Autor |
Wiadomość |
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:13, 01 Lip 2009 Temat postu: [BP] SEASMOD |
|
|
Na
[link widoczny dla zalogowanych]
mozna poczytac o modzie zmieniajacym plemię SEAS by był zbliżony do innych plemion np. dodanie Tawerny do rekrutacji bohaterów.
Mod wymaga Boosterpacka.
Opis instalacji i link w linku.
Jak narazie nie ma przetłumaczonych na polski nowych tekstów.
edit
Link do pobrania SEASmoda
[link widoczny dla zalogowanych]
i "link" jest na dole strony, przycisk z "Download SEASmod"
Polskie tłumaczenie do Seasmoda jest już zawarte w jego instalatorze.
W trakcie instalacji jest rozwijalne menu, z którego trzeba wybrać "Polish", by mieć polską wersję.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Pią 15:47, 24 Gru 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Krake
Treser raptora
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
|
Wysłany: Czw 19:46, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Siemka bo chwilę mnie nie było.Nie mogę doczekać się spolszczenia ciekawe kto się nim zajmie heh:D Ja bym się zajoł ale angielski umiem w mały stopniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:28, 28 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] /link nieaktualny/
Pod tym adresem jest polska wersja SEASMOD.
Sposob instalacji: tak jak inne mody.
Czyli w skrocie rozpakowac, przekopiować foldery Data i Bin do folderu gry Paraworld, zatwierdzić nadpisanie plików.
W archiwum jest folder Mappack, czyli mapy na których można grac plemieniem SEAS, przekopiować do ParaWorld\Data\BoosterPack1\Maps\Multiplayer
Zrobic nowy skrot z parametrem jak ponizej, oczywiscie dopasowac do swojej lokalizacji, najszybciej bedzie zrobic kopie skrotu do boosterpacka i dopisac -enable SEASMOD i zmienic nazwe owego skrotu by wiedziec, ze odpalamy SEASMOD.
:\ParaWorld\bin\Paraworld.exe -enable boosterpack1 -enable SEASMOD
Przypominam, że mod jest do gry z boosterpackiem.
Lista zmian
W modzie sa wlaczone jednostki obleznicze czyli drabina, mobila wieza obleznicza i Oblezniczy Brachio
-Plemię SEAS dostała nowe budynki
Laboratorium - działa jak swiatynia w pozostalych plemionach
Klub Kharg'a - do rekrutacji bohaterow
Magazyn - do przechowywania zapasów, punkt zbiorczy surowców oraz produkcji CBT-T1500
Kontener Bohaterów - Kontener stworzony przez Kharga ku pamięci Twórców SEASMODA
W Szklarni zostal oprawiony opis, z 4 pracowników na 2.
_seas_triceratops_resource_collector dostał nazwę CBT-T1500
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Śro 22:45, 01 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
James Warden
Encyklopedysta
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Bardo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:36, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
CBT-T1500 niechce się robić! czemu buduje magazyn i jest tam CBT-T1500 klikam i nic POMOCY!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:39, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Ten drugi link jest również do BP?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:18, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
@James Warden
A ikonka CBT-T1500 jest kolorowa? Bo jeśli tak to faktycznie dziwne. Jeśli jest szarawa to może nie masz właściwej epoki, surowców ?
@SEAS
Tak, do BP, ale różni się tym, że zawiera polskie tłumaczenie.
Wersja do gry bez BP raczej niepowstanie, bo nikt na para-welt nie prosi o jej powstanie, a tam raczej większość używa BP.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
James Warden
Encyklopedysta
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Bardo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:45, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
tak ma jest kolorowy i czemu się nie da go dodać? nawet na starcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:12, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
A czy na panelu sterowania (piramidzie) widać jego produkcję lub ikonę?
U mnie jeśli nie ustawię punktu zbióki (flagi) to cbt-1500 po stworzeniu, wylazi i wlazi z powrotem do bundynku, ale mozna go zaznaczyc w piramidzie i wyprowadzic. A wyprodukować go można dopiero w 3 epoce.
James Warden napisał: | czemu się nie da go dodać? nawet na starcie |
O jakim starcie mówisz, o kupowaniu jednostek przed rozpoczęciem misji?
Ja nie mam problemów z tą jednostką. Patrz obrazek.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
James Warden
Encyklopedysta
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Bardo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:17, 14 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
to niewiem a możesz dać downolada żebym mógł grać na Akwenie SEAS?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ParaWar!!!
Megaloceros
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:22, 13 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
jeżeli dobrze pamiętam (bo aktualnie nie gram w paraworld) to SEAS ma tylko kolorowe ikony. Nie ma opcji "wyblaknięcia" ikony , trzeba na wyczucie dojść do odpowiedniej epoki i jednostkę będzie można wyprodukować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
James Warden
Encyklopedysta
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Bardo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:03, 14 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
to niewiem bo coś nie mogę dać ustawienia gdzie mają się zbierać więc może dlatego nie wychodzą i nie ma ich na piramiedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:08, 15 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
A masz w opcjach gry, by jednostki w produkcji tez byly widoczne w piramidzie?
Jesli tak, a te CBT-T1500 sie nie pojawia, to nie wiem czego to wina.
Sprobuj ustawic punkt zbiorki specjalna ikona albo po zaznaczeniu budynku samemu kliknac prawym czy lewym przyciskiem myszy na pusty obszar gdzie w bazie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
James Warden
Encyklopedysta
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Bardo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:01, 16 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
w tym problem że wogule się nie da -.-''
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcuise
Megaloceros
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Hell Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:24, 18 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Problem może tkwi w tym, że 'magazyn' nie jest ustawiony jako budynek do tworzenia jednostek.
PS: Witam wszystkich, jestem nowy maniak ParaWorlda! To najlepszy prehistoryczny RTS na świecie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:17, 22 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Ale inni gracze nie mają takiego problemu z wyprodukowaniem CBT-T1500. Np. u mnie nie ma takiego problemu.
Witaj Marcuise na forum!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|