Autor |
Wiadomość |
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:33, 02 Lut 2009 Temat postu: [BP] Skorpion, jednostki obleznicze i 2 maszyny seas |
|
|
WERSJA DLA GRY Z BOOSTERPACKIEM
Silny skorpion
TYLKO w garazu SEAS, koszt 7000 kazdego surowca i trzeba miec 5 epoke. Cechy : Atak 500, energia(punkty zycia) 42500, kazdy pancerz 30.
Ekoszkielet Babbita w garazu na 5 poziomie
i MKII na 4 poziomie.
jednostki obleznicze ( drabina, wieza obleznicza, Brachiozaur oblezniczy)
[link widoczny dla zalogowanych]
nowy link
2 sposoby instalacji
1. Nadpisanie plikow w
Paraworld\Data\BoosterPack1\Scripts\Server\settings\techtree
Paraworld\Data\BoosterPack1\Scripts\Server\settings\
2. Bez nadpisywania plikow
Ten sposob istalacji nie nadpisuje plikow gry, bo polega na korzystaniu z nowego skrotu, wiec bezproblemowo mozna wrocic do wersji gry bez tych jednostek, uzywajac starego skrotu do gry.
Rozpakowac archiwum i pliki beda w odpowiedniej strukturze katalogow, ktora nalezy skopiowac do Paraworld\Data, prawidlowa sciezka do nowych plikow powinna wygladac tak
Paraworld\Data\Info\BPmskorpionekoszkielet.info
Paraworld\Data\BPmskorpionekoszkielet
By mod dzialal nalez zrobic recznie nowy skrot (tak samo jak sie robi skrot do BP)
Wpis "element docelowy" musi sie konczyc -enable BPmskorpionekoszkielet
np.
E:\Paraworld\bin\Paraworld.exe -enable boosterpack1 -enable BPmskorpionekoszkielet
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Śro 13:04, 01 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Szysz
Encyklopedysta
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: POLE BITWY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:51, 02 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Mi działa dobrze, bardzo fajny mod POLECAM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:44, 28 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Cześc
Mam mody nie wymagające Boostera, czy będzą działac po zainstalowaniu go ? Czy będą jakieś błędy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binek11
Wojownik
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:29, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Może ktoś jeszcze raz wrzucić te pliki??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:10, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Nowy link
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do pytania SEAS, jesli bedziesz gral z uruchomionym BP to bedziesz mial czysta gre bez modow.
Bo gra 1.0 z modami, bedzie do uruchomienia z zwykłego skrotu. Jesli chcesz miec mody w BP to musisz miec wersje moda dostosowana do BP. Wszystko przez Techtree, bo jakbys uzywal moda zrobionego bez BP, to wlaczajac go z BP, nie mialbys nowych jednostek i innych zmian z BP.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Czw 13:16, 09 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:19, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Aha, to dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
James Warden
Encyklopedysta
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Bardo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:22, 06 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
a ten skorpion to z 16 misji? czy Klanu Smoka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:47, 06 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Z Klanu Smoka, było już to pisane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tajron8
Triceratops
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:18, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Działa z SEASMODEM?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szysz
Encyklopedysta
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: POLE BITWY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:01, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Nie, nie działa z SEASMODEM.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tajron8
Triceratops
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:35, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Szkoda.A dałoby się zrobić Ekoszkieleta Babbita na 4 poziomie i Skorpiona do SEASMODU?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
88dinos
Wojownik
Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: z Nasiegniewa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:41, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Mozna zrobic wielkiego skorpiona z 16 misji jak ma sie mod mirage jako budynek ale poruszajacy sie i walczacy a takze ekoszkielet babbita na 4 poziomie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|