|
|
Autor |
Wiadomość |
Konserwant1
Wojownik
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Z grzbietu tyranozaura! c(: Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:34, 27 Paź 2011 Temat postu: Dodatkowe jednostki |
|
|
Czy jest możliwość stworzenia dodadkowej jednostki (np. drugiego wojownika), aby była traktowana jako inna jednostka do wyprodukowania w koszarach i do wybrania w mojej armii? Tak, żeby był do zrobienia zwykły wojownik oraz drugi, który będzie miał statystyki takie, jakie ja wybrałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:12, 27 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Dodatkowej, za dużo d [Poprawiłem nazwę tematu]
Da się, ale wymaga to zdublowania wpisu wojownika w techtree i nazwania go po innym ID np warriorek
Wtedy trzeba dopisać do budynku produkcyjnego nową jednostkę.
Nie wiem co trzeba zrobić by ulepszenia podstawowej jednostki działały na nową jednostkę(gdzieś w techtree to jest)
Zmodyfikowaną broń też musiałbyś zdublować, bo inaczej podstawowa jednostka będzie ją miała(kategoria users).
Za listę jednostek dostępnych w ekranie "jednostki i surowce za punkty" ważny jest plik PointBuyCosts.txt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Konserwant1
Wojownik
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Z grzbietu tyranozaura! c(: Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:04, 30 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Podwoiłem szamana w linijce aje_shaman_3, zmieniłem ID, podwoiłem aje_shaman,przypisałem go do aje_rodeo, zmieniłem ID na to samo. Podwoiłem aje_bow_b, c, d, e i zmieniłem damage, defense, rangeddefense, user ustawiłem na ID sklonowanego szamana, czyli aje_arhip. Ustawiłem opis, który napisałem w plikach w locale/pl/texts/help/ H_aje_produkte, obrazek cały czas ten sam, co szaman. Wstawiłem moją jednostkę w NewPointBuyCosts.txt i odpaliłem moda. W mojej armii, wybierając stworzoną przeze mnie jednostkę, zauważyłem, że nie ma ona obrazka (był, ale cały szary), opisu, ani nazwy. Jednak mogłem go wstawić do mojej armii na ten poziom, który wybrałem za 200pkt. Po włączeniu gry mojej jednostki nie było!!! (W kontrolerze armii pusto, postaci też nie widziałem). Nie wiem, jak temu zaradzić.HELP
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^
opisałem wszystko, co zrobiłem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Konserwant1 dnia Nie 0:08, 30 Paź 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:14, 30 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Edytowany plik help musi byc w tym samym "modzie" co edytowany techtree.
Bo bp i mody rowniez maja swoje wersje help"ow, podana przez ciebie sciezka wskazuje na podstawowa gre. Wiec jesli edytowac techtree z innych wersji to obrazka nie bedzie jak i nazwy.
Nie robilem nigdy dubla jednostki wiec nie wiem co zle zrobiles, ale jak umiescilbys gdzies swoje zedytowane pliki(spakowane) do sprawdzenia to moglby to sprawdzic. Jak znasz angielski to mozesz sprobowac zapytac sie o to na [link widoczny dla zalogowanych] o to.
Przy edycji techtree trzeba uwazac bo nawet 1 zle wstawiona spacja moze powodowac problemy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Konserwant1
Wojownik
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Z grzbietu tyranozaura! c(: Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:56, 31 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
OK, już uporałem się z problemem, ale kiedy produkuję moją jednostkę w koszarach, to ona jest zwykłym szamanem, a ja ustawiłem jej, że powinna mieć łuk, umieć walczyć itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:09, 01 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Mógłbyś w skrócie napisać jak rozwiązałeś problem z niewidocznym szamanem?
A jak kupujesz za punkty to nadal masz swojego szamana? A w techtree pod "result" w budynku produkcyjnym zmieniłeś ID na nowego szamana?(tam też można zmienić koszt produkcji)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Konserwant1
Wojownik
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Z grzbietu tyranozaura! c(: Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:38, 01 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Tomeis
Chodzi o niewidocznego szamana z kontrolera, czy z gry?
Jeśli z gry, to w techtree zmieniłem parę cyferek. (Chyba visibillity = '1' i duration = 81)
ale nie sądzę, aby to to dało jakieś zmiany. W mojej armii wciąż problemem jest wybranie jednostki, ale dałem radę zrobić go w koszarach, bo tak go ustawiłem. Chciałem się już poddać, zacząłem grać PJ, zbudowałem koszary, a w nich mogłem wyprodukować tego szamka! Kiedy kupuję za punkty, to go nie mam.
W techtree pod "result" nie zmieniałem ID i może to jest ten cały problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Konserwant1
Wojownik
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Z grzbietu tyranozaura! c(: Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:17, 05 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Zmieniłem "result" na odpowiednie ID, no i klops.
Stworzoną jednostkę mogę wyprodukować w koszarach, lecz dokładnie w czasie końca produkcji (jednostka ma wyjść z koszar) wysypuje się gra. WTF?!
Nie wiem jak mogę sobię poradzić z tym problemem.
Nie spodziewałem się takich trudności w moddingu Paraworld.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:37, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Hmm, napisałeś, że przed zmianą id w result mogłeś go wyprodukować, więc sprobuj cofnąć zmiany.
A duration = '10' i visibility = '0' to odpowiednio raczej czas produkcji i widocznosc w menu, gdzie 0 to widoczne, 1 niewidoczne.
Jak znasz angielski to napisz na [link widoczny dla zalogowanych] bo tam sa osoby co robily nowe jednostki np. funmode.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Konserwant1
Wojownik
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Z grzbietu tyranozaura! c(: Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:54, 07 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Kiedy zostawiam "result", wtedy jednostka jest zwykła. Chodzi o statystyki, broń, funkcje, a nawet skuteczność.
EDIT: Niestety im bardziej posuwam się w moddingu, tym więcej problemów napotykam, nadal nie znając odpowiedzi na poprzednie.
Myślę, że narazie dam spokój sobię z moddingiem, aby "oczyścić swój umysł" oraz "otrzymać oświecenie i natchnienie".
Może jeszcze kiedyś do tego wrócę...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Konserwant1 dnia Pon 15:00, 07 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
|
|
|