Autor |
Wiadomość |
drakan12
Gość
|
Wysłany: Śro 14:56, 30 Cze 2010 Temat postu: Jak zrobić aby grać na stworzonej przez siebie mapie ?? |
|
|
Jak mam grać w stworzoną przez siebie mapę ?? Nie wyskakuje mi w mapach które moge wybrać w potyczce doradzcie coś prosze
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
drakan24
Megaloceros
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: mam wiedzieć ? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:04, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
czy czeba coś zmieniać w ustawieniach ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:55, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
No to tak:
1. Przerabiasz mapę, zapisujesz ją pod inną nazwą.
2. Następnie wchodzisz w zakładkę opcje/info, tam zmieniasz nazwę mapy, zapisujesz i git.
To przerabianie map, tworzenie jest jeszcze prostsze. W przypadku własnej mapy:
1. Ustawiasz jej nazwę, zapisujesz i git.
Czyli w zasadzie to samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drakan12
Gość
|
Wysłany: Śro 17:50, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
ale ona mi się nie pojawia ... a wydaje mi się że powinna się pojawić w potyczce albo multi
|
|
Powrót do góry |
|
|
drakan12
Gość
|
Wysłany: Śro 18:06, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
ale ona mi się nie pojawia ... a wydaje mi się że powinna się pojawić w potyczce albo multi .... powiedz jak dkładnie ma przebiegać ten proces trzeba jakoś specjalnie zapisywac ?? powinno się samo pojawić w multi ?? prosze o więcej szczegułów
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:44, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
W zalezności od wersji gry to
Nowe mapy nalezy umieszczac w folderze gry
Paraworld\Data\Base\Maps\Multiplayer
Gdy nowe mapy wymagaja boosterpacka(czyli gdy zrobiles nowa mape uzywając elementów z boosterpacka) nalezy je umiescic
Paraworld\Data\BoosterPack1\Maps\Multiplayer
Na mapie muszą być miejsca startowe dla kazdego plemienia !
Pod opcje/info i dalej w opcjach ustawiasz "szczegoły" opisowe i techniczne mapy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drakan12
Gość
|
Wysłany: Śro 20:35, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
a potem powinno normalnie się pojawić w mapach ?? potczas tworzenia mapy nie trzeba zmienić czegoś w jej ustawieniach ?? np. dopuszczalna ilość graczy , ( czy np. muszą być postawione surowce ) bo mi i tak nie chce się pojawić
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:56, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Proces ten przebiega dokładnie tak, jak Ci napisałem.
Tom, nie wiem jak u Ciebie i innych, mapy same się umieszczają w tych folderach, tzn. nie muszę szukać tej ścieżki, gdyż jest już "wybrana".
Żeby mieć daną liczbę graczy, musisz ustawić odpowiednią ilość lokacji startowych i w opcje/info zaznaczyć/wpisać liczbę graczy w odpowiednim miejscu (tzn. jak chcesz 4 graczy dajesz 4 lokacje i w opcjach wpisujesz/zaznaczasz 4).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drakan12
Gość
|
Wysłany: Czw 14:15, 01 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
ale kiedy chce ustalić w imfo ilość graczy to spowrotem przestawia mi się na zero są jakieś wymgania aby morzna było ustalić tych graczy ?? bo ja ino postawiłem 2 kwatery główne isurowce i robotników .... ale dalej przeskakuje mi w imfo że 0 graczy ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:49, 01 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | bo ja ino postawiłem 2 kwatery główne |
Trzeba postawić lokacje startowe, nie kwatery główne. Lokacje startowe są w: obiekty/all. W All są różne zakładki, musisz w nich znaleźć obiekt "start location". Następnie musisz go postawić i w właściwościach zaznaczyć, do którego gracza ona należy (lokacja startowa - tam gdzie ją postawisz, tam gracz zaczyna grę. Więc nie musisz stawiać kwatery głównej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drakan12
Gość
|
Wysłany: Czw 17:29, 01 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
dzienki podziałało musze jeszcze pare rzeczy dopracować ale te pytania zadam tam gdzie powinienem w forum ,, Edytor Map "
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:14, 01 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Cieszę się, że Ci się udało.
Tom, proszę o przeniesienie wątku do działu Edytor Map bądź Mapy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
T-mor
Megaloceros
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: z otchłani chaosu Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:15, 29 Gru 2012 Temat postu: ,,Lokacje startowe" |
|
|
Mam takie malutkie pytanie. Ustawiłem na 99% te modele lokacji które trzeba ale gdy patrzę na szczegóły mapy to mi pokazuje iż jest tylko jedna taka lokacja i to w zupełnie innym miejscu niż ją ustawiałem. Oraz co do odp. to byłoby mi wygodniej (i to o wiele) gdyby ktoś mnie albo o odpowiedzi powiadomił na gg albo skopiował to co napisał tutaj i wkleił na gg. moje gg to 23518621. Z góry dziękuję za odpowiedź
Szczegóły dotyczące lokacji startowej w pigułce (może źle robię)
gracz 0/1/2 itp. w zależności od ilości graczy --> all --> Misc --> StartLocation
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez T-mor dnia Sob 16:57, 29 Gru 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|