Autor |
Wiadomość |
barca1234
Stegozaur
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: z Camp Nou Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:13, 28 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
A mi wszystko chodzi dobrze
Oprocz tego,ze nie moge produkowac Miyagiego i Tarny oraz w SEAS Ekoszkieletu Babbita,bo mapka zaslania.
PS Czy to normalne,ze nie mam funtytanow?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez barca1234 dnia Sob 13:06, 29 Paź 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Czarexin
Wojownik
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:45, 29 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
A czy mogę grać z SEASMODEM i Funmodem na raz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:18, 30 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Nie, bo konstrukcja gry umozliwia zaladowanie tylko jednego techtree.
Wiec albo SEASMOD albo Funmode.
W Funmode takze jest seas, ale troche zmodyfikowany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
Tyranek
Triceratops
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: konstancin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:07, 31 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
SEAS napisał: | Czekać. W Funmodzie wczytywanie gry trwa nawet 2 minuty i więcej. |
Ale czekałem chyba z pół godziny(no... chyba troszkę przesadziłem) i nic!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:07, 31 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
W Funmode nie ma funtytanów.
Cytat: | Ale czekałem chyba z pół godziny(no... chyba troszkę przesadziłem) i nic!!! |
Nie mam pomysłu. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
Czarexin
Wojownik
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:48, 31 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Witam otóż mam taki problem: Gdy ulepszam małą zagrode zwierząt u nordów to widze czarna ikonke i pisze po angielsku ze to giganotozaur i zeby go wyprodukowac potrzebuje tarny na 4 poziomie. No to mam ja na 4-tym i jego ikonka znika. Wie ktos moze o co chodzi?
Jakby ktos mial problemy bo mapka cos zaslania niech zwiekszy sobie rozdzielczosc.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Czarexin dnia Pon 15:51, 31 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:48, 02 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Czarexin
To chyba błąd w techtree, bo ikona powinna się pokazać dopiero, gdy Tarna będzie na 4 poziomie. Coś jest na odwrót wpisane.
Osoby z problemem, gdzie minimapa zasłania jednostki do produkcji, niech napiszą jaką rozdzielczość używają i niech sprobują z większą rozdzielczością w grze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:52, 02 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
U mnie z tym giganotozaurem też tak jest.
U mnie po zwiększeniu rozdzielczości jest ok. z tymi ikonami.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SEAS dnia Śro 15:52, 02 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
Czarexin
Wojownik
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:40, 02 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
SEAS jest sposób na tego giganotozaura na poczatku kup za punkty tarne na 5 (na 4 nie sprawdzalem) poziom i wtedy nawet w drugiej epoce mozesz go produkowac ale nic wiecej nie wiem o tym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:33, 04 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Błąd z giganotozaurem ma być naprawiony w następnej wersji.
Skorpion ma limit w zasięgu ruchu do "75m radius"- 75m promień od miejsca wybudowania. W celu ograniczenia jego "potęgi".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:49, 04 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Skorpion ma limit w zasięgu ruchu do "75m radius"- 75m promień od miejsca wybudowania. W celu ograniczenia jego "potęgi".
|
Cwane. Nie dałoby się tego jakoś obejść? Usunąć to, zwiększyć ten zasięg? Wiesz coś na ten temat?
Dziwiło mnie to właśnie, że po otwartej przestrzeni nie chodził, a wśród budynków owszem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
Czarexin
Wojownik
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:37, 04 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Dziwne bo u mnie skorpion obszedł całą mapę (Blumen Kopf) i rozwalilem wszystkich wrogów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:49, 28 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Jak napisał Triceratops w SB jest już funmode/mirage 2.1, ale obecnie jest coś popsute z plikami armii, bo nie można rozpocząć potyczki, więc jak chcecie teraz instalować to zróbcie sobie kopie foldera mirage.
lub u mnie tylko ten blad moze byc;P
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Śro 13:09, 28 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:08, 28 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Mirage 2.1 jednak działa dobrze:)
To u mnie były problemy(chociaż mam jeden problem).
Instalator musi mieć 85,4 MB, jak ma mniej to trzeba pobrać jeszcze raz i polecam zawsze "Wyczyść pamięć podręczną ParaWorld" przed uruchomiem gry.
Pojawią się 4 nowe skroty
mirage - mirage 2.1 bez wintermod
mirage sdk - edytor map ladujacy mirage
2 niebieskie oka - jeden to mirage z wintermod, drugi to bp z wintermod
Musicie sprawdzic w wlasciosciach skrotu, ktory skrot co uruchamia.
Mi bp z wintermod nie dziala, ale reszta tak./Potwierdzone, ze to blad u wszystkich/
Wintermod obejmuje glownie Nordow(np. sw.mikolaj zamiast robotnika) i chyba tylko robotnikow PJ,
Klan smokow i SEAS nie ma zmian z wintermodem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Śro 22:42, 28 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
Dragonisa
Kentrozaur
Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Wto 22:30, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
O widze, że skorpiona SEAS wreszcie udało się komuś uruchomić. Za moich czasów(Czyli 2009 xD) jeszcze nie było to możliwe
Moim zdaniem trochę zbyt bajerancki i chaotyczny ten dodatek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Elveron/images/spacer.gif) |
|