Autor |
Wiadomość |
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:25, 10 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Nadal nie ma określonego terminu wydania, z tego co widzę to szykujcie się na dłuższe czekanie. Bo pamiętajcie, że ludzie robią to w swoim wolnym czasie, a trzeba dokonać balansu plemion czy poprawek, bo funmode wprowadza parę istotnych zmian w rozgrywce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tyranek
Triceratops
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: konstancin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:28, 11 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
No wiem... Trudno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:00, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Kopia wypowiedzi Triceratopsa z SB
Hi everybody I'm very unhappy the CEP has not been fully released yet. I can tell you its because of new material being added to funmode every day. So far we could managed to get everything in we had promised but it seems we need to release it now before it gets out of hand Here is a new video just being made yesterday and I do announce that CEP (includes old seasmod and the new funmode) next weekend on [link widoczny dla zalogowanych] So not much waiting. See you
The video: http://www.youtube.com/watch?v=kYbDGurdHk4 (I know the music is a bit soso, lol)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sejsmozaur1997
Triceratops
Dołączył: 28 Maj 2010
Posty: 679
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: z Zagrody Dinozaurów KS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:45, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Ja niezbyt znam angielski. Z tego co widziałem to niewiele dodano do klanu smoka. A szkoda. Przecież chyba każdy wie, że KS ma najmniej jednostek, dlatego według mnie do niego najlepiej byłoby coś dodać. I oczywiście to moje ulubione plemię. Do SEAS dodano najwięcej jednostek. Według mnie jednak niektóre nowe jednostki, takie jak np. zmieniony smoczy czołg czy żółw tam nie pasują. To samo sądzę o tyrku z areny wyposażonego w działka klanu smoka. Zupełnie nie pasuje to do PJ, którzy przecież nie mieli takich technologii. Jednak wiele pomysłów jest bardzo dobrych. Mnie najbardziej interesują latające jednostki. To moje zdanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Para-Welt.Triceratops
Megaloceros
Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
|
Wysłany: Wto 16:53, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Hi
I post a quick overview of what's to come. As soon as the installer is finished you will be able to download a new package for Paraworld on Para-Welt.
It's called Community's Expansion Pack and is a compilation of fanmade material for the dead-but-not-dead Paraworld game.
You have to install the Paraworld Boosterpack (in case you havent already) to play it. Tomeis will help you if there are problems with it
The first version of CEP contains:
- Seasmod 3.5
- Funmode (Beta, but already lots of fun to play)
1.) Download
2.) Install it (Right-Mouse-Button -> Install as Administrator)
3.) Start either Seasmod or Funmode with the shortcuts on your Windows Desktop
Release: 22nd or 23rd of October (I will inform you)
Content of CEP V1.0:
Funmode:
Dustriders Pteranodon Flyer
Dustriders T-TREX Titan (Transport Edition)
Dustriders 'Acting-like-dead' skill
Zeppelin
Herbivore animals can heal themselves by feeding them trees etc.
Carnivore animals can heal themselves by feeding them slain animals
Siege-Units (to get over walls) for 3 tribes so far
SEAS Scorpion
SEAS Tank
SEAS Mortar Turtle
SEAS Airplane
etc.
This is still in development, but fully playable. You will find out that it misses unit texts and avatars but as it gets so much additions and balancing tweaks it doesnt make sense to make them now.
Thank you for suggesting the plane paraworld1.fora.pl users, it's done and great, but it still needs a 'flying-around'-routine... which is being worked on.
Funmode also offers:
- Free camera-zoom and rotation
- 200 units maximum per player, larger units take up more space though (Titans=10)
- Gamespeed starts at 1.2 (change with ' - ' -key)
This is not the end, we update CEP as much as possible. Just get to the link above and you will see if there is a new version available
See you,
Tric
*Sorry, new users are not allowed to post links. Please help, Tomeis*
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:42, 23 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
To nie jest finalna wersja, dlatego
opisy jednostek i budynkow beda po angielsku,
część jednostek nie ma opisu oraz ikon
Przy pierwszym uruchomieniu trzeba wejść do foldera paraworld\bin i uruchomic
SSSS_MIRAGE.bat by zedytowac Settings.cfg na czas grania
SSSOn.bat by zedytować na stałe
Jeżeli ktoś chce mieć opis po polsku musi skopiować folder texts/help z seasmoda do mirage/texts/help, co powoduje brakiem nowych opisow z funmoda!
