www.paraworld1.fora.pl
Paraworld RTS z dinozaurami

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

David Leighton i jego efekty
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Boosterpack PL
Autor Wiadomość
Krake
Treser raptora


Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

PostWysłany: Wto 14:23, 05 Maj 2009    Temat postu:

Tylko w Bosterpacku aha co do Davida a jednak wiem co daje 1 poziomowy Efekt Smile Jak uderza to zabiera PŻ i się leczy (kurde zaczyna mi się podobaćRazz)I właśnie co do 5 lvl efektu co daje.Ciekawe czy można by trochę zmienić głos ton bo mnie wkurza że gada jak Babit Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:49, 06 Maj 2009    Temat postu:

Czyli może się okazać, że uszkodzenie aury z 2lvl też jednak działa.

"Gniew piechoty" czyli 5 lvl efekt:
Jednostki piechoty lepiej walcza, gdy są blisko smierci. Nie testowalem czy dziala, tak wyjasniali ta umiejetnosc na Para-welt.com.

Co do głosu, to boosterpack nie dodaje nowych dźwięków, dlatego David używa głosu Babbita, ale można zmienić na głos innych jednostek.
W pliku Paraworld\Data\BoosterPack1\Scripts\Server\init\unitacks_livingstone_s0.txt
Zmieniając przykładowo wpis
Heroes/Babbit/hero_Babbit_sel_3.wav
na
Heroes/Mayor/hero_Mayor_sel_1.wav
wtedy David będzie przy pierwszym kliknięciu używał głosu Rządcy.
Nazwy Pliki z głosami bohaterów są w
\Paraworld\Data\locale\pl\Audio\Sound\07_speech_acks\Heroes
możesz te pliki odtwarzać w zwykłym programi do słuchania muzy co obsługuje format wav.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krake
Treser raptora


Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

PostWysłany: Śro 13:57, 06 Maj 2009    Temat postu:

działąja wszystkie a jednak :)Bo wiecie np.Worden ma pokazana ikonke dinozaur nie ze go dzikie zwierzaki nie atakuja.David też ma ale jak najedzie sie na nie to nic nie pisze :(Kolejny bug niestety

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krake
Treser raptora


Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

PostWysłany: Śro 15:14, 06 Maj 2009    Temat postu:

Tomeis spytaj się na tym forum Paraworld czy można wyciąć teksty z kampanii i dać Davidowi np. ten tekst jak wychodzi gdy sie wyłączy 5 pomp,albo gdy zabija Wordena można by?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:48, 13 Maj 2009    Temat postu:

Nie mam teraz dostepu do gry, ale jesli mowi dany dialog w "gotowym" filmiku np. ataku na fortece SEAS, gdzie Warden ginie, to trzeba by dany dzwiek z filmiku i przerobic go. Raczej da sie zrobic bo chyba sa programy do wyciagania dzwieku z formatu BIK ( filmy sa w tym formacie), zas jesli dzwiek jest w filmiku na silniku gry to powinno byc prosciej bo dzwiek w wlasciwym formacie.
Jak bede mial dostep do gry to moze cos powiem wiecej co robic.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krake
Treser raptora


Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

PostWysłany: Czw 19:38, 22 Paź 2009    Temat postu:

Siemka dawno mnie (niestety )nie było masz cosik z tym głosem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:01, 24 Paź 2009    Temat postu:

Szczerze mówiąc to o tym zapomniałem. Czyli niestety sprawa stoi w miejscu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krake
Treser raptora


Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

PostWysłany: Wto 18:25, 03 Lis 2009    Temat postu:

a szkoda no nic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
James Warden
Encyklopedysta


Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Bardo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:09, 14 Lis 2009    Temat postu:

a ile by takie coś trwało i czy trudne bo mógł bym zrobić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:00, 15 Lis 2009    Temat postu:

Piszac w skrocie, trzeba wyciagnac dzwiek glosu Leightona w filmikach zapisanych w formiacie .BIK, potem zapisac go(sam glos) w formie wav.
Nie wiem czy gra ma jakies szczegolnie wymagania co do cech pliku wav z glosem jednostek.
No i trzeba w Paraworld\Data\BoosterPack1\Scripts\Server\init\unitacks_livingstone_s0.txt
trzeba zmienic "sciezki", zeby gra ladowanla nowo utworzone glosy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
James Warden
Encyklopedysta


Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Bardo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:59, 16 Lis 2009    Temat postu:

to zabardzo nie dam rady Evil or Very Mad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paraworldziak
Megaloceros


Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:06, 08 Mar 2010    Temat postu:

szkoda bo jakby ktoś to zrobił to by było fajnie (wkurzają mnie dialogi Babbita Twisted Evil Twisted Evil Evil or Very Mad Evil or Very Mad )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tajron8
Triceratops


Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:54, 29 Lip 2010    Temat postu:

Yyyyyy...Tylko jest folder,w którym są ponagrywane dialogi naszych bohaterów(z filmików też,bez muzyki i innych odgłosów).Znalazłem go miesiąc temu.Podam jego miejsce jutro albo pojutrze,bo nie mam dostępu do gry.Czy to by pomogło w zrobieniu dialogu do Leightona?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tajron8 dnia Pią 10:53, 30 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomeis
Administrator


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 90 razy
Ostrzeżeń: 0/1

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:05, 31 Lip 2010    Temat postu:

Dźwięk audio jest w ParaWorld\Data\locale\pl\Audio
Filmy ParaWorld\Data\locale\pl\Video ( ale z filmików bik to trzeba wyciągnąć dźwięk do wav lub mp3)

Scrat z para-welt napisał, że do edycji dźwięków można użyć
acoustica lub wavepad, za pomocą tych programów można otworzyć oryginalny dźwięk i podzielić na fragmenty i stworzyć nowy za pomocą kilku fragmentów przykład jedna fraza dla kupca z Seasmodu powstała z dwóch różnych dźwięków.

Nowe dźwięki z Seasmodu są w \ParaWorld\Data\SEASMOD\Audio\Sound
i z tego co wiem to planach było, że część brakujących dźwięków była nagrana przez ludzi za pomocą mikrofonu, a część z innych źródeł. Ale jak faktycznie to zrealizowano to nie wiem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomeis dnia Sob 12:06, 31 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEAS
Wyższy encyklopedysta


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1488
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: się biorą małe mebelki?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:27, 22 Wrz 2011    Temat postu:

[Złota łopata 2011.)
Odkryłem co to ten Gniew piechoty, gdy Leighton walczy z jakąś jednostką, to wszyscy przeciwnicy tracą po woli HP. Około 15, no chyba że mają pancerz (włócznik -15 HP, wojownik -8 HP.) Również czasem padają na glebę, jakby walczyli z niewidzialnym przeciwnikiem. Fajny efekt, jak się bije z dużą armią piechurów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paraworld1.fora.pl Strona Główna -> Boosterpack PL Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin