Autor |
Wiadomość |
Krake
Treser raptora
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
|
Wysłany: Wto 14:23, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Tylko w Bosterpacku aha co do Davida a jednak wiem co daje 1 poziomowy Efekt Jak uderza to zabiera PŻ i się leczy (kurde zaczyna mi się podobać)I właśnie co do 5 lvl efektu co daje.Ciekawe czy można by trochę zmienić głos ton bo mnie wkurza że gada jak Babit
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:49, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Czyli może się okazać, że uszkodzenie aury z 2lvl też jednak działa.
"Gniew piechoty" czyli 5 lvl efekt:
Jednostki piechoty lepiej walcza, gdy są blisko smierci. Nie testowalem czy dziala, tak wyjasniali ta umiejetnosc na Para-welt.com.
Co do głosu, to boosterpack nie dodaje nowych dźwięków, dlatego David używa głosu Babbita, ale można zmienić na głos innych jednostek.
W pliku Paraworld\Data\BoosterPack1\Scripts\Server\init\unitacks_livingstone_s0.txt
Zmieniając przykładowo wpis
Heroes/Babbit/hero_Babbit_sel_3.wav
na
Heroes/Mayor/hero_Mayor_sel_1.wav
wtedy David będzie przy pierwszym kliknięciu używał głosu Rządcy.
Nazwy Pliki z głosami bohaterów są w
\Paraworld\Data\locale\pl\Audio\Sound\07_speech_acks\Heroes
możesz te pliki odtwarzać w zwykłym programi do słuchania muzy co obsługuje format wav.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krake
Treser raptora
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
|
Wysłany: Śro 13:57, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
działąja wszystkie a jednak :)Bo wiecie np.Worden ma pokazana ikonke dinozaur nie ze go dzikie zwierzaki nie atakuja.David też ma ale jak najedzie sie na nie to nic nie pisze :(Kolejny bug niestety
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krake
Treser raptora
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
|
Wysłany: Śro 15:14, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Tomeis spytaj się na tym forum Paraworld czy można wyciąć teksty z kampanii i dać Davidowi np. ten tekst jak wychodzi gdy sie wyłączy 5 pomp,albo gdy zabija Wordena można by?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:48, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Nie mam teraz dostepu do gry, ale jesli mowi dany dialog w "gotowym" filmiku np. ataku na fortece SEAS, gdzie Warden ginie, to trzeba by dany dzwiek z filmiku i przerobic go. Raczej da sie zrobic bo chyba sa programy do wyciagania dzwieku z formatu BIK ( filmy sa w tym formacie), zas jesli dzwiek jest w filmiku na silniku gry to powinno byc prosciej bo dzwiek w wlasciwym formacie.
Jak bede mial dostep do gry to moze cos powiem wiecej co robic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krake
Treser raptora
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
|
Wysłany: Czw 19:38, 22 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Siemka dawno mnie (niestety )nie było masz cosik z tym głosem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:01, 24 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Szczerze mówiąc to o tym zapomniałem. Czyli niestety sprawa stoi w miejscu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krake
Treser raptora
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
|
Wysłany: Wto 18:25, 03 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
a szkoda no nic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
James Warden
Encyklopedysta
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Bardo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:09, 14 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
a ile by takie coś trwało i czy trudne bo mógł bym zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:00, 15 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Piszac w skrocie, trzeba wyciagnac dzwiek glosu Leightona w filmikach zapisanych w formiacie .BIK, potem zapisac go(sam glos) w formie wav.
Nie wiem czy gra ma jakies szczegolnie wymagania co do cech pliku wav z glosem jednostek.
No i trzeba w Paraworld\Data\BoosterPack1\Scripts\Server\init\unitacks_livingstone_s0.txt
trzeba zmienic "sciezki", zeby gra ladowanla nowo utworzone glosy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
James Warden
Encyklopedysta
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Bardo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:59, 16 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
to zabardzo nie dam rady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paraworldziak
Megaloceros
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:06, 08 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
szkoda bo jakby ktoś to zrobił to by było fajnie (wkurzają mnie dialogi Babbita )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tajron8
Triceratops
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:54, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Yyyyyy...Tylko jest folder,w którym są ponagrywane dialogi naszych bohaterów(z filmików też,bez muzyki i innych odgłosów).Znalazłem go miesiąc temu.Podam jego miejsce jutro albo pojutrze,bo nie mam dostępu do gry.Czy to by pomogło w zrobieniu dialogu do Leightona?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tajron8 dnia Pią 10:53, 30 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomeis
Administrator
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 90 razy Ostrzeżeń: 0/1
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:05, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Dźwięk audio jest w ParaWorld\Data\locale\pl\Audio
Filmy ParaWorld\Data\locale\pl\Video ( ale z filmików bik to trzeba wyciągnąć dźwięk do wav lub mp3)
Scrat z para-welt napisał, że do edycji dźwięków można użyć
acoustica lub wavepad, za pomocą tych programów można otworzyć oryginalny dźwięk i podzielić na fragmenty i stworzyć nowy za pomocą kilku fragmentów przykład jedna fraza dla kupca z Seasmodu powstała z dwóch różnych dźwięków.
Nowe dźwięki z Seasmodu są w \ParaWorld\Data\SEASMOD\Audio\Sound
i z tego co wiem to planach było, że część brakujących dźwięków była nagrana przez ludzi za pomocą mikrofonu, a część z innych źródeł. Ale jak faktycznie to zrealizowano to nie wiem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Sob 12:06, 31 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEAS
Wyższy encyklopedysta
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: się biorą małe mebelki? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:27, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
[Złota łopata 2011.)
Odkryłem co to ten Gniew piechoty, gdy Leighton walczy z jakąś jednostką, to wszyscy przeciwnicy tracą po woli HP. Około 15, no chyba że mają pancerz (włócznik -15 HP, wojownik -8 HP.) Również czasem padają na glebę, jakby walczyli z niewidzialnym przeciwnikiem. Fajny efekt, jak się bije z dużą armią piechurów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|