\Texts\Help
Otworz plik notatnikiem H_Ninigi_Produkte.seml
znajdz linie \{helpitem -name _ninigi_harvester Skorpion}
tam bedzie
%/class:vhcl/vschtr:++/vsanml:+/vsvhcl:+/vsbldg:+%
i dodaj plusiki .
Zapisz zmiany i w grze beda dodatkowe plusy, ale to jest zmiana graficzna, skorpione NIE staje sie przez to lepszy.

Pamiętasz to ? No więc to zmiana graficzna i Skorpion nie staje się przez to lepszy. A te plusy w temacie to skorpion staje się przez nie lepszy ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:06, 09 Sty 2009    Temat postu:

Skorpion stanie sie lepszy jesli zmienisz wartosci dla ninigi_harvester w _AI_ObjectData.txt.
To co przypomniales mi to powtorzylem w drugiej czesci mojego pierwszego posta.
W skrocie
_AI_ObjectData.txt od zmian faktycznych,"fizycznych"
Pliki z Help od zmian graficznych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:30, 09 Sty 2009    Temat postu:

Aha, to thx, nie doczytałem posta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
James Warden
Encyklopedysta


Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Bardo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:57, 06 Sty 2010    Temat postu:

u mnie to nie działa a zrobiłem tak jak napisałeś

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:30, 07 Sty 2010    Temat postu:

Mowisz o zmianie graficznej + i - czy o faktycznej? Ja tego nie testowałem, czy to faktycznie dziala Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
James Warden
Encyklopedysta


Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Bardo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:38, 07 Sty 2010    Temat postu:

o tym i o tym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:52, 07 Sty 2010    Temat postu:

U mnie działały obydwie. Teraz tylko graficzna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
alastor485
Megaloceros


Dołączył: 11 Lip 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:17, 12 Lip 2010    Temat postu:

A u mnie to nie działa: to i to. Na pewno robię coś źle...ale nie wiem co!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:03, 13 Lip 2010    Temat postu:

Tej fizycznej nadal nie sprawiłem, mimo upływu czasu.
Odnośnie graficznej to edytowanie plików Help i widok skutków zależy jaką wersję plików edytujesz, a jaką grę uruchamiasz np.
edytując pliki HELP dla podstawowej gry i uruchamiasz grę z SEASmodem to nie zobaczysz zmian, bo gra ładuje teksty HELP z folderu SEASmodu.
Możliwe, że tak samo jest dla "wersji fizycznej", ale to tylko przypuszczenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Modowanie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin