Autor |
Wiadomość |
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:23, 01 Lut 2009 Temat postu: Tekstury skorpiona |
|
|
Zmieniłem tekstury skorpiona by był bardziej podobny do robotów SEAS.
Mod jest niezależny od zmian dokonanych w TECHTREE, więc można go używać w każdej wersji gry, z lub bez BP czy moda umożliwiającego SEAS produkcję skorpiona.
W grze w ustawieniach grafiki trzeba ustawić wyświetlanie tekstury na maksa jako "B.wysoka". Jak będzie ustawiona niżej to nie będzie widać zmian, bo gra załaduje inny niezmodyfikowany plik.
[link widoczny dla zalogowanych]
Rozpakować i kopiować do Paraworld\Data\Base\Texture\Items
Trzeba nadpisać plik, więc zróbcie sobie kopie zapasowe tekstury.
Tu możecie zobaczyć różnice
[link widoczny dla zalogowanych]
Zmieniłem kolory na ogonie i z tyłu skorpiona, element na "ramionach" skorpiona oraz znak plemienia.
Na obrazku możecie zobaczyć skorpiona bez edycji i zmodyfikowaną skóre w 2 wersjach gdzie wybrano kolor plemienia - zielony i czerwony.
Skorpion bez edycji ma flagę, bo został wyprodukowany w Klanie Smoka,
produkcja w garazu SEAS nie daje flagi.
"Kolor" elementów zależnych od wybranego koloru plemienia, też można było zmienić, ale wtedy taka zmiana jest na trwałe.
Czekam na komentarze, nie jestem zawodowym grafikiem, dlatego może coś źle wygladać, ale jak dla mnie efekt jest zadowalający.
Edycję tekstury dokonałem w GIMP'ie.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Śro 13:08, 01 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:25, 01 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Mnie się podobają, tylko kurcze płyta mi się zapodziała i nie mogę odinstalowac
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SEAS dnia Pią 14:45, 27 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szysz
Encyklopedysta
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: POLE BITWY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:53, 02 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Mi też się podoba, bardzo fajny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:21, 27 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Fajnie się z tym gra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
James Warden
Encyklopedysta
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Bardo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:01, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
nie działa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:34, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Napisz czy rozpakowałeś i wrzuciłeś do odpowiedniego folderu?, potwierdziłeś nadpisanie?
Czy w ustawieniach grafiki masz wyświetlanie tekstury na maksa jako "B.wysoka".
Bo samo "nie działa" mało mówi, jeśli nie napisałeś co już zrobiłeś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
James Warden
Encyklopedysta
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Bardo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:47, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
1. rozpakowałem i zamieniłem
2.dałem na B. wysoka
3. czy on zastępuje jednostkę jakomś??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:29, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Wg. punktu 1 i 2 powinno działać.
3. To ciągle ten sam skorpion z KS tylko jego "skóra"(barwy) się zmieniają.
Otwórz ten plik w jakimś lepszym programie graficznym np. Paint .net(to coś innego paint w windowsie!!), gimp czy co tam masz i zobacz czy pośrodku obrazka są takie kolory al'a SEAS to oznacza, że właściwy plik jest w folderze.
Dokładna nazwa opcji
opcje/zaawansowane/szczegółowość tekstur na B.wysoka.
Kiedy zmieniasz tą opcje? W czasie gry czy przed załadowaniem misji/potyczki?
Sprobuj przed załadowaniem misji, bo teraz testowałem to w zmieniając czasie gry nie łapał od razu zmiany tekstur.
Może nie zauważyłeś zmiany w skorpionie?
W skorpionie zmienia się tył pojazdu i logo z przodu, a ogon ma ciemne barwy.(patrz obrazek w 1 poście).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
James Warden
Encyklopedysta
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Bardo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:14, 06 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
ale ja go w ogóle nie widzę... on zastępuje jakąś jednostkę np CBT-500?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:28, 07 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Nie, sama zmiana tekstury zmienia tylko wyglad!!
Co uruchamiasz podstawowa gre czy BP czy SEASmod?
Jak go nie widzisz? Produkujesz skorpiona w Klanie Smoka i co powstaje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
James Warden
Encyklopedysta
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Bardo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:39, 07 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
z SEAS modem ale on ma być w SEAS chyba a nie w klanie smoka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:56, 07 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
W SEAS, ale Klan smoka może go za punkty na początku kupić. Wtedy ten z KS również ma SEAS'owy kolor.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
James Warden
Encyklopedysta
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Bardo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:48, 07 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
heh ten w KS ma Ksowy kolor a w SEAS nie ma wogóle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:27, 09 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
James Warden napisał: | heh ten w KS ma Ksowy kolor a w SEAS nie ma wogóle |
Nie mam pojęcia, czemu zmiana pliku tekstur nie jest widoczna.
To wygląda jakbyś mial
opcje/zaawansowane/szczegółowość tekstur na innym ustawieniu niż B.wysoka albo nie wkopiowałeś tekstrury w właściwe miejsce.
Albo używał visty i miał grę zainstalowaną w program files czy coś podobnym guście i system operacyjny blokuje zamianę pliku.
Dlatego by się upewnić, że masz zmodyfikowany plik.
Otwórz ten plik w jakimś lepszym programie graficznym np. Paint .net(to coś innego paint w windowsie!!), gimp czy co tam masz i zobacz czy pośrodku obrazka są takie kolory al'a SEAS to oznacza, że właściwy plik jest w folderze. Albo sprawdź datę pliku, ale otworzenie pliku jest pewniejsze.
Pamiętajcie, że mody sprawiają, że jest kilka podrodzajów gry.
Jeśli grasz z SEASmodem to Skorpion będzie tylko w Klanie Smoka!
Grając z modem dodającym skorpiona do SEAS (dla wersji podstawowej i BP) będziesz mial Skorpiona w SEAS ale wtedy SEASMOD jest nieaktywny!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
James Warden
Encyklopedysta
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Bardo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:12, 09 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Grając z modem dodającym skorpiona do SEAS (dla wersji podstawowej i BP) będziesz mial Skorpiona w SEAS ale wtedy SEASMOD jest nieaktywny! |
nie rozumiem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|