|
Autor |
Wiadomość |
Konserwant1
Wojownik
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Z grzbietu tyranozaura! c(: Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:31, 26 Paź 2011 Temat postu: Zmiana broni u jednostek. |
|
|
Witam. Czy jest możliwość zmiany broni jakiejś jednoski w grze? np. wojownik z włócznią, odrzutowy wojownik z toporem lub berserker z maczugami robotników itd. Jeśli tak, to proszę o opisanie, jak to zrobić. Z góry dziękuję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:50, 26 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Trzeba edytować plik Techtree, kazda wersja gry(czysta-bezmodow, bp, seasmod, funmode) mają własne, niezalezne piki
Głowny temat o tym to
http://www.paraworld1.fora.pl/modowanie,8/zmiany-w-techtree,89.html
Jest tam o modyfikowaniu siły razenia broni, a stad blisko do zmiany uzytkownika.
Zeby edytować jednostki trzeba znac ich "nazwe w techtree"
http://www.paraworld1.fora.pl/encyklopedia,9/slowniczek-techtree,539.html
Musisz zmienic uzytkownika(users) broni z aktualną na ta co chcesz
Jeden typ broni moze miec nawet 5 "odmian" rozniacych sie koncowka od a do e (na kazdy poziom w piramidzie)
Zmiana tego pliku wpływa na multiplayer, wiec pamietaj o kopii pliku bez zmian.
Mozesz tez zrobic własny minimod, gdzie byly te zmiany bez naruszenia podstawowego techtree, ale to kolejna rzecz nad ktora troche rozpisac.
Wtedy to moze sie przydać [link widoczny dla zalogowanych] ale tego nie uzywałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Konserwant1
Wojownik
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Z grzbietu tyranozaura! c(: Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:35, 26 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Stworzyłem zapasową kopię bez zmian, pomajstrowałem i coś tam powoli już zmieniam. Dzięki, Tomeis
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Konserwant1
Wojownik
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Z grzbietu tyranozaura! c(: Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:55, 27 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Czy jeśli zrobię taki mod (zmieniający jednostki) to gdy ja i kolega będziemy mieć go zainstalowanego, to wtedy MP zadziała???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tyranek
Triceratops
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: konstancin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:00, 27 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Teoretycznie, nawet jak "kolega" by nie miał tego minimod'a powinno normalnie działać. U "kolegi" normalnie by się wyświetlało(prawdopodobnie).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:01, 27 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Konserwant1
Tak, jak bedziecie mieli ten sam mod zainstalowany to MP powinno chodzic(to samo dotyczy przeciez innych modow).
Bo techtree jest bardzo istotny dla gry i raczej nie dopusci do gry różnych techtree, jak chcecie to mozecie przetestowac;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
|