Autor |
Wiadomość |
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 2:08, 09 Sty 2009 Temat postu: "Skorpion" i jednostki obleznicze |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Mod przenosi Skorpiona Klanu Smoka do garażu SEAS, więc można wyprodukować skorpiona w SEAS.
!!Nie jest to skorpion z 16 misji, dlatego to "skorpion" w cudzyslowiu.
Pliki do wersji gry 1.0 ( bez boosterpacka).
Nie wiem co sie stanie jak zastosuje sie go razem z boosterpackiem.
Klan smoka NIE moze kupic skorpiona przed startem misji, ale jak uzyje "profil", gdzie sa juz zakupione jednostki, to moze jednak miec skorpiona.
Skorpiona mozna wyprodukowac TYLKO w garazu SEAS, koszt 7000 kazdego surowca i trzeba miec 5 epoke. Cechy : Atak 500, energia(punkty zycia) 42500, kazdy pancerz 30.
Odblokowane sa tez jednostki obleznicze.
Sposob instalacji
Ten sposob istalacji nie nadpisuje plikow gry, bo polega na korzystaniu z nowego skrotu, wiec bezproblemowo mozna wrocic do wersji gry bez tych jednostek, uzywajac starego skrotu do gry.
Rozpakowac archiwum i pliki beda w odpowiedniej strukturze katalogow, ktora nalezy skopiowac do Paraworld\Data, prawidlowa sciezka do nowych plikow powinna wygladac tak
Paraworld\Data\Info\skorpion.info
Paraworld\Data\skorpion
By mod dzialal nalez zrobic recznie nowy skrot (tak samo jak sie robi skrot do BP)
Wpis "element docelowy musi sie konczyc -enable skorpion
np.
Paraworld\bin\Paraworld.exe -enable skorpion
Co do tekstur Skorpiona to bede probowal je zmienic by byly podobne do skorpiona z 16 misji. Najprawdopodobniej trzeba zmienic ninigi_products_(0512).dds w Paraworld\Data\Base\Texture\Items,
ale tam chyba sa tekstury do wszystkich mechanicznych jednostek Klanu Smoka, to zajmie mi troche czasu. Jesli ktos ma chec to moze sprobowac sam to zmienic.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Pią 13:12, 09 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 0:43, 16 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Do wersji 1.0
Do garazu SEAS dodalem Ekoszkielet Babbita.
Zawiera skorpiona i jednostki obleznicze. Likwidator MKII jest teraz jednostka 4 poziomu.
Zmieniłem cechy skorpiona
zycie 5500
atak 240
surowce 2000,1500,500
Spakowany techtree
[link widoczny dla zalogowanych]
Wystarczy rozpakowac i zastapic plik w
Paraworld\Data\skorpion\Scripts\Server\settings\Techtree
UWAGA wtedy stary plik przepadnie, jak chcecie wrocic do starej wersji bez ekoszkieletu zrobicie kopie pliku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szysz
Encyklopedysta
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: POLE BITWY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:54, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
A czy można prosić o dwie połączone wersje czyli tego silnego i drogiego skorpiona i ekoszkielet Babbita i z MKII na 4 poziom?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:47, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Podpisuję się też pod tym pytaniem. Jak tekstury ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SEAS dnia Sob 20:23, 31 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:01, 01 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
DO wersji gry 1.0 bez BP!
Tak jak chcieliście silny skorpion i ekoszkielet Babbita i MKII na 4 poziomie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Rozpakować i zastąpić
Paraworld\Data\skorpion\Scripts\Server\settings\Techtree.
Już pozmieniałem trochę tekstury skorpiona. Szczegóły w temacie Tekstury skorpiona.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Nie 16:26, 01 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zabijaka
Nosorożec
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: z Valhali Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:54, 01 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
A da się to zrobić do wersji z boosterpackiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:23, 01 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Da się zrobić tylko dajcie mi parę dni czasu, bo muszę zainstalować grę z boosterpackiem na nowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:23, 27 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Nie no, fajne. A mam bardziej zaawansowane pytanie-da się coś zrobic żeby były np. 2 miejsca 5 poziomu albo 2 miejsca 5 poziomu i jedno szóstego ? Czy się nie da ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:08, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Linki powygasały
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:57, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Nowe linki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian09873
Megaloceros
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
|
Wysłany: Wto 10:00, 22 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
ej dacie mi save z skorpionem juz zrobionym ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:28, 22 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
A zainstalowałeś któryś mod? Bo nie wiem czy sejw z gry modowanej będzie działał w wersji bez moda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian09873
Megaloceros
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
|
Wysłany: Śro 22:16, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
mam seas moda wiec dacie mi seva z skorpionem?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez damian09873 dnia Śro 22:16, 23 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:56, 25 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Ten temat dotyczy modyfikacji skorpiona z Klanu Smoka.
Bo czytając temat o skorpionie z 16 misji to już nie wiem, o którego skorpiona Ci chodzi jak prosisz o sejwa.
I miałem na myśli mody wymienione w tym temacie ( skorpionobleznicze lub
scorpexobabbit lub mocnyskorpeko lub BPmskorpionekoszkie).
Akurat przeniesienie skorpiona KS do SEAS zrobiłem na plikach gry bez SEASmodu.
Więc przed rozpoczęciem gry musisz zdecydować czy grać z skorpionemzKSwSEAS czy grać z SEASmodem.
Mogę zrobić przeniesienie skorpionaKS do SEAS dla wersji SEASmod, ale trochę zejdzie nim to zrobię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|