Przy instalacji Funmode trzeba wskazać główny folder gry przykład
c:\program files\sunflowers\paraworld
-------------
stary link
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Nie 17:49, 23 Paź 2011, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tyranek
Triceratops
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: konstancin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:13, 23 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Czyli jak zainstaluję Funmod to cała gra będzie po angielsku albo w ogóle nie będzie opisów do WSZYSTKICH jednostek???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:16, 23 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Nie!
Po instalacji funmode TYLKO opisy jednostek i budynków bedą po angielsku(zawartosc folderu help), reszta po polsku. (Taka mieszanka ang-pol)
Brak opisu dla nowych rzeczy wystąpi tylko gdy przekopiujesz polskie teksty z seasmoda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tyranek
Triceratops
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: konstancin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:40, 23 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
A jak mogę uruchomić to drugi raz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:54, 23 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
A który bat uruchomiłes?
SSSS_MIRAGE.bat
czy
SSSOn.bat
Jeśli ten pierwszy to musisz cały czas go uzywac lub przerobić skrót, zeby odpalał ten plik(patrz SB).
Jeżeli ten drugi to wystarczy uruchomic skrot na pulpicie(bez edytowania go).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Nie 12:57, 23 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:08, 23 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Mam problem.
Wrzuciłem zawartość funmode.exe do /Paraworld. I co dalej? Jak ma wygląda skrót który trzeba zrobić?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SEAS dnia Nie 14:09, 23 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:14, 23 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Odpal funmode.exe, jako folder docelowy wybierz folder głowny gry, czyli sciezka musi sie zakonczyc paraworld
A skrót musi byc paraworld\bin\SSSS_MIRAGE.bat
Mozesz tez wejsc do foldera bin zaznaczyc ten plik i z PPM wybrac utworzyc skrot.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:30, 23 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Odpal funmode.exe, jako folder docelowy wybierz folder głowny gry, czyli sciezka musi sie zakonczyc paraworld |
Tak właśnie zrobiłem.
"Musi być", tzn? Jeśli zrobię skrót z końcówką Cytat: | Paraworld\bin\SSSS_MIRAGE.bat | , to mi się pokazuje przy uruchamianiu nie ikona gry itp, tylko czarne okno z napisami i na końcu Cytat: | aby kontynuować, wciśnij dowolny klawisz | .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SEAS dnia Nie 14:37, 23 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:36, 23 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
A próbowałeś sam uruchomić bezpośrednio SSSS_MIRAGE.bat ?
Czarne okienko ma być właśnie, jeżeli uruchamisz poprzez ten bat.
Musisz mieć wczesniej włożoną płytę, bo gra sama się uruchomi, jaka masz treść w okienku, bo musi cos tam byc.
Napisz jaki masz system.
Sprobuj odpalic SSSOn.bat i uruchomic gre z skrotu robionebo przez funmode.exe.
Jezeli w pliku Settings.cfg pojawi się linia(tuz ponizej enablecheats)
Server {
UseUslCPP = '0'
wtedy jest dobrze.
Wkrótce(parę godzin) ma być wypuszczony poprawiony installer, gdzie ten skrot do bat bedzie sie sam robił(nic innego nie bedzie poprawione!!)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Nie 14:37, 23 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:47, 23 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Tak, nic się nie dzieje (po wyskoczeniu okienka wciskam klawisz jakiś i nic).
Treść okienka:
Cytat: | Reading table.
Unexpected <
Error when switching SSS on, error code is 1000
Aby kontynuować, naciśnij dowolny klawisz . . .
|
System - XP.
Cytat: | Sprobuj odpalic SSSOn.bat |
To nic nie daje.
Nie, te linie się nie pojawiają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|