Autor |
Wiadomość |
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:11, 18 Mar 2009 Temat postu: Awatar |
|
|
-Atak:
4 Poziom: 200.
5 Poziom: 300.
-Energia:
4 Poziom: 7000.
5 Poziom: 10000.
-Pancerz:
Na dystans 50.
W zwarciu: 50.
-Skuteczność:
Piechota: ++.
Zwierzęta: ++.
Pojazdy: ++.
Budynki: ++.
-Zasięg: 3.
-Koszt:
Pożywienie: 2000.
Drewno: 2000.
Kamienie: 2000.
Czaszki: 0.
-Budynek produkcji: Świątynia Amazonek.
-Dodatkowe: Zniszczenia obszarowe, penetracja pancerza. Jest funtytanem Nordów. Można go wyprodukować, gdy Tarna osiągnie poziom 4. Dodawany przez SEASMOD.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SEAS dnia Czw 20:47, 10 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
James Warden
Encyklopedysta
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Bardo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:18, 14 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
screen by się przydał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:22, 15 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Nie mam BP. A wygląda jak kamienny golem, tylko że ździebka mniejszy i ma fajniejsze kolorki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
James Warden
Encyklopedysta
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Bardo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:12, 04 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
da ktoś screena? będę wdzięczny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:47, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Wto 18:47, 05 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Phoenix
Wojownik
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: z przed kompa! Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:52, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Da się "to-to" zrobić??? (bez SEASmod-a?)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:01, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Tak, bez seasmoda. Bo Awatar jest dostępny w Boosterpacku.
I jest specjalną jednostką, więc żeby mieć go w armii trzeba przygotować mapę lub mieć go za pomocą kodów lub zedytować techtree by był w normalnej produkcji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Phoenix
Wojownik
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: z przed kompa! Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:58, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Z skąd można "wytrzasnąć" Boosterpacka? Sorry, ale jestem trochę nie w tym temacie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foltest_I
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:22, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Phoenix napisał: | Z skąd można "wytrzasnąć" Boosterpacka? Sorry, ale jestem trochę nie w tym temacie! |
OMG
http://www.paraworld1.fora.pl/boosterpack-pl,7/
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
James Warden
Encyklopedysta
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Bardo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:10, 06 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
jak można zmienić żeby był dostępny w produkcji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:41, 07 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Edytujac techtree i zastepujac dowolna jednostke w danej armii Awatarem.
Przypominam, ze majac gre+BP+seasmod sa 3 oddzielne techtree!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:01, 07 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Edytujac techtree i zastepujac dowolna jednostke w danej armii Awatarem. |
A można, wpisując odpowiednią ścieżkę do "results" (czy jak tam) dodać go do gry bez BP?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:18, 09 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Avatar w grze bez BP? To niemożliwe. Bo Avatar jest dopiero w techtree BP.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|