Autor |
Wiadomość |
Leighton
Wojownik
Dołączył: 02 Mar 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:30, 01 Kwi 2012 Temat postu: Jak dodać nową funkcję do budynku? |
|
|
Czy da się dodać funkcję wymiany czaszek na surowce w hucie z edytowanego SEAS?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:09, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
W najnowszej wersji seasmod 3.6.2 (i w cep też) ta funkcja jest dostępna.
Trzeba ulepszyc hute do bazaru(ulepszenie pojawia sie od 3 czy 4 epoki), a potem tak jak w przypadku innych plemion trzeba zaznaczyc bazar i wybrac ikone akcji specjalnej (2 ikona). Nigdy wczesniej nie sprawdzałem tej opcji
Przelicznik jest chyba
100 skulls = 100 food, 75 wood, 50 stone lub cos w tym stylu
Nie wiem co to jest dla Ciebie "edytowane SEAS" ?
-W mirage ta opcja została przypadkowo zablokowana
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Nie 18:41, 01 Kwi 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Leighton
Wojownik
Dołączył: 02 Mar 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:46, 08 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Edytowane seas czyli to , W którym nie ma tawerny i nie ma żadnych ulepszeń czyli to seas z kampani
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:01, 08 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak to dodać, ale najlepiej przejrzyj techtree seasmod 3.6.2 lub cepa i sprawdz jak to dziala i skopiuj odpowiedni fragment do swojego techtree.
Prosciej bedzie zainstalowac bp i seasmod;) bo nie wiem czy to wymaga edycji innych plikow.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Nie 10:02, 08 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Leighton
Wojownik
Dołączył: 02 Mar 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:21, 08 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
A to ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Leighton
Wojownik
Dołączył: 02 Mar 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:11, 30 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
znalazłem takie coś w SEAS modzie
\{helpitem -name _seas_marketplace Bazar}
\{img /bunit:seas_marketplace -ralign}
\{tooltipshort}
%/class:bldg%
\{/tooltipshort}
\{tooltipmedium}
Punkt zbiorczy surowców
\\{br} Zwiększa przestrzeń magazynową
\\{br} Produkuje CBT-1500
\{/tooltipmedium}
\{tooltiplong}
Bazar SEAS jest placem targowym dla całego handlu SEAS, zarówno tego wewnątrz SEAS jak i z innymi plemionami. SEAS używa triceratopsy z zmodyfikowanym pancerzem by zrekompensować mechanizmy rynkowe i przestrzeń magazynową potrzebną do załadowania i rozładowania towarów z jednego bazaru do drugiego. Każdy kurs generuje dodatkowe surowce. Im większa odległość pomiędzy bazarami, tym większa premia. Po dotarciu do nowego bazaru wagon wraca do tego, z którego wyruszył i kursuje pomiędzy nimi aż do chwili zniszczenia lub odwołania. \{p}
Gracze mogą też \{ref H_general.seml#_trading}wymieniać \{/ref} \{ref H_general.seml#_skulls} czaszki\{/ref} za surowce. 100 \{ref H_general.seml#_skulls} czaszek\{/ref} warte jest 100 jednostek \{ref H_ui.seml#_tb_food}jedzenia,\{/ref} \{ref H_world.seml#_wood} drewna\{/ref} lub \{ref H_world.seml#_stone} kamienia.\{/ref} Należy jednak pamiętać, iż gracze nie mogą otrzymać czaszek w zamian za surowce.
\{/tooltiplong}
\{/helpitem}
i takie coś w zwykłym
\{helpitem -name _seas_steelwork Steelwork}
\{tooltipshort}
check-in for food, wood and stone, increases storage capacity %/class:bldg%
\{/tooltipshort}
\{tooltipmedium}
The Steelwork represents the main SEAS resource collection point. As opposed to the other nations the SEAS do not trade for resources - miserable as they are, they simply take what they need without paying for it.
\{/tooltipmedium}
\{tooltiplong}
\{/tooltiplong}
\{/helpitem} \{p}
No i myśle ,że trzeba to wkleić:
\{p}
Gracze mogą też \{ref H_general.seml#_trading}wymieniać \{/ref} \{ref H_general.seml#_skulls} czaszki\{/ref} za surowce. 100 \{ref H_general.seml#_skulls} czaszek\{/ref} warte jest 100 jednostek \{ref H_ui.seml#_tb_food}jedzenia,\{/ref} \{ref H_world.seml#_wood} drewna\{/ref} lub \{ref H_world.seml#_stone} kamienia.\{/ref}
to do techtree SEAS z kampani ,ale nie wiem w jakim miejscu i czy gdy to zrobię to mi się gra nie zbuguje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:25, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
To co wkleiłeś to tylko opis dla gracza wyjasniający co to za budynek. Możesz tam dopisać cokolwiek, jedyne błędy jakie możesz mieć to brak opisu budynku.
Przypuszczam, że trzeba zajrzeć do pliku _TechTree.ttree (otwierany notatnikiem) by to dodać funkcję do obecnej gry.
W paraworld\Data\SEASMOD\Scripts\Server\settings\techtree
Nie mam pojęcia czy wymaga to też edycji innych plików.
I czemu nie możesz grać z seasmodem, że chcesz tą funkcję w podstawowej wersji gry?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Leighton
Wojownik
Dołączył: 02 Mar 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:29, 03 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Ponieważ nie lubie tego w SEASmodzie ,że jednostki mają mniej ataku, trzeba mieć bohatera aby mieć ,np. szturmowca i miotacza ognia i dlaczego nie produkuje się go w barakach, i takie tam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Leighton dnia Pią 13:59, 20 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:40, 04 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
To "cena" dostosowania SEAS do roli 4 plemienia do grania przez graczy, bo w podstawowej grze SEAS ma być "silnym i trudnym przeciwnikiem" w kampanii tylko sterowanym przez komputer.
Jako, że w przypadku edycji jednostek trochę bardziej się orientuje to mógłbym wytłumaczyć co robić. Bo usunięcie wymogu posiadania bohatera czy zmiana ataku broni to zmiana kilku linijek. Mam na mysli wprowadzenie do techtree SEASMODa wartosci z techtree z podstawowej gry.
Tutaj masz "wprowadzenie" co i jak
http://www.paraworld1.fora.pl/modowanie,8/zmiany-w-techtree,89.html
W miare mozliwosci zapytam sie tworcow seasmoda jak dodali ta funkcje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Sob 15:42, 04 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